Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Tk 3870

Creatures in Rogue One

Recommended Posts

56 minuten geleden zei Tk 3870:

http://movieweb.com/rogue-one-star-wars-story-aliens-more-realistic/

Ben hier eigenlijk wel razend benieuwd naar.

Grappig; enkele weken geleden vroeg ik hem ook naar Rogue One: https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-neal-scanlan-creature-effects-supervisor-the-force-awakens/

Citaat

You are also involved with Rogue One and Episode VIII. Will you work on the other future Star Wars movies as well? And could you give a tiny bit of information of what we can expect creature-wise in Rogue One and VIII?

Yes you are correct. We have finished filming Rogue One and are presently filming Episode VIII, and I very much wish to continue working on all the upcoming Star Wars movies. Although I can’t give details, each director brings with them their unique way of seeing the world of Star Wars and it is me and my team’s responsibility to help realise their vision. I think you will see, as the films unfold, that the Creatures and Droids will become more sophisticated, even bigger and better!

Ik vind dat allemaal redelijk algemeen en veilig verwoord. En eigenlijk dus nietszeggend. Realistisch, sophisticated zijn toch relatief subjectieve termen. Ik verwacht niet dat er ineens een totaal andere stijl aliens voorkomt. Dan verknal je je universum.

Totaal andere stijl geloof ik ook niet, maar dat de technologie en daarmee ook de creatures beter wordt, is niet meer dan logisch.

Ergens wel jammer dat Tudyk een droid speelt wat dat betreft. Ik ben wel klaar voor een film waarin een alien een volwaardig lid van het team is.

38 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Ergens wel jammer dat Tudyk een droid speelt wat dat betreft. Ik ben wel klaar voor een film waarin een alien een volwaardig lid van het team is.

Aha! Dus hoopte stiekem ook dat Tudyk Zeb zou spelen! Ik wist het wel! :P

Ik hoop dat ze de practical effects van de Aliens niet te modern doen, ik wil die oude "feel" van de OT er wel bij hebben.Ik snap natuurlijk wel dat Rogue One een verse nieuwe film is.Ben d'r eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Edited by Tk 3870

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this