Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens Marathon Challenge

Recommended Posts

Star Wars Awakens heeft met dank aan Pathé de mogelijkheid om jullie een unieke uitdaging te bieden. Dit is een challenge waar alleen échte hardcore fans aan kunnen deelnemen. Durf jij de uitdaging aan?

Kunnen jullie ook niet meer wachten op The Force Awakens? De eerste voorstelling van de nieuwe film begint - zoals jullie waarschijnlijk al wel weten - aankomende woensdag 16 december om 10:00. Met dank aan Pathé heeft Star Wars Awakens nu de mogelijkheid om jullie een unieke kans te bieden! Wij zijn op zoek naar 3 échte fans die in staat zijn om aanstaande woensdag vanaf 10:00 deel te nemen aan een Star Wars: The Force Awakens marathon in de Pathé ArenA te Amsterdam. De inzet? Een jaar lang onbeperkt naar de film met Pathé Unlimited! 

Drie communityleden worden tot het uiterste gedreven. Aan hen de taak om Star Wars: The Force Awakens zo vaak mogelijk achter elkaar te zien. Pathé zal daarbij zorg dragen voor plaatsen in de zaal, eten, drinken en een plek waar gerust kan worden. Eenieder die het 27 uur (dus tot donderdag 17 december 13:00) weet vol te houden, krijgt een prijs. Degene die het het langst volhoudt ontvangt de hoofdprijs: een jaarabonnement op Pathé Unlimited.

Hoe kan ik deelnemen?

Deins je nog steeds niet terug? Dan ben jij wellicht het type fan dat wij zoeken! Om deel te nemen reageer je in dit topic op het forum, waarin je aangeeft dat je wenst deel te nemen aan de challenge. In het geval er meer dan drie fans geïnteresseerd zijn, zullen de deelnemersplaatsen worden verloot. Geïnteresseerden hebben tot maandagavond 14 december om 20:00 de tijd om zich aan te melden.

May the Force be with you!

• Upvote 2

Wat een super leuke actie haha! Wat wordt er onder volhouden verstaan? Wakker blijven, of gewoon bij alle voorstellingen blijven zitten van begin tot einde? Is het in een specifieke vestiging van Pathé (of heb ik daar overheen gelezen?) Ik kan waarschijnlijk zelf niet meedoen, heb een afspraak voor mijn stage staan... Maar ik ben heel benieuwd wie er mee gaan doen!

3 minuten geleden zei Elodya:

Wat een super leuke actie haha! Wat wordt er onder volhouden verstaan? Wakker blijven, of gewoon bij alle voorstellingen blijven zitten van begin tot einde? Is het in een specifieke vestiging van Pathé (of heb ik daar overheen gelezen?) Ik kan waarschijnlijk zelf niet meedoen, heb een afspraak voor mijn stage staan... Maar ik ben heel benieuwd wie er mee gaan doen!

Vergeten te melden Elodya, dat gebeurt er als je copypaste van de frontpage. :P Maar het gaat dus specifiek om de Pathé ArenA in Amsterdam. Het lijkt mij dat het de bedoeling is dat je ook echt wakker blijft. ;) Als je in slaap valt, houd je het blijkbaar niet vol!

Ik wil ik wil ik willlll haha Dit is toch wel de meest coole Star Wars actie die ik tot nu toe gezien heb :)
Zou wel willen blijven kijken tot VIII uitkomt ;) of inieder geval tot Rogue Squadron er is haha 

Thanxx voor zulke toffe acties & voor de 3 gelukkige alvast sucses & voor de winnaar Gefeliciteerd :D

Beste organisatie,

Bedankt voor het mogelijk maken voor zo'n geweldige en unieke wedstrijd om het nieuwe Star Wars-tijdperk te celebreren. 
Als fan sinds kleine jongen en mijn liefde voor deze wereld is nooit weggegaan. De fanboy in mij zou dus ook niks liever willen dan deel te nemen aan deze wedstrijd. Ik heb al kaarten voor de eerste vertoning van 10:00 in Pathe Arena dus ik ben sowieso al aanwezig voor de aanvang de wedstrijd.

Graag hoor ik van jullie of ik een van de gelukkige mag zijn.
Wanneer worden de deelnemers bekend gemaakt?

May the force be with the competitors,
Kristian Walch
kristianwalch@gmail.com

p.s.:  And like Yoda would say: do, or do not. There is no try.

Edited by degekstekris

Geweldig idee B|, maar jullie mogen mijn plekje hebben. Ik wacht wel op de bluray, dan kan ik ook het vaak genoeg zien :P.

Volgens mij hebben we 3 personen voor de actie ;) sluiten deze actie  & laat ons de 16e maar binnen :) hahaa :P

Edited by Martijn

Heel veel sterkte voor iedereen die dit aandurft xD. Maar dit trek ik niet na de nacht ervoor al 1-6 te moeten kijken.

