Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Huidig werk van de Rogue'ers

Recommended Posts

Waar zijn de acteurs van de nog t verschijnen beste Star Wars film aller tijden, ROGUE ONE,  eigenlijk te bewonderen op het moment? 

Diego Luna speelt een bad guy in  Blood Father waar Mel Gisbson een comeback maakt. Sowieso een lekker stevig actie filmpje uit de A klasse dus goed gefilmd en strak geregiseerd. 

Felicity Jones speelt in de over 2 weken te verschijnen Dan Brown verfilming Inferno. Toevallig heb ik het boek gelezen en ik kijk hier zodoende naar uit. Tom Hanks is sowieso een topper en het is tijd dat er een Dan Brown verfilming komt die echt goed is, wellicht staat deze voor de deur.

Riz Ahmed speelt in, naar wat ik heb gehoord,  de erg goede HBO serie The Night off.. Nog niet gezien zelf. Tevens is hij te zien in Jason Bourne, momenteel, helaas ook nog niet gezien. Ook speelt hij samen met mijn persoonlijke superfavoriet Ben Mendelsohn in Una. Een verfilming van het theaterstuk Blackbird, dat verhandelt over een confrontatie tussen een oudere man en jongere vrouw, die eerdereen  sexuele relatie onderhielden, toen het meisje 12 was. 

Aanvullingen....?

Edited by Marko

3 uur geleden zei Marko:

Waar zijn de acteurs van de beste Star Wars film aller tijden eigenlijk te bewonderen op het moment?

Harrison Ford zal te zien zijn in het vervolg op BladeRunner dat door Denis Villeneuve (Prisoners) wordt geregisseerd.

Mark Hamill zal wederom als Luke te zien zijn in VIII (2017); een film waarin ook Carrie Fisher, Peter Mayhew en Anthony Daniels als resp. Leia, Chewbacca en 3PO meespelen.

Billy Dee Williams is gecast voor de nog te verschijnen TV film Dirty Dancing.

Edited by Dennis
typo

hahaha scherp....zo scherp dat ik even moest nadenken. Zit Ford in de Blade Runner sequel/prequel/reboot? Wist ik nog niet, Villeneuve is de best denkbaare keuze, want in mijn optiek (een van) de beste regisseurs op het moment. Billy Dee houd ik in de gaten, na hem op de DCC gezien te hebben dacht ik namelijk hem nooit meer op het scherm te zien.

40 minuten geleden zei Marko:

hahaha scherp....zo scherp dat ik even moest nadenken. Zit Ford in de Blade Runner sequel/prequel/reboot? Wist ik nog niet, Villeneuve is de best denkbaare keuze, want in mijn optiek (een van) de beste regisseurs op het moment. Billy Dee houd ik in de gaten, na hem op de DCC gezien te hebben dacht ik namelijk hem nooit meer op het scherm te zien.

Yup.

Sylvia Hoeks doet ook mee. Was veel om te doen in de NLse pers; er werd gelijk gedaan alsof de meest gewilde rol ooit had binnengehaald. Je zal zien dat dit een 'Kamerlingetje'  wordt (ooit was er ook veel te doen om Anthony Kamerling die het wel even ging maken in de VS want hij zat in de nieuwe Exorcist. Niet alleen flopte deze film, zijn scenes werden flink geknipt.)

Over het algemeen kijk ik expres geen films met nieuwe SW acteurs voor de film uit is, al heb ik die regel per ongeluk gebroken met Riz in Bourne.

Mendo zit in de serie Bloodline, waar ik ook goeie dingen over hoor. 

Verder kan ik me niks recents bedenken zo, al liggen de wat oudere Forest/Mads rollen voor het oprapen natuurlijk. En Felicity in Theory of Everything mag ook niet ontbreken.

Mendo is een eindbaas..... kom eind december maar eens terug dan geef ik je een lijstje van zijn Must-Sees. In s01 van Bloodline maakte hij de serie. s

o2 was minder (want alleen in flashbacks) tot geen verbazing las ik van de week dat de serie niet wordt verlengd  na s03.

Tot mijn eigen verbazing heb ik de loftrompet al eens gestoken over Bennie Mennie...

Edited by Marko

8 uur geleden zei Dennis:

Harrison Ford zal te zien zijn in het vervolg op BladeRunner dat door Denis Villeneuve (Prisoners) wordt geregisseerd.

Mark Hamill zal wederom als Luke te zien zijn in VIII (2017); een film waarin ook Carrie Fisher, Peter Mayhew en Anthony Daniels als resp. Leia, Chewbacca en 3PO meespelen.

Billy Dee Williams is gecast voor de nog te verschijnen TV film Dirty Dancing.

G-damnit zit je dus een beetje te surfen naar Bladerunner cq Villeneuve nieuws kom je dit tegen....... Gaan we meteen vandaag of pas morgen een handtekeningen actie beginnen?

I had been wanting to do sci-fi for a very long time. “2001: A Space Odyssey” is a movie that really impressed me as a teenager. And also “Blade Runner.” And “Close Encounters of the Third Kind” is also one of my favorites. I’m always looking for sci-fi material, and it’s difficult to find original and strong material that’s not just about weaponry. A longstanding dream of mine is to adapt “Dune,” but it’s a long process to get the rights, and I don’t think I will succeed. 

Duuuuunneeeee!

http://variety.com/2016/film/news/denis-villeneuve-talks-making-arrival-blade-runner-sequel-his-way-within-studio-system-1201855955/

6 minuten geleden zei Marko:

Oef.....Dune. Wat Lord of the Rings op fantasyboekgebied is....is Dune dat op SciFiboekgebied.

Dat zou fantastisch zijn....(al ga ik bekennen dat ik erg veel hou van de Lynch film. Qua stijl, decor en de perfecte cast een voltreffer.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this