Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BoxerlessBossk

Wat hopen we te zien?

Recommended Posts

Wat we weten over deze film is dat Han Solo volgt in de hoogtijdagen van de Empire, voordat we hem tegenkomen in A New Hope. 

Ze kunnen dus focussen op een aantal dingen; Hoe hij Chewbacca ontmoet, hoe hij de Falcon van Lando wint, of hoe hij trouwde (of toch niet?) met Sana Solo.

Maar, zoals je wel had kunnen raden van m'n username hou ik van bounty hunters, dus wat ik het liefste zou zien is wat Han gedaan heeft om Jabba zo boos te maken, en hoe hij vervolgens opgejaagd wordt door een paar bekende gezichten.

Willen jullie één van deze dingen zien? Past het allemaal wel in 1 film? Of zal het iets heel anders worden?

Maar, zoals je wel had kunnen raden van m'n username hou ik van bounty hunters, dus wat ik het liefste zou zien is wat Han gedaan heeft om Jabba zo boos te maken, en hoe hij vervolgens opgejaagd wordt door een paar bekende gezichten.

Dit. Het lijkt me interessant om te zien hoe hij in het smokkelcircuit raakt, misschien een soort maffiafilm in het Star Wars universum. Dat zou gaaf zijn!

Ik zat meer te denken aan een soort actiethriller waar hij na een klopjacht vast komt te zitten op een planeet helemaal in het nauw wordt gedreven.

Maar een mafiafilm is ook goed, misschien is dat de derde spin-off, met Bib Fortuna als hoofdpersoon :P

Wat we weten over deze film is dat Han Solo volgt in de hoogtijdagen van de Empire, voordat we hem tegenkomen in A New Hope. 

Ze kunnen dus focussen op een aantal dingen; Hoe hij Chewbacca ontmoet, hoe hij de Falcon van Lando wint, of hoe hij trouwde (of toch niet?) met Sana Solo.

Willen jullie één van deze dingen zien? Past het allemaal wel in 1 film? Of zal het iets heel anders worden?

Precies zoals je het opsomt. Al zit er wel heel veel tijd tussen de 'events', maar ontmoeting (bevrijding?) van Chewie en zijn relatie (Han'old buddy) met Lando is ook interessant. Mischien als zijspoor de reden dat Lando besluit op Bespin terecht te komen.
Wat hij gedaan heeft om Jabba af te pissen komt trouwens vrij duidelijk aan bod. Misschien beter om het daarvoor af te laten spelen. Corelia ben ik ook al jaren benieuwd naar.

En ik mis nog een ding: Greedo. Die moet natuulijk al flink lopen de etteren in deze film. Het is niets voor niets; Han shot first.

Tot slot wat ik in ieder geval niet hoop is een al te jonge Han. Al is die kans natuurlijk best aanwezig gezien zijn adolescente piraten avonturen., dat geeft Disney de kans om dit nog verder uit te buiten mocht het succesvol blijken.

Ja 25 is jong zat, dan speelt het zich ongeveer rond Rebels af.

In de Lando comic serie die zich tussen Hope en Empire afspeelt heeft ie Cloud City nog niet trouwens, dus dat zal niet in deze film aan bod komen.

jammer,  ik zie inderdaad dat dit Canon is. Wel enigzins apart.  Han weet immers dat hij daar zit in TESB en zoveel tijd rest er dan toch niet tussen ANH en TESB.?

Solo in dienst van het Rijk?

Solo in dienst van het Rijk?

Ik vond dit ook altijd een beetje twijfelachtig, maar sinds ik Lost Stars heb gelezen kan ik me wel indenken dat ook goede mensen deel van het Empire uit willen maken, vooral vóór de Death Star. Piloot in de Imperial Navy zijn is een heel prestigieuze eer.

Dus Han mag van mij in de nieuwe canon ook weer best piloot in de Navy zijn, als ie maar gauw weggaat wanneer hij met eigen ogen ziet hoe slecht het Empire is voor (bijvoorbeeld) Wookiee-slaven.

• Upvote 2

In het begin van A New Hope zegt Luke toch dat hij naar 'The Academy' wilt gaan? Ik neem aan dat hij dan een Imperial Navy piloot wilde worden.