Edited by Mauric

Geweldig! Ik ga vast goed rusten, want ik heb mijn energie hard nodig! The Force will be with me! Star Wars is alles! 27 uur dezelfde film kijken, en dan ook nog dé film Star Wars: The Force Awakens! Dit gaat echt gaaf worden!

Star Wars is echt een heeeeeel groot deel van mijn leven. Sinds dat mijn vader me naar Revenge of the Sith heeft genomen en we thuis de Original Trilogy hebben gekeken, ben ik sinds dat ik 3 jaar geleden bij de bios in Veghel ben begonnen echt een meesterlijk grote fan geworden! Ik heb geen enkel nieuws gemist over TFA. Ik was bij het Star Wars Celebration Fan Event met de tweede teaser. Ik was 's nachts om 4 uur wakker voor de trailer. Zelfs de subway heb ik te vaak bezocht voor die bekers! Dit zou echt de ultieme kans zijn, om mijn uithoudingsvermogen te testen én, nog  belangrijker, mijn liefde voor Star Wars te tonen!!!! 

Edited by Marco Verbeek
Extra toevoeging

Ik heb drie dagen vrij genomen (ook omdat ik nog veel dagen had staan), maar zo vaak recht achter elkaar is zelfs mij te gek. Ik wil niet iedere volgende keer dat ik de film zie trauma's herbeleven :P

Leuke actie though, succes iedereen!

(en kijk verder op het forum, je vermaakt je vast ;))

Jongens, ik hoop dat het duidelijk was, maar er mogen dus slechts 3 mensen meedoen aan de marathon challenge! :( Dat betekent dat we de meesten zullen moeten teleurstellen..

De diehards hebben nog tot maandagavond 20:00 om zich aan te melden.

30 minuten geleden zei Michelle.vanduijn:

Ik wil ook graag meedoen!

Wauw maar echt wauw, gelukkig heb ik een kaartje voor 10 uur dus ik hoop echt dat jij uitgekozen wordt en ik naast je zit! 

Gave actie en een makkelijke win volgens mij. Ik ben fan vanaf het eerste uur ;) dus ik kan het zeker vol houden. Ik weet nog dat ik samen met mijn vader naar Rotj mocht. Tof eenvan af toen fan. Leuk dat er ook een NL community bestaat.

Haha, ook ik meld mij bereid om dit te doen. Al was het maar om weer een keertje ouderwets de nacht door te halen. :)

15 uur geleden zei Ramon:

Star Wars Awakens heeft met dank aan Pathé de mogelijkheid om jullie een unieke uitdaging te bieden. Dit is een challenge waar alleen échte hardcore fans aan kunnen deelnemen. Durf jij de uitdaging aan?

Kunnen jullie ook niet meer wachten op The Force Awakens? De eerste voorstelling van de nieuwe film begint - zoals jullie waarschijnlijk al wel weten - aankomende woensdag 16 december om 10:00. Met dank aan Pathé heeft Star Wars Awakens nu de mogelijkheid om jullie een unieke kans te bieden! Wij zijn op zoek naar 3 échte fans die in staat zijn om aanstaande woensdag vanaf 10:00 deel te nemen aan een Star Wars: The Force Awakens marathon in de Pathé ArenA te Amsterdam. De inzet? Een jaar lang onbeperkt naar de film met Pathé Unlimited!

Drie communityleden worden tot het uiterste gedreven. Aan hen de taak om Star Wars: The Force Awakens zo vaak mogelijk achter elkaar te zien. Pathé zal daarbij zorg dragen voor plaatsen in de zaal, eten, drinken en een plek waar gerust kan worden. Eenieder die het 27 uur (dus tot donderdag 17 december 13:00) weet vol te houden, krijgt een prijs. Degene die het het langst volhoudt ontvangt de hoofdprijs: een jaarabonnement op Pathé Unlimited.

Hoe kan ik deelnemen?

Deins je nog steeds niet terug? Dan ben jij wellicht het type fan dat wij zoeken! Om deel te nemen reageer je in dit topic op het forum, waarin je aangeeft dat je wenst deel te nemen aan de challenge. In het geval er meer dan drie fans geïnteresseerd zijn, zullen de deelnemersplaatsen worden verloot. Geïnteresseerden hebben tot maandagavond 14 december om 20:00 de tijd om zich aan te melden.

May the Force be with you!

Stel nou dat alle drie de fans de gehele 27 uur volhouden? Wat gebeurd er dan?

En kijken de fans de film in IMAX 3D?? Want dat is dan wel een bonus!

"Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know how best to undermine you; tell me of your greatest fear, so I will know which I must force you to face; tell me what you cherish most, so I will know what to take from you; and tell me what you crave, so that I might deny you…"

Voor de duidelijkheid ik was wel van plan uit de darkside van de force te tappen tijdens deze marathon.

Count me in als deelnemer! Lijkt me top!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now