Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Ian McDiarmid over Rogue One

Recommended Posts

Op Amsterdam Comic Con heeft acteur Ian McDermid volgens mij zojuist duidelijk aangegeven geen appearance te maken als the Emperor (die in deze tijdslijn wel degelijk aanwezig was). Of dit betekent dat we helemaal niks zien van Emperor Palpatine is natuurlijk niet zeker aangezien Spencer Wilding de rol van Darth Vader in Rogue One op zich heeft genomen en James Earl Jones wederom de stem van de Dark Lord of the Sith vertolkt.

Zie bij 6.20 min de uitleg van Ian tijdens ACC:

https://youtu.be/zmuxkLqQlaQ?t=383

Edited by Dennis
  • Upvote 1

Ik kan me toch niet voorstellen dat ze een andere acteur voor Palpy nemen, dus of McDermid zit te jokken.....en gezien de neiging tot verassingen in de sw wereld is dat niet ondenkbaar, denk maar aan I am your father, of waarschijnlijker, geen Emperor.

Edited by Marko

Ik vind het nog wel mooier om te zien hoe sommige sites bij het bron vermelden de mist ingaan. Tot dusver heb ik alleen Star Wars News Net en Dork Side of the Force op de juiste manier credit zien geven. De rest is een combinatie van geen credit, alleen credit aan XGN (fair enough), credit aan alleen mij, credit aan Star Wars News Net (...huh?), en credit waarbij het lijkt of ik persoonlijk het interview af nam (I wish!).

Als SWA ooit zo'n stomme fout maakt, laat ons het dan alsjeblieft weten 9_9

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this