Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Hoi, 

Ik ben Mars, 45 jaar, Star Wars geek sinds 1977.  Ik heb een bescheiden verzameling (hoofdzakelijk) vintage toys, memorabilia, boeken, platen en games. Ik speel SWTOR op PC, BattleFront op PS4. 

Film en TV wetenschapper, afgestudeerd op, jawel, Star Wars. :-)

Hoi Gramar. Welkom op deze site. Ben er ook pas bij. Leuk om een leeftijdgenoot aan te treffen. In Essen ben ik ook geweest, Londen helaas niet. Veel plezier!

Hi Grmar,

Welkom! Goed om te lezen dat je ook naar SWC in Londen gaat. Ben zelf sinds 1980 fan en zelfde leeftijd. Wij gaan met 4 Rogue One Rebels naar Londen op de vrijdag en zaterdag.

Dus wellicht tot ziens op Celebration!

Welkom Mars! Leuk dat je ook naar Londen gaat over twee maanden. Welke dag(en) ben je er? :)

Zoals Prosheshy al zegt: wellicht tot ziens in Londen en veel plezier op de community!

Hoi, dank voor het warme welkom!

Ik ben alle dagen in Londen. Ik kijk erg uit daar de panel discussies. Naar de onvermijdelijke preview/trailer bij de discussie met Gareth Edwards en Kathleen Kennedy, naar Mark Hamill (die was hilarisch in Essen) en vooral naar de presentaties van the Art dept (Iain McCraig, Doug Chiang... ) 

Op 25-5-2016 at 10:16 zei Gramar Delvly:

Hoi, dank voor het warme welkom!

Ik ben alle dagen in Londen. Ik kijk erg uit daar de panel discussies. Naar de onvermijdelijke preview/trailer bij de discussie met Gareth Edwards en Kathleen Kennedy, naar Mark Hamill (die was hilarisch in Essen) en vooral naar de presentaties van the Art dept (Iain McCraig, Doug Chiang... ) 

Ah wat leuk, zelf ben ik er ook vrijdag t/m zondag! Wie weet zien we elkaar. Ook ik kijk erg uit naar de panel discussies, maar hoop ook wel op wat sappig Episode VIII nieuws. Een titel wellicht? :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now