Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Eddie

Hallo

Recommended Posts

Mijn naam is Eddie, en ik ban een Star Wars fan sinds 1978 (toen ik op 9-jarige leeftijd de eerste film op het grote doek zag). ik verzamel sinds 1984 actief boeken en comics in hun eerste druk (dus meestal US), en heb me sinds 6 jaar toegelegd op alleen story-gerelateerde boeken en comics. ik ben zeer blij met het feit dat Disney nu LFL heeft gekocht zodat we nieuwe films krijgen (en dus nieuwe boeken en comics!). Ook ben ik de webmaster van www.starwarstimeline.com, waarop listings te zien zijn van alle toekomstige (voornamelijk US)  boeken en comics... 

Edited by Eddie

Yep, ben helemaal bij. Ik verzamel vooral de losse comics, en ben in het bezit van alles tussen Star Wars # 1 (Maart 1977) tot en met Darth Vader # 15 (Januari 2016)... ik heb vele favorieten, ben altijd helemaal gek geweest van Dark Horse (favos zijn Tales of the Jedi en X-Wing), maar sinds Marvel de licentie terug heeft. ben ik helemaal weg van hoe zij nu de verhaallijn oppikken (wetende dat deze nu ook echt canon is)... Ben nu dus helemaal fan van de Star Wars ongoing en Darth Vader, en wacht met smart op het eerste nummer van Poe Dameron in april!

Leuk (oninterresant) feitje: twee van de short comics in Dark Horse's Wild Space Omnibus Vol. 1 (Mixed-Up Droid en het daarbij-gepubliceerde verhaaltje uit de Star wars Kids magazine, waarvan me nu even de titel is ontschoten) zijn gecopieerd van de originele vanuit mijn zoldertje. ikhad (heb) een vrij goed contact met Randy Stradley, en by DH hadden ze de originele prints niet meer, dus vroeg ie mij of ik ze op wilde sturen zodat ze daar gescand konden worden waarna ik ze weer terug kreeg (waarvoor ik dan 2 gratis exemplaren en een credit kreeg in de omnibus)

Voor de facebookers onder ons, hierbij een impressie van mijn collectie van een paar jaar geleden (2011). Sindsdien ben ik bezig met het verkopen van mijn non-fictie boeken om me toe te leggen op storyline omdat ik toch ooit een tijdlijn op mijn website will hebben...

https://www.facebook.com/eddie.vanderheijden/media_set?set=a.2117325455048.2101602.1303080351&type=3

Eddie van harte welkom op het forum! Wel wil ik je er graag op wijzen dat je je bericht kunt bewerken door op 'Bewerken' te drukken onderaan je tekst. Op die manier voorkom je dat je meerdere keren achter elkaar een bericht post, wat als postboosting of topicbumping kan worden gezien. :) Dan weet je het voor de volgende keer! Een prachtige verzameling heb je trouwens, ben best jaloers! ;)

LOL, thanks Ramon.... heb ik niet aan gedacht (ik mag dan wel een website en zo hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ik zo technisch onderlegd ben dat ik aan 'bewerken' denk, alhoewel ik me er wel altijd aan stoor als mensen op FB hun post verbeteren in een nieuwe post).  

Enne, naast mijn twee younglings (nou ja, younglings, inmiddels tieners) is mijn verzameling toch wel een beetje mijn trots... Ik ben dan ook iemand die alles op papier wil en niet van digitale boeken houdt... (heb ook zo'n 20 mappen vol met pagina's van online, voornamelijk roleplay, verhalen en avonturen die ik voor de zekerheid toch maar uitgeprint had. Dat was achteraf toch wel een goede zet, gezien dat alles van Wizards of the Coast van 2001 tot 2009 nu offline is, alswel de prachtige online content van starwars.com's hyperspace met vele originele verhalen en webstrips..)

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this