Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Star Wars: TFA Trailer topic

Recommended Posts

Geruchten gaan dat hij binnen twee weken eindelijk gaat droppen, om de hype maximaal te laten zijn als de kaartverkoop begint op de 19e.

Als ze nou snel even een datum aankondigen, kan ik zorgen dat ik die dag vrij ben :P

Geruchten gaan dat hij binnen twee weken eindelijk gaat droppen, om de hype maximaal te laten zijn als de kaartverkoop begint op de 19e.

Als ze nou snel even een datum aankondigen, kan ik zorgen dat ik die dag vrij ben :P

Vrij voor een trailer? :P

Heb gewoon internet op m'n werk. Maar de kans dat ik hem op het werk ga kijken is zeer klein. Die trailer staat een paar uur later nog steeds on-line, dus ik zie hem echt wel.

Pff, lees nu weer geruchten dat hij komende vrijdag de 16e zou kunnen droppen. Net de enige dag dat ik de hele dag druk bezig ben. Lekker. :( De eerste keer kijk ik hem toch het liefst thuis op m'n eigen scherm met goed geluid. :D

edit: Het hoge woord lijkt eruit te zijn. De nieuwe trailer en het officiële logo worden aankomende maandag uitgebracht. Ik kan niet wachten! :D

Edited by Ramon

Zijn er meer hier die vanavond die opblijven om hem om 02:00 te kunnen zien? :)

Goede vraag hoor, ik begreep dat hij ergens rond halftime van de wedstrijd zal worden getoond. Maar het is me niet duidelijk wanneer dat precies is, al zie ik wel overal (omgerekend) 02:00 opduiken als tijd voor de trailer. Ik hoef morgen niet vroeg de deur uit, dus het maakt me persoonlijk niet zoveel uit. In jouw geval zou ik hem inderdaad ook even skippen ;)

Ik ga denk ik niet opblijven, maar een wekkertje zetten. En als de trailer tussen 2 en half 3 niet verschijnt ga ik weer slapen. Enig idee waar we kunnen kijken voor de trailer?

Hij komt later.

Giants vs Eagles start om 20:30 CEST; oftwel 2:30 nederlandse tijd. De trailer komt tijdens de rust (en aangezien een Am.Football wedstrijd 4x15m duurt zal het dus nooit voor 3:00 zijn. (of ik vergis me ergens gigantisch?)

Zelfde plek als op de poster ;)

Wacht even, jij beweert Luke = Kylo Ren of beweer je hier iets heel anders? :P

Als ie meer in de trailer had gezeten, had ie ook wel op de poster gestaan...

Anyway, breakdown time!

Ons kleine Rey'tje verbleekt bij de gigantische gecrashte Star Destroyer. "Who are you?" - "I'm no-one" vertelt mij dat ze wel degelijk íemand is. Aka een Solo/Skywalker. Also, let erop dat ze als eerste te zien is, dus duizend procent zeker nu dat zij de main main character is.

We krijgen Finn te zien, maar niet echt iets nieuws. Moving on.

De rode gloed en trademark JJ lens flare over de brug van een Star Destroyer voelt zo goed.

"I'll finish what you started" ...Totale genocide van alle Tuskens confirmed? :P

Poe wordt gemarteld door Kylo's force abilities, Leia's gevangenschap in ANH is er niks bij.

Heel hard exploderende bomen; dat superwapen wordt geactiveerd, yo!

Ugggggh, die dogfight op Jakku ziet er zo cool uit. En daarna meteen Harrison zien, nnnghh.

HYPERSPACE CONFIRMED. Hoe raar dat dat sinds '83 niet in een Star Wars film gezeten heeft.

Op een bepaald punt in de film reizen Han, Rey, Finn en BB-8 met z'n 4en naar een.. tempel? Kasteel? ..en kijkt Finn net zo verbaasd naar een droid als ik.

Dan zien we een shot die we al kennen, van probably Luke.

...en daarna Phasma en Kylo op wat er uit ziet als dezelfde planeet. Dus alleen een cameo op het hele eind voor Luke ziet er nu wat onwaarschijnlijker uit. Good!

WORDT DE FALCON NOU GERAAKT?!!

Leia ziet er niet zo blij uit in Hans armen. Zegt waarschijnlijk niks over hun relatie, gok eerder dat er iets verschrikkelijks is gebeurd. De activatie van een superwapen ofzo >=)

En tot slot, Kylo stapt op Finn af, en Finn ziet eruit alsof hij een schone onderbroek nodig heeft. Die jongen eindigt de film never nooit met beide handen intact!

Okay, dat was veel typewerk, tijd die ik ook had kunnen steken in de trailer nog tien keer kijken :P

• Upvote 1

Ik beweer dat hij net zo afwezig is, hehe. Luke is sowieso niet Kylo, tenzij hij op z'n oude dag nog een goede bos haar kan laten groeien (zie Kylo van achter in het laatste shot van de trailer). Trailer is tof, vette locaties, mooi kleurgebruik en veel fighters gezien zonder teveel van het verhaal mee te krijgen, alleen wat achtergrond van de characters. 

Mooie breakdown Bossk! Ik vind het echt geweldig dat ze weer een trailer hebben neergezet die vrij weinig verklapt over het verhaal. Al had ik persoonlijk graag een glimp van Luke gezien op het eind (van een shot dat we nog niet eerder hebben gezien dus). Maar misschien wil ik dan teveel.. Oh, en Kylo Ren lijkt unmasked te zijn op het moment dat hij aan het duel met Finn begint of ligt het aan mij? Heel tof dit!

zonder teveel van het verhaal mee te krijgen, alleen wat achtergrond van de characters. 

Dit is vooral positief, ik was van tevoren bang dat we teveel gespoiled zouden krijgen...

Op een bepaald punt in de film reizen Han, Rey, Finn en BB-8 met z'n 4en naar een.. tempel? Kasteel? ..en kijkt Finn net zo verbaasd naar een droid als ik.

Heb je de mandalorian skull gezien daar? KLANCre.png 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this