Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Aftelklok Rogue One premiere NL/ Pathe Zwolle

Recommended Posts

De aftelklok op dit forum is niet de enige klok die precies tegelijk loopt.

Op de website van Pathe Zwolle staat namelijk de opening van het mega bioscoop complex bij ons in Zwollywood gepland. 

Ik ben beniuwd wat men vanuit de Pathe groep gaat doen met de premiere van Rogue One; a Star Wars Story. 

https://www.pathe.nl/artikel/2317

Mijn glazen bol vreest niets. Met TFA (een film met een grotere hype, de eerste SW film sinds 10 jaar, etc) deed men al nauwelijks iets. In Tilburg was er wat geregeld (1 of 2 forummers hebben dat destijds gepost) maar verder?

Ik krijg natuurlijk een "veilig" antwoord terug van Pathe; 

"Op dit moment is het helaas nog niet bekend of er een speciale voorstelling van Rogue One vertoond zal worden. Aangezien dit allemaal dicht rond de opleverdatum zal gebeuren staat er nog niks vast, want je zult begrijpen dat elk bouwproject onverwachte vertragingen kan oplopen, of misschien juist omgekeerd zodat we iets eerder open kunnen"

Afwachten dus..........

• Upvote 1

Op ‎5‎-‎9‎-‎2016 at 08:04 zei the Prosheshy:

Ik krijg natuurlijk een "veilig" antwoord terug van Pathe; 

"Op dit moment is het helaas nog niet bekend of er een speciale voorstelling van Rogue One vertoond zal worden. Aangezien dit allemaal dicht rond de opleverdatum zal gebeuren staat er nog niks vast, want je zult begrijpen dat elk bouwproject onverwachte vertragingen kan oplopen, of misschien juist omgekeerd zodat we iets eerder open kunnen"

Afwachten dus..........

Op hoop van zege dan maar dat er dit jaar wel een speciale voorstelling komt vorig jaar moesten we gewoon naar de regulieren film toe.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now