In andere woorden, wat Bossk zegt; het zou best logisch zijn voor Han Solo om een piloot in de Navy te zijn, maar dat hij om de één of andere reden vertrekt. Klinkt best aannemelijk, toch?

Ik hoop in de rol van Han Anthony Ingruber te zien. Hij is perfect voor deze rol en de enige die mijn zegen krijgt.

Tja, hij lijkt er genoeg op.

Hij wil het alleen te graag ben ik bang, iedere keer dat ie zegt hoe graag ie het wil wordt ie waarschijnlijk minder serieus genomen door Lucasfilm...

Hij kan hem Han (Harrison) goed nadoen, maar het is moeilijk om te zeggen of hij het ook goed zou doen als acteur. Het is wat anders om een gezicht en stem na te doen van een scène die je tig keer opnieuw kan bekijken of wanneer je een personage zelf vorm moet geven vanaf een script wat op papier staat. Er is best kans dat hij bij een auditie door de mand zou vallen, maar moet wel zeggen dat de imitatie erg geslaagd is! :)

Hij kan hem Han (Harrison) goed nadoen, maar het is moeilijk om te zeggen of hij het ook goed zou doen als acteur. Het is wat anders om een gezicht en stem na te doen van een scène die je tig keer opnieuw kan bekijken of wanneer je een personage zelf vorm moet geven vanaf een script wat op papier staat. Er is best kans dat hij bij een auditie door de mand zou vallen, maar moet wel zeggen dat de imitatie erg geslaagd is! :)

in Age Of Adaline speelt hij (Ingruber) de jonge versie van Fords personage....als hij het in die film kan kan het ook in SW.

Han. Schiet. Eerst.

Naar mijn idee is Greedo laten schieten (of het nou eerst of tegelijk is) een van de grootste fouten in de special editions van a New Hope. Ik hoop dat een Han Solo solo film (lol) dit een beetje weet te fixen. Han was in de eerste film, voor Lucas de scene verpeste, een criminele smokkelaar die eerst schiet en dan pas vragen stelt. Hij hangt niet voor niets rond in die bar in Mos Eisley (aka "a wretched hive of scum and villainy"). Ik Hoop dus vooral die Han Solo te zien; de piraat en crimineel, de anti-held. (Dat maakt zijn verandering aan het eind van a New Hope nóg beter).

• Upvote 1

Anthony Ingruber (waar het en paar posts geleden over ging) zit dus gewoon in Nederland. Althans, vorige week was hij in ieder geval nog hier (in Wassenaar).
Zul je zien dat hij de nieuwe Solo wordt........snel naar Wassenaar voor een foto en handtekening! :D

Wat me te binnen schiet. Zou trouwens ook wat zijn. ...

Spoiler! (Rumor)

Spoiler

Als Han inderdaad het loodje legt in TFA zou dat wel meteen een mega marketing move zijn. ...

Edited by Marko

3 minuten geleden zei Marko:

Wat me te binnen schiet. Zou trouwens ook wat zijn. ...

Spoiler! (Rumor)

Inhoud verbergen

Als Han inderdaad het loodje legt in TFA zou dat wel meteen een mega marketing move zijn. ...

In de zin van? M.i. zou dat een enorm slechte marketing move zijn.

Spoiler

Niemand is populairder dan Solo, Ford is de grootste acteur in de film en het betekend dat we nooit meer Han, Luke en Leia samen gaan zien. Heel veel fans wachten al jaren op dat moment

.

21 minuten geleden zei Dennis:

In de zin van? M.i. zou dat een enorm slechte marketing move zijn.

Toon verborgen inhoud

Niemand is populairder dan Solo, Ford is de grootste acteur in de film en het betekend dat we nooit meer Han, Luke en Leia samen gaan zien. Heel veel fans wachten al jaren op dat moment

.

Ben ik niet met je eens, niet perse negatief. .

Spoiler

Denk maar aan The Godfather of zelfs aan Darth Vader. Na zijn dood zo'n origin story werkt absoluut goed.  

Vergeet ook niet dat Ford (aanvankelijk) niet veel zin had. 

