Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Amsterdam Comic Con - 27 & 28 augustus 2016

Recommended Posts

http://www.amsterdamcomiccon.com/index.php/en/

Al gelijk wat namen bekend; oa Sean 'Samwise Gamgee' Astin & Robert 'Freddy Krueger' Englund.

Ik denk dat de rest kan inpakken: Jason Joiner (de grote baas van Showmasters) weet altijd grote namen naar zijn evenementen te halen. Feit dat er hier 40 te gast zullen zijn is ook bizar veel.

Erg blij dat Showmasters nu ook bij ons conventies gaat houden! Sean Astin is al een prima naam. De rest heb ik al vaker gezien, of is voor mij persoonlijk niet interessant.

Maar met een totaal van 40 gasten, en Showmasters aan het roer, hoeven we niet de vrezen neem ik aan.

Ben wel benieuwd wat dit voor impact heeft voor Facts of Dutch Comic Con...

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ver genoeg in afstand van Facts  dat het niet zo gek veel impact hoeft te hebben denk ik hoor.

Voor mij (en velen met mij in zuid NL) is de afstand tot FACTS en dit evenement ongeveer gelijk ;)

Edited by Dennis

Ik ga zeer waarschijnlijk er heen op de Zondag. Helaas kan ik de zaterdag niet ivm een bruiloft.
En als wat ik ga? ik heb echt geen idee.. ik hoop dat ik dan mijn Royal Guard kostuum af heb :D en anders kom ik als Rey of Visas Marr (Kotor).

Op 4-5-2016 at 23:32 zei Postedby_RA:

Visas Marr (Kotor).

Die zien we daar ook op je profielfoto toch? Tof :)

Ik dacht er zelf al een tijdje over na om beide dagen te gaan, totdat ik op de Facebookpagina van ACC las dat ze op zoek waren naar vrijwilligers om hun artwork te ontwerpen. Was nogal wat gedoe over, men (inclusief mezelf) vond het schandalig dat ze op die manier leken te zoeken naar een zo goedkoop mogelijke manier om professionele kwaliteit te kunnen gebruiken voor hun marketing. Inmiddels hebben ze een en ander gecorrigeerd en dekken ze zich in onder het mom van "we waren niet op zoek naar betaalde professionals", maar ik weet niet wat ik ervan vind. Wellicht dat ik het alleen bij de zaterdag houd, het hangt ook van m'n werksituatie af.

7 minuten geleden zei Ramon:

Die zien we daar ook op je profielfoto toch? Tof :)

Ik dacht er zelf al een tijdje over na om beide dagen te gaan, totdat ik op de Facebookpagina van ACC las dat ze op zoek waren naar vrijwilligers om hun artwork te ontwerpen. Was nogal wat gedoe over, men (inclusief mezelf) vond het schandalig dat ze op die manier leken te zoeken naar een zo goedkoop mogelijke manier om professionele kwaliteit te kunnen gebruiken voor hun marketing. Inmiddels hebben ze een en ander gecorrigeerd en dekken ze zich in onder het mom van "we waren niet op zoek naar betaalde professionals", maar ik weet niet wat ik ervan vind. Wellicht dat ik het alleen bij de zaterdag houd, het hangt ook van m'n werksituatie af.

Dat van het logo was mij helemaal ontgaan :o maar ik twijfel nog wel ( ik hou alle berichten in de gaten.) want foto's maken lijkt mij ook wel erg leuk op de con. Maar ik denk dat ik de kat uit de boom kijk, en dat volgend jaar ga doen als ik dan ook het hele weekend kan komen :D maar goed. Eerst dit jaar afwachten.

Ik ga sowieso ....een dag. Dat is wel genoeg.  Ik ga toch meer voor de sfeer en rond kijken naar de fantastische cosplayers en wellicht nog wat inkoopjes.

Handtekeningen en (officiële) foto's doe ik niet aan mee. Als ik me wil  laten naaien zijn daar  andere straatjes in Amsterdam voor waar ik er niet voor in de rij hoef te staan...... LOL.

• Upvote 2

Ja ik ben er zeker weten aanwezig ben er op de zondag met extra vroege ticket lekker lange leuke dag van maken. Ik heb ook supper veel zin om de star wars acteurs te zien heb ook een ticket voor Peter Mayhew want ja hij is al aardig op leeftijd en de kans dat je deze man nog een keer ziet is wel klein dacht ik maar zo. 

2 uur geleden zei Marko:

Hij komt dichterbij ......!

Wie is er definitief aanwezig?

Moi.

Ik heb de eerste post aangepast met de aanwezigen.... @BoxerlessBossk en @Ramon; heb jullie ook maar vast ingevuld :P (ik zal iedereen die vanaf nu aangeeft aanwezig te zijn toevoegen)

Ik heb helemaal niets met cosplay maar aangezien het in amsterdam is zou een eventuele 'Davy Pröpper cosplay' van mijn kant wel leuk zijn. :D

Nou @Dennis na het nieuws van vandaag ga je pas echt scoren met een Milik cosplay ;) 

maarreeeh waarom nou die arnhemse link!?

Edited by Marko

6 uur geleden zei Marko:

Nou @Dennis na het nieuws van vandaag ga je pas echt scoren met een Milik cosplay ;) 

maarreeeh waarom nou die arnhemse link!?

Puur omdat hij volgens mij de enige is met ook een baard.

Guardado cosplay kan ook.

15 minuten geleden zei Marko:

die moet je uitleggen of heb ik gemist dat hij ook zn baard heeft laten staan?

Nope. Maar een Guardado cosplay kost me minder moeite dan -pak em beet- een Locadia of Hendrix cosplay :P

• Upvote 1

Op 26-7-2016 at 14:49 zei Marko:

Hij komt dichterbij ......!

Wie is er definitief aanwezig?

Hier!

Zaterdag kan je mij herkennen als het langharig tuig met een Star Wars Awakens t-shirt ^^

Ik zal het niet op Facebook posten middenin onze ticket give-away, maar... David Prowse staat volgend weekend ook al geboekt voor een con in de VS, en dat lijkt degene te zijn waar hij daadwerkelijk naartoe gaat. Ik gok dat de dubbele boeking de schuld van Prowse' agent zal zijn en dat ACC er verder weinig aan kan doen, maar toch lullig...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now