Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Star Wars: TFA Trailer topic

Recommended Posts

42 minuten geleden zei Starkiller:

Klopt.

Een screenshot daarvan heb ik op de FBpagina (heb je die al geliked? ;) )van mn site gezet. 

Nee. Onder welke naam  is dat? 

9 minuten geleden zei Marko:

Nee. Onder welke naam  is dat? 

Klik op deze afbeelding.....dan kom je er:

SWINbannersmall.jpg

Edited by Starkiller

18 minuten geleden zei Marko:

Snoke aan het woord? Even you have never faced such a test.

Daar lijkt het wel op hè? Dacht er ook meteen aan. Onwijs toffe tv trailer. Zijn enkelen van deze tv-spots reeds op de Nederlandse televisie vertoond?

Kom net terug van Mockingjay Part 2. Geen Force Awakens trailer deze keer, maar wel de teaser? Vreemd, maar nog steeds gaaf :)

Ook staat Star Wars op de zijkanten van de large popcorn dozen!

Tja, de trailer was nog net niet uit toen die film begon te draaien geloof ik? Misschien ligt het daaraan.

Wel gek eigenlijk, de teaser draait al maanden in de bios en de trailer komt voor geen enkele echt grote film te draaien.

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Wel gek eigenlijk, de teaser draait al maanden in de bios en de trailer komt voor geen enkele echt grote film te draaien.

Ik zag de trailer voor Spectre!

Mensen, mensen, het is nu echt aftellen geblazen. Dat realiserende bedacht ik me ook dat er geen grotere pret als voorpret is. Die heb ik hier met jullie gevonden. En daarvoor wil ik jullie allemaal, de mensen in de dit onderwerp met name, bedanken!

Zoals hier al eens door iemand is gezegd, het is niet altijd mogelijk om je manikale obsessie :) met je dagelijkse socials te delen, maar hier ben je altijd onder soortgenoten.

Hoe de film dan ook zal zijn, afgelopen periode was echt top. 

2 uur geleden zei Marko:

Mensen, mensen, het is nu echt aftellen geblazen. Dat realiserende bedacht ik me ook dat er geen grotere pret als voorpret is. Die heb ik hier met jullie gevonden. En daarvoor wil ik jullie allemaal, de mensen in de dit onderwerp met name, bedanken!

Zoals hier al eens door iemand is gezegd, het is niet altijd mogelijk om je manikale obsessie :) met je dagelijkse socials te delen, maar hier ben je altijd onder soortgenoten.

Doet me deugd om te horen Marko! :) Het leuke is ook dat het hier niet bij zal blijven. Nu Disney van plan is met meer films te komen, kunnen we in 2016 uitkijken naar Rogue One en nog geen halfjaar later is Episode VIII alweer te zien. Het is een fantastische tijd om Star Wars fan te zijn! :D

Ik herken ook wat je zegt: hoewel ik vrienden heb die Star Wars op zich best leuk vinden, is het voor de meesten van hen niet meer dan een willekeurig andere leuke film. Een website en forum interesseert ze dan ook totaal niet (hebben ze weliswaar nooit op die manier gezegd, maar het feit dat slechts 1 vriend van mij überhaupt de FB pagina liked en niemand van hen hier komt posten zegt genoeg). Echter gaan we woensdagavond toch met 10 man naar de voorstelling van 20:00 in Pathé ArenA. Dat zal vast een epische avond worden, maar daarna is het voor hen wel weer klaar totdat Rogue One exact een jaar later in de bioscoop verschijnt. :( Om nog maar te zwijgen over de vraag of die anthology film ze wel gaat interesseren..

We hebben een appgroepje waarin we afspraken maken voor de bios (zoals nu met Star Wars) en ik had daarin laatst gevraagd wie er zin had om binnenkort naar The Force Awakens te gaan, maar dan in Dolby Cinema. De enige geïnteresseerden waren de mensen die woensdagavond niet in staat zijn om mee te gaan, de rest verbaast zich over het feit dat ik twee keer wil betalen om dezelfde film te zien. Tja, dat zegt ook genoeg.. :)

Vraag het ze na de film nog een keer,  misschien zijn ze dan van gedachten veranderd ;)

Maar inderdaad, ik moet toegeven dat deze site zeker heeft geholpen met de hype hooghouden, bedankt jongens!

(nu is het wel jullie schuld als ie tegenvalt ;))

17 uur geleden zei Marko:

picard_clapping.gifclapping_joker_batman_dark_knight.gifgiphy.gifGeorge-Costanza-clapping.gifslow_clap_citizen_kane.gifgiphy.gifclapping-gif-5.gif

Well said! En het mooie is: de komende jaren komen er nóg 5 films aan......dus blijf je hier hopelijk nog wel een tijdje :D

16 hours ago, Ramon said:

We hebben een appgroepje waarin we afspraken maken voor de bios (zoals nu met Star Wars) en ik had daarin laatst gevraagd wie er zin had om binnenkort naar The Force Awakens te gaan, maar dan in Dolby Cinema. De enige geïnteresseerden waren de mensen die woensdagavond niet in staat zijn om mee te gaan, de rest verbaast zich over het feit dat ik twee keer wil betalen om dezelfde film te zien. Tja, dat zegt ook genoeg.. :)

Om deze reden heb ik mijn familie wel gevraagd of ze op mijn verjaardag met me naar de film willen, maar er niet bij gezegd dat ik woensdag ochtend om 10.00 ook al in mijn eentje ga... :P Maar ik ben het helemaal met jullie eens, ik ben zo blij dat ik mijn star wars hype hier kan delen (zelfs als niemand het zou lezen) want verder heb ik niemand! Wel super leuk dat de film hier eerder uit komt, al mijn Amerikaanse en Australische online vrienden zijn toch een tikkeltje jaloers. Hebben wij ook eens een keer een primeur.

Gelukkig heb ik al die "bioscoopproblematiek" niet zo.  Ik ga gewoon met meerdere mensen (meerdere) keren. Na de première zal dat heel snel lekker in 2D zijn.

Maar waar ik echt het meest uitkijk is naar het bezoek met mijn zoontje van 6. Dan is de cirkel rond.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this