Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Mark Hamill krijgt plekje in Walk of Fame (Hollywood)

Recommended Posts

We weten dat  Anthony Daniels (C3PO), ,R2D2 , Darth Vader, een plekje hebben gekregen op 3 augustus 1977 op de bekende Hollywood Boulevard in Los Angeles.

Gary Kurtz schrijvende in het natte cement:

8a760e090321f3fc482fafeb9638fc7d.jpg

hollywood-walk-of-fame.jpg

Voor wat betreft de sterren op de boulevard heeft uiteraard Harrison Ford er een:

_84524066_harrison_ford_star_g_976.jpg

En zo ook sir Alec Guinness:

777205.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=3&d=45B0EB33

Inmiddels is bekend geworden dat acteur Mark Hamill ook een plek gaat krijgen op de zgn. "Walk of Fame" met de Hollywood Walk of Fame Class of 2018.

http://www.walkoffame.com/pages/upcoming-ceremonies

Ben alleen van mening dat ook Carrie Fisher een ster heeft verdiend; in december hebben fans in de VS al een actie ondernomen om "zelf" een Walk of Fame voor Carrie Fisher te vervaardigen; er zit echter een wachtperiode van vijf jaar voordat de actrice postuum genomineerd kan worden. Maar ik zie dit nog wel gebeuren.

http://www.dailynews.com/arts-and-entertainment/20161228/why-carrie-fisher-wont-get-a-hollywood-star-for-at-least-5-years

carrie-fishers-fans-give-her-star-on-wal

Edited by the Prosheshy

2 uur geleden zei the Prosheshy:

We weten dat  Anthony Daniels (C3PO), ,R2D2 , Darth Vader, een plekje hebben gekregen op 3 augustus 1977 op de bekende Hollywood Boulevard in Los Angeles.

hollywood-walk-of-fame.jpg

Yup :)

SWprints.jpg

Daniels vertelde me dit:

In 1978, your footprints were cast at Mann’s Chinese Theatre in Hollywood. Were you in the suit that day?

Yes, it was me. It was one of the scariest experiences, because there were thousands of people over there on a very hot day. They were out in the blinding sunshine. They had to arrange a lot regarding the cement. When I walked out, I was surrounded by people who were pushing and shoving me. The weird thing is that when you go to see the footprints…

Well, I have been there.

You saw the prints? Well, the shoes I wore in the movie had a flat sole. For the [cement] prints, Rick Baker, who is now the most famous effects artist in the world, made some special soles, so they really left a footprint. Then, they had to guard it all night, because other people would come to have their hand printed. I am amused they are still there and it was absolutely me. Sometimes, I go and stand there next to the prints and people ignore me, so I go away.

https://www.starwarsinterviews.com/original-trilogy/episode-iv-a-new-hope/anthony-daniels-c-3po/

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Voor wat betreft de sterren op de boulevard heeft uiteraard Harrison Ford er een:

_84524066_harrison_ford_star_g_976.jpg

idd :)

FordStar.jpg

Edited by Dennis

Mooie foto's Dennis; ben er in '89 met mijn jongere broer en ouders geweest.  Leuk om zo de reactie van Anthony Daniels te lezen; goh, wist ik niet!

Lijkt me geweldig om allemaal dit soort inside information te krijgen van acteurs en actrices.

Grz. E-J

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this