Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Star Wars: TFA Trailer topic

Recommended Posts

Han Solo en Leia? :o

Dank voor het delen, wat zijn we verwend dit weekend! :) Best wel een onthullende uitspraak in die tv-spot, de beelden wekken de indruk dat Maz Kanata praat tegen Rey. Als zij haar ogen inderdaad herkent.. gaat het hier dan toch om de dochter/een familielid van Luke Skywalker?

edit: Hmm, ze zou het toch ook over Finn kunnen hebben. Eigenlijk kan het natuurlijk over iedereen gaan. Maar logisch zou zijn als het om Finn of Rey zou gaan. En ik maak de koppeling met Luke, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.. leek me gewoon het meest logisch. Kan niet wachten tot de film jongens! :)

Ik krijg meer en meer het idee dat deze film zo 'vol' zit met ontwikkelingen dat deze een 'fellowship' effect gaat geven. Namelijk dat je na afloop het idee hebt naar een trailer van twee uur hebt gekeken voor VIII

Ik krijg meer en meer het idee dat deze film zo 'vol' zit met ontwikkelingen dat deze een 'fellowship' effect gaat geven. Namelijk dat je na afloop het idee hebt naar een trailer van twee uur hebt gekeken voor VIII

Dat lijkt volgens de geruchten ook inderdaad het geval, dat je aan het eind van de film het gevoel zal hebben dat hij pas net begonnen is. Een soort cliffhanger. Wel een beetje jammer natuurlijk als dat zo is, maar als de finale van deze film goed is kunnen we het hen best vergeven vind ik. ;)

Plus, het volgende hoofdstuk is al anderhalf jaar later :o

Met in de tussentijd nog een zoethoudertje :).

Alle geruchten van 'bronnen' kunnen me trouwens me gestolen worden, iedereen kan een wild gerucht de wereld in helpen. 

Met in de tussentijd nog een zoethoudertje :).

Alle geruchten van 'bronnen' kunnen me trouwens me gestolen worden, iedereen kan een wild gerucht de wereld in helpen. 

Ligt er aan wie de bron is. Jason Ward van MSW heeft zich zo enorm vaak bewezen dat ik aan hem niet twijfel.

Ligt er aan wie de bron is. Jason Ward van MSW heeft zich zo enorm vaak bewezen dat ik aan hem niet twijfel.

Nja, iedere trailer weer lijkt nieuwe dingen te bevestigen die hij gezegd heeft. Ik denk toch echt dat ik het hele plot in grote lijnen al ken dan. Maar goed, nog genoeg details om verrassend ingevuld te worden.

Nja, iedere trailer weer lijkt nieuwe dingen te bevestigen die hij gezegd heeft. Ik denk toch echt dat ik het hele plot in grote lijnen al ken dan. Maar goed, nog genoeg details om verrassend ingevuld te worden.

Dit dus!

Nou, het wordt me nu toch wel wat veel. We hebben nog een maand te gaan. Als ze elke vrijdag met een tv-spot komen met nieuwe footage zou ik dat wel heel jammer vinden. Ik ga ze voortaan maar niet meer kijken.. ook al weet ik dat er een zwak moment gaat komen waarop ik het niet kan weerstaan om op play te drukken. :(

Hoop echt niet dat het Ultron-achtige taferelen oplevert waardoor er straks al letterlijk twintig minuten film te zien is hoor :/

That said, ik kijk alles want ik ben zwak.

Huh, is dat stukje waar Han Solo zegt "We're home" nu een heel andere cut dan die van de tweede teaser? Of ben ik gek? :P

Ik vind dit heel zonde. Ze waren zo goed bezig met de minimale informatie in de laatste paar maanden! Het lijkt wel of het ze nu niks meer kan schelen... Ik ga de nieuwe reclamespotjes/teasers/trailers nu ook niet meer kijken. Zelfs al komen de beelden uit het begin van de film wil ik toch nog enigszins verrast worden. 

Als we het dan toch over de trailer hebben, toen ik gisteren in de bioscoop bij Spectre zat zag ik de officiële trailer weer. Zo episch! Al helemaal op het grote scherm!

