Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Star Wars fan-edits

Recommended Posts

Ola. Iemand ervaring of wil eens iets gehoord over SW fan-edits van de films.  De phantom edit schijnt een bekende te zijn. Er zijn er vele. 

Deel hier je mening.  Ik ben erg nieuwsgierig. 

(Bump)

Edited by Marko
Bump

Op YouTube heb ik wel eens fan films gekeken, en door het doorklikken ook wel eens op een fan edit terecht gekomen. Maar ik heb nooit de moeite genomen een versie helemaal af te kijken. Wel toevallig vandaag 6 prequels fan edits bemachtigd in hoge resolutie. Die ga ik binnenkort wel eens met mn zoontje samen kijken. Daarna kom ik erop terug.

Heb jij zelf inmiddels iets hiervan gekeken?

Ik heb er een van ene Lewis gezien, de drie prequels tot 1 gemaakt. Maar dat was niet zo'n goede. Nu heb ik nog een aantal van Q2 staan met hoge resolutie, die zijn stukken beter, en beetje zoals die despecialized version van ANH

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now