Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DutchStarkid

Even voorstellen

Recommended Posts

Mijn naam is Daphne. Momenteel ben ik 21 jaar. 

Mijn Star Wars reis begon in 2014. Een Amerikaanse musical theater groep kwam met de mededeling dat ze een Star Wars parody zouden gaan doen. Om die musical te begrijpen werd aangeraden om de films te kijken. Vanaf dat moment werd ik 'verliefd' op de wereld die George Lucas naar het scherm had gebracht. 

Voor mij bleef het niet enkel bij de films. Ik ben bezig wederom met de Clone Wars serie (2008) en volg Rebels (wel het orgineel). En ik ben te vinden in SWTOR.

May the Force be with you.

Daphne

Welkom Daphne!
Wat leuk dat je ook Swtor speelt! Op welke server ben jij actief? :D Misschien kunnen we een keer samen iets doen op 't spel?

~ Rosalie

Op 16-5-2016 at 20:50 zei DutchStarkid:

Voornamelijk op de server The Progenitor.  Lijkt mij wel gaaf om iets samen te doen.

Leuk! Ik ook. al hoewel ik niet echt vaak meer speel (de laatste paar maand.).
Mijn naam op de progenitor is Sarysa, en ik ben de GM van The Shadow Guard guild.

5 uur geleden zei Postedby_RA:

Leuk! Ik ook. al hoewel ik niet echt vaak meer speel (de laatste paar maand.).
Mijn naam op de progenitor is Sarysa, en ik ben de GM van The Shadow Guard guild.

Ik zal eens kijken of ik je kan vinden. :) Ik ben te vinden onder Querta

Edited by DutchStarkid

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now