3 uur geleden zei RogueLeader:

Als we het dan toch over de trailer hebben, toen ik gisteren in de bioscoop bij Spectre zat zag ik de officiële trailer weer. Zo episch! Al helemaal op het grote scherm!

Ben het met je eens over dat het zonde is, ik bewonder je dat je de filmpjes niet aan zal klikken want ik vind dat zelf toch altijd best lastig (zeker na een paar dagen). Gelukkig is het wel zo dat een hoop shots opnieuw gebruikt worden in elke tv-spot, maar daarvoor zitten er ook vaak weer enkele nieuwe beelden bij. Deze zullen wel zorgvuldig zijn uitgekozen om niet te veel te verklappen, maar voor puristen die helemaal niks verklapt willen hebben is elk beetje teveel..

Oh en dat is een uitermate goede reden om toch maar eens naar Spectre te gaan! Lijkt me heel gaaf om die trailer op het witte doek te zien. Na de trailer is het dan wat mij betreft klaar; dan kan ik de zaal met een gerust hart verlaten. :P 

15 uur geleden zei Ramon:

Gelukkig is het wel zo dat een hoop shots opnieuw gebruikt worden in elke tv-spot, maar daarvoor zitten er ook vaak weer enkele nieuwe beelden bij. Deze zullen wel zorgvuldig zijn uitgekozen om niet te veel te verklappen, maar voor puristen die helemaal niks verklapt willen hebben is elk beetje teveel..

Elk nieuw spotje heeft wel een paar seconden aan nieuwe beelden, wat het afzonderlijk gezien niet zo heel boeiend maakt. Maar na het zien van al die spotjes/reclames/promos krijg ik wel het gevoel dat ik de eerste 20 minuten van de film al zelf in elkaar kan puzzelen. Dat vind ik jammer. Daarom ga ik de spotjes niet meer kijken. Ik houd ervan om verrast te worden door een film, zelfs al gaat het om het begin. Dat maakt de impact groter en het geheel leuker.

• Upvote 2

3 uur geleden zei RogueLeader:

Elk nieuw spotje heeft wel een paar seconden aan nieuwe beelden, wat het afzonderlijk gezien niet zo heel boeiend maakt. Maar na het zien van al die spotjes/reclames/promos krijg ik wel het gevoel dat ik de eerste 20 minuten van de film al zelf in elkaar kan puzzelen. Dat vind ik jammer. Daarom ga ik de spotjes niet meer kijken. Ik houd ervan om verrast te worden door een film, zelfs al gaat het om het begin. Dat maakt de impact groter en het geheel leuker.

Helemaal mee eens..... en hopen op een beetje vergeetachtigheid😆

Die geruchten zijn voorlopig alleen omdat er een aantal boeken naar die datum zijn verplaatst toch? Ik vind het ook wel heel snel, 3,5 maanden.

Maar goed, graag, ik heb hem het liefst vandaag al in de kast staan.

Nog een? Ik heb genoeg gezien...

...Zei hij vijf minuten voordat hij een fanmade compilatie tegenkwam van alle footage die er een week geleden was in waarschijnlijke chronologische volgorde. Spoilers van de hoogste klasse, en ik zal hem niet posten om de verleiding niet te groot te maken voor jullie.

Maar man, wat wordt dit episch.

Ik zag vandaag ook nog een andere nieuwe.  Disney promo waarin Maz Kanata te zien is.  

Het was voor mij de eerste keer dat ik een mmwoohh momentje had. Schijnt een belangrijk personage te zijn,  maar zag er uit als een verdwaalde grollebol.

10 minuten geleden zei Marko:

Ik zag vandaag ook nog een andere nieuwe.  Disney promo waarin Maz Kanata te zien is.  

Het was voor mij de eerste keer dat ik een mmwoohh momentje had. Schijnt een belangrijk personage te zijn,  maar zag er uit als een verdwaalde grollebol.

Klopt.

Een screenshot daarvan heb ik op de FBpagina (heb je die al geliked? ;) )van mn site gezet. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this