Edited by Marko

9 minuten geleden zei Marko:

Ben ik niet met je eens, niet perse negatief. .

Inhoud verbergen

Denk maar aan The Godfather of zelfs aan Darth Vader. Na zijn dood zo'n origin story werkt absoluut goed.  

Vergeet ook niet dat Ford (aanvankelijk) niet veel zin had. 

Spoiler

Godfather (Brando) ging er in de eerste film al aan. Er was dus geen sprake van een 32-jarige band met het publiek. Ik blijf erbij: Solo er aan laten gaan is hetzelfde als Bond 007 of Rocky dood laten gaan. Kirk (in Star Trek Generations) laten sterven was echt allesbehalve een succes bij het publiek.....en de dood van Chewbacca in Vector Prime leverde ook rellen op. Men zou er lering uit moeten trekken.

47 minuten geleden zei Dennis:
  Inhoud verbergen

Godfather (Brando) ging er in de eerste film al aan. Er was dus geen sprake van een 32-jarige band met het publiek. Ik blijf erbij: Solo er aan laten gaan is hetzelfde als Bond 007 of Rocky dood laten gaan. Kirk (in Star Trek Generations) laten sterven was echt allesbehalve een succes bij het publiek.....en de dood van Chewbacca in Vector Prime leverde ook rellen op. Men zou er lering uit moeten trekken.

Spoiler

Ik heb natuurlijk ook niet gezegd of het een goede of slechte beslissing is, maar dat juist die 32 jarige band er voor zal zorgen dat de bioscoop weer zal overstromen bij de laatste (of eerste😉) Solo anthology film. Dus dat het marketing technisch een slimme move zou zijn. Bond en Rocky zijn de naamdragers van de filmseries dus die vergelijking heeft iets kroms.

Ik denk ook wel dat een deel van de fanboys er niet blij mee zal zijn, maar dat het hoe en waarom daarin ook een grote rol zal spelen voor het de overgrote meerderheid.  Tot slot weten we allebei dat men ruimte wil maken voor de nieuwe karakters, daarvoor zal vroeg of laat  plaats gemaakt moeten  worden..... Als een Poe Dameron bijvoorbeeld goed uitpakt zul je al snel minder behoefte hebben aan Solo....

Edited by Marko

Zolang het binnen het verhaal logisch is en niet vermeden kan worden, heb ik er vrede mee. Sterker nog, hoe moeilijk het ook wordt, ik vind dat het interessante mogelijkheden voor de toekomst brengt.

5 uur geleden zei Marko:
  Inhoud verbergen

Ik heb natuurlijk ook niet gezegd of het een goede of slechte beslissing is, maar dat juist die 32 jarige band er voor zal zorgen dat de bioscoop weer zal overstromen bij de laatste (of eerste😉) Solo anthology film. Dus dat het marketing technisch een slimme move zou zijn. Bond en Rocky zijn de naamdragers van de filmseries dus die vergelijking heeft iets kroms.

Ik denk ook wel dat een deel van de fanboys er niet blij mee zal zijn, maar dat het hoe en waarom daarin ook een grote rol zal spelen voor het de overgrote meerderheid.  Tot slot weten we allebei dat men ruimte wil maken voor de nieuwe karakters, daarvoor zal vroeg of laat  plaats gemaakt moeten  worden..... Als een Poe Dameron bijvoorbeeld goed uitpakt zul je al snel minder behoefte hebben aan Solo....

Spoiler

Mbt Rocky: die reeks gaat nu over in Creed (waarin Rocky de zoon van Apollo Creed begeleid). Men kan Rocky laten sterven maar SPOILER!!!!!!

Spoiler

men doet het niet

. Maar idd; Star Wars draait itt Bond niet volledig om Solo. De vergelijking die ik maakte met Kirk (en Chewbacca) is dan beter. Overigens vind ik de 'schijnbare' dood van Solo (in ESB) en Spock (in Wrath of Khan) vele malen dramatischer (zeker na hun 'resurrectie') dan een definitief einde. Maar goed, dit is een andere discussie. Wel opvallend dat Ford/Solo ondanks zijn A-status als acteur nu in de promotie niet op de voorgrond staat en in de speelgoedlijn amper voorkomt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now