Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Interviews op StarWarsAwakens.nl

Recommended Posts

Volgende week trouwens weer een nieuw interview. Bij deze wil ik duidelijk maken dat die niets te maken heeft met die ene voetbalclub uit Sittard.......

Op 22-4-2016 at 15:55 zei Dennis:

Volgende week trouwens weer een nieuw interview. Bij deze wil ik duidelijk maken dat die niets te maken heeft met die ene voetbalclub uit Sittard.......

FORTUNA sittard dus.

Dan is het simpel he! BIB FORTUNA (oftewel: Michael Carter) https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-michael-carter-bib-fortuna/

Hint voor volgende week:

In feite het belangrijkste personage (of een van de belangrijkste in ieder geval) 'in the galaxy' in TFA. 'From a certain point of view' welteverstaan.

Edited by Dennis

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ik waag een gokje, ervan uitgaand dat je pas Tales hebt gelezen...

Bobbajo?

Nope (van Tales heb ik overigens alleen Cookie en Zuvio gelezen)

Nee, die had ik niet geraden, had niet verwacht dat je letterlijk de belangrijkste persoon zou bedoelen.

Vooral de Luggabeast is interessant, ik dacht om de een of andere reden echt dat het een animatronic zou zijn. De special effects in TFA blijven me verbazen, amazing :)

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Nee, die had ik niet geraden, had niet verwacht dat je letterlijk de belangrijkste persoon zou bedoelen.

Vooral de Luggabeast is interessant, ik dacht om de een of andere reden echt dat het een animatronic zou zijn. De special effects in TFA blijven me verbazen, amazing :)

Dat dacht ik (zoals in het interview te lezen is) dus ook.

Volgende week komt er weer een! Hint (omdat ik dat voortaan verplicht ben  :P ): "C'est une hooka pipe" 

49 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Dan zal het wel iemand zijn die door de special editions niet meer te zien is in de cantina :o

Lak Sivrak bedoel je?

Close.....but no cigar.

Helaas......na een behoorlijk lange 'run' deze week voor de verandering geen nieuw interview. (maar ik ben bezig met nieuwe te regelen!)

Over geen interview gesproken en een aantal zaken vermenigvuldigend die onlangs de revue zijn gepasseerd. Ik las op FB dat SWA de grootste Nederlandse Community is en er bij crewleden een grote bewondering is voor de Making Star Wars website........zeg ik Jason Ward interviewen en op die manier meteen een contact maken. Stel je voor, een prille samenwerking tussen de grootste van nederland en de grootste van ...eeh de wereld.

9 minuten geleden zei Marko:

Over geen interview gesproken en een aantal zaken vermenigvuldigend die onlangs de revue zijn gepasseerd. Ik las op FB dat SWA de grootste Nederlandse Community is en er bij crewleden een grote bewondering is voor de Making Star Wars website........zeg ik Jason Ward interviewen en op die manier meteen een contact maken. Stel je voor, een prille samenwerking tussen de grootste van nederland en de grootste van ...eeh de wereld.

De enige vraag die ik Ward zou willen stellen is: wie zijn je bronnen?

(en ik denk niet dat ik daar een antwoord op krijg) :(

En ja: MSW vind ik de beste site (inzake filmnieuws) op SW gebied (al weet ik niet hoe de anderen daar over denken). Of ze de grootste zijn? Geen idee. Dat is wellicht SW.com maar die hebben m.i. weinig tot niets te bieden en zijn (vind ik) voorbijgestreefd door andere fansites.

Anyways; ik heb eea in gang gezet; hopelijk kan ik snel weer wat hier presenteren.

Zo. Binnenkort weer nieuw leesvoer!

Hint: we zijn de Nederlandse SW community......en deze past daar perfect bij ;)

8 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Gokken we maar op Neerlands trots, mr Beers.

Nope; die is al op mn eigen site te vinden. Wel close!

Niet dat het veel uitmaakt voor de kwaliteit voor het interview, want je krijgt altijd alsnog interessante verhalen uit mensen... Maar heeft de beste man überhaupt wel de uiteindelijke cut van de film bereikt? Kan hem nergens in kostuum vinden :o

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Niet dat het veel uitmaakt voor de kwaliteit voor het interview, want je krijgt altijd alsnog interessante verhalen uit mensen... Maar heeft de beste man überhaupt wel de uiteindelijke cut van de film bereikt? Kan hem nergens in kostuum vinden :o

Zeker!

GS.jpg?resize=750%2C400&ssl=1

Tussen/boven Billie Lourd en Greg Grunberg op bovenstaande foto

Verder:

2465943_orig.jpg

In de rode cirkel, naast Ken Leung.

En in deze: (tekening van een scene) rechts van Andrew Jack

7951019_orig.jpeg

Tja.

En toen was BoxerlessBossk opeens crewlid (en weet hij dus alles).

Toch een hint: Vanity Fair, gele droid, beast of burden.

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now