Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Diego

Lightsaber

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Weet iemand waar je aan en fatsoenlijk lightsaber kan komen zonder 60 euro verzendkosten te moeten betalen omdat het van een amerikaanse site afkomt? 

Ik had er een gevonden waar je zelf je lightsaber kon selecteren en kleur enz. Maar dat was dus helaas op en amerikaanse site.. Is er ook zoiets wat wel gerealiseerd kan worden

Alvast bedankt.

Mvg. Diego

DarkInitiateLEv3Full.JPG

Wat versta je onder een fatsoenlijke lightsaber? Misschien kun je de Disney Store UK proberen, daar heb ik uiteindelijk Kylo Ren's lightsaber vandaan gehaald. Prima voor de prijs, geven licht en geluid. Mijn lightsaber geeft zelfs geluid wanneer je hem beweegt en als hij in aanraking komt met een object. Verder wordt er binnenkort een nieuwe website gestart op www.sabermach.com.

Oh ik zie zojuist dat die best prijzig zijn. Maar ze zien er wel tof uit: http://fightsaber.com/lightsabers/sabermach/

Het hangt echt van je budget af wat er precies mogelijk is..

• Upvote 1

Het is echt een dure hobby.  Even een gemene anekdote. We hadden voor de première even een paar Lightsabers bij de Action mee genomen.  Helemaal niet slecht trouwens.  Licht en geluid en reactief op beweging. Je kunt er zelfs twee aan elkaar maken.  Maar wel heel licht spul.  Afijn in de bioscoop zaten er twee kerels met prachtige lightsaber's die in in eerste instantie geïnteresseerd maar vervolgens een beetje minachtend naar onze sabers keken. Ik kon het toen niet nalaten om heel geïnteresseerd twee vragen wat ze nu betaald hadden voor die sabers, tegen de tweehonderd euro inderdaad. "Goh zo duur....daar hadden we dus precies 40 stuks voor kunnen kopen bij de Action....."

Oftewel de kern van het verhaal,  er is voor iedere portemonnee wat te koop! 

• Upvote 2

Als je een beetje handig bent maak je er een zelf. Ik heb er eentje gemaakt van loodgietersmaterialen. Kwa kosten zat ik ongeveer rond de 60 a 70 euro. En je hebt een unieke lightsaber die je zelf hebt gebouwd!!

je kan het zo gek maken als je zelf wilt. 

Edited by Nelis
  • Upvote 1

7 minuten geleden zei Nelis:

Als je een beetje handig bent maak je er een zelf. Ik heb er eentje gemaakt van loodgietersmaterialen. Kwa kosten zat ik ongeveer rond de 60 a 70 euro. En je hebt een unieke lightsaber die je zelf hebt gebouwd!!

je kan het zo gek maken als je zelf wilt. 

Dit klinkt erg leuk, zou je eens wat foto's kunnen laten zien van je eindresultaat? :)

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this