Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Dennis

Verzamelaarsbeurs Utrecht - 16 & 17 april 2016

Recommended Posts

Ben er lang niet naartoe geweest, maar lijkt me wel weer leuk om te gaan. Voor mij is het sowieso makkelijk; 15 minuten fietsen of 10 minuten met de bus en dan sta ik al naast de Jaarbeurs. :) Vaak zijn er inderdaad nog best wat Star Wars betrokkenen aanwezig, ben benieuwd wie ze nu weten op te roffelen! :)

Kan iemand me nog even bijpraten. Volgende week ben ik waarschijnlijk in Utrecht en zodoende overweeg ik om eens een kijkje te nemen. 

Ik ben er dus nog nooit geweest. Er is een combi met de platen/cd beurs, nu houd ik erg van muziek maar niet in het bijzonder van speciale of bijzondere vinyl of cds wel van (gebruikte) koopjes . Precies het zelfde geld voor comics. Op de DCC stond een stand met met megaveel 2ehands comics voor zeer leuke prijzen, in mijn enthousiasme over het evenement vergeten terug naar te lopen. Oh ja sowieso vind ik boeken en natuurlijk dvds wel leuk.

Verder heb ik dus geen idee wat daar aan te treffen. Kan iemand gokken of het de moeite voor me is?

Edited by Marko

1 uur geleden zei Marko:

Kan iemand me nog even bijpraten. Volgende week ben ik waarschijnlijk in Utrecht en zodoende overweeg ik om eens een kijkje te nemen. 

Ik ben er dus nog nooit geweest. Er is een combi met de platen/cd beurs, nu houd ik erg van muziek maar niet in het bijzonder van speciale of bijzondere vinyl of cds wel van (gebruikte) koopjes . Precies het zelfde geld voor comics. Op de DCC stond een stand met met megaveel 2ehands comics voor zeer leuke prijzen, in mijn enthousiasme over het evenement vergeten terug naar te lopen. Oh ja sowieso vind ik boeken en natuurlijk dvds wel leuk.

Verder heb ik dus geen idee wat daar aan te treffen. Kan iemand gokken of het de moeite voor me is?

Ik was er jaren vaste klant op zowel de voorjaars als de najaars editie.

Er was destijds 1 flinke hal met filmmerchandise. In 1 á 2 uur heb je het daar wel gezien. Ik zag er altijd wat bekenden en dat was voor mij de reden om te gaan. Het is in ieder geval niet te vergelijken met DCC. Acteurs hebben wel minder te doen, dus zijn gemakkelijker aan te spreken.

Naast dit en enorm veel platen/CDs is er ook een hal met boeken/strips, een met antiek...etc etc. Als dat je ook interesseert dan kan het wel de moeite waard zijn.

Ik had er graag een mini-meeting gedaan (het is de hometown van Ramon), ware het niet dat ik dat weekend grotendeels in de grachtengordelstad noordelijker zit.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this