Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Loki

THE MOST EPIC BATTLE IN THE GALAXY

Recommended Posts

voor dat ik me ga voorstellen eerst effe een awsome topic voor een goede discussie DARK VS LIGHT, In een battle tussen de Sith empire,The empire,The first order,en darth krayts empire VS the old rebublic,The rebublic,The rebel alliance The new republic, en the resistance ,met de sterkste sith en jedi als generals ,Who would win ! 

en nu ga ik me zelf effe voorstellen ik ben Shaun en ik ben al sinds me 6de een fan van star wars  en doe per jaar ongeveer 4 of 5 marathons  en kijk de series regelmatig op nieuw 

toen ik 6 was heb ik bij mijn oom the phantom menace gekeken die ik toen de tijd vrij eng vond vanwegen darth mauls nogal demonische uiterlijk 

niet veel later heb ik bij mijn oom attack of the clones gekeken en daarna in de jaren tot revenge of the sith uit kwam A New hope,The empire strikes back,en offcourse

Return of the jedi .   toen revenge of the sith uit kwam ben ik je kan t al raden met mijn oom en vader naar revenge of the sith geweest in de bios in de jaren tot the clone wars uit kwam natuurlijk alles 100 keer achter elkaar gekeken uit eindelijk ben ik begonnen met the clone wars en later rebels en ja je kan t wel raden  naar de primiere geweest van the force awakens deze keer niet met mijn pa of oom maar wel met goede vrienden  en eigelijk sinds the force awakens om dat ik eindelijk 18  bezig met mijn costuum voor the 501st waar ik hopelijk binnekort bij kan om jonge star wars fans die t wat moeilijker hebben blij te maken  

dus hier onder een paar fotos in de bijlagen van mijn costuum en een hint van het character ,All life exists to feed his hunger 20160222133340.jpg.35bbc17c6c5f1db13a6b1

20160222133340 (1).jpg

nihi.jpg

Edited by Loki

Hey Loki, leuk dat je werkt aan een kostuum! Ga je hem ook showen op een evenement binnenkort (zoals Dutch Comic Con)? In ieder geval welkom! :)

ik ben der zeker bij op dutch comicon helaas heb ik rond die tijd me saber nog niet af maar ja dat maakt nog niet zo veel uit 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this