Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

#‎pathe‬ ‪#‎theforceawakens‬ ‪#‎Tilburg‬ We gaan iets speciaals meemaken in Tilburg zo rondom de premierre van TFA maar wat dat kan ik helaas nog niet kwijt...Je hoort nog van me!

Pssshht, niet doorvertellen!

Er zijn 100 arrangementkaarten vrij voor de film van 23:00 op 16 december voor de echte Star Wars fans. Wat zit hier allemaal in? Ten eerste zal er vanaf ongeveer 20:00 een pre-party plaatsvinden bij Soups&Shakes. Met echte Star Wars cocktails en muziek gaan we daar een mooi begin van de avond maken. Rond een uur of 10 vertrekken we naar Pathé bioscoop waar verse Blue Milk en een hapje geserveerd zal worden in een Star Wars VIP-ruimte. Verder zal iedereen een Star Wars keycoard krijgen met een golden ticket, de speciale Star Wars iMax-bril, Stormtrooper bescherming en extra forcekrachten. Uiteraard zit hier het kaartje voor de film ook bij.
Kosten hiervoor zullen waarschijnlijk  25 euro bedragen, maar we proberen de prijs nog omlaag te krijgen of er meer in te stoppen!

opgeven kan hier en op is op

Edited by dutch_john
spelling in titel gecorrigeerd; update van de gebeurtenis ook verderop nomaals ingevoegd

Voor mij is het 50/50 of het Breda of Tilburg wordt,  dus overtuig me :P

Ik zal er zijn. Wat wil je nog meer  xD xD

Maar exacte details zullen later volgen. Ik weet wel een beetje waar John mee bezig was. Maar zolang ik geen bevestiging heb, ga ik geen dingen roepen die misschien niet waar zijn.

Ik ben benieuwd John, laat maar horen als het zover is! Alhoewel ik zelf hoogstwaarschijnlijk niet in Tilburg zal zijn. Ben je soms werkzaam bij Pathé?

Tilburg!? Niet bepaald om de hoek voor mij als Amsterdammer. Dan moet het wel héél episch zijn moet ik erheen willen :D

De Pathé in Tilburg is ook niet zo heel groot. Dus dat komt wel goed uit B|

Ik denk dat er wel iets geregeld is/wordt. De fans kunnen zich eerst inschrijven. En na een bepaalde datum gaan de overige kaarten in de vrij verkoop. O.i.d.

Daar zal echt wel aan gedacht zijn.

misschien even ter informatie. 

John (de TS) en ik zijn goede vrienden. Ik ken John van de line-up voor The Phantom Menace in Vlissingen (de goeie oude tijd) . Hij heeft deze keer het initiatief genomen. Omdat het erop leek, dat er weinig zou gebeuren anders. Als hij zegt, dat er iets 'speciaals' is geregeld. Dan geloof ik hem op zijn woord.

Is er al meer bekend. Heb nu wel kaarten voor in de ochtend bij de pathe arena oja ook voor in de middag en avond. Maar Tilburg een mini line up lijkt me wel wat. Ook ik ben 2 keer in Vlissingen geweest. 

Zoals al bekend is zijn nacht premieres voor TFA een 'no go'. Dat betekend niet dat er helemaal niets georganiseerd wordt. Voor de voorstelling van 23:00 zijn kaarten beschikbaar. 

En ondanks dat het geen nacht premiere is, of een marathon. Misschien kunnen we er nog wel een leuke feestje van maken.

Ik reserveer wel een kaartje, kijk ik of ik die voorstelling ook red. Weet niet welke dienst ik de volgende dag heb, so...

Had me toch iets bijzonderders voorgesteld dan in de ochtend kijken. Oh well, kan natuurlijk een privé marathon doen >.<

Er worden een aantal leuke dingen georganiseerd voor de voorstelling van 23:00 in Tilburg. Prijs incl. kaartje en enkele goodies, zal rond de €25,- liggen. Details volgen binnenkort.

Edited by CptHansOlo

Er zijn een honderdtal kaartjes voor ons gereserveerd. Jij hebt dan waarschijnlijk één van de anderen kaartjes. Ik zal vragen of je nog op de één-of-andere manier nog mee kan doen aan de festiviteiten.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now