Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Interviews op StarWarsAwakens.nl

Recommended Posts

Thnx. (al moet ik gewoon eerlijk bekennen dat ik nog nooit van die site had gehoord :P )

Inmiddels ben ik -na afwezigheid- ook weer bezig met het regelen van nieuwe 'memoires'......hopelijk zal het niet lang duren voordat er weer een nieuwe online verschijnt.

Zeer binnenkort weer een nieuw interview online!

Hints?

'Chroom is ook mannelijk...en daarnaast is deze voornamelijk wit'

Hopla. Op 2e paasdag nóg een interview afgerond.

Speciaal voor @BoxerlessBossk(en iedereen die van raadsels houdt) weer de bekende hints:

Dit personage heeft een voor- en achternaam,.

De voornaam is hetzelfde als de achternaam van de zanger van een britse band (die eind jaren 80 populair waren) die zich afvroegen wanneer ze beroemd zouden zijn.

De achternaam is hetzelfde als de artiesten achternaam van een nederlandse zanger, maar dan met een extra O.

:D

Het is maar goed dat Wikipedia bestaat, anders had ik mijn leven verder geleefd zonder ooit nog aan Lee Towers te denken.

Maar het gaat hier om de acteur achter het personage Goss Toowers!

20 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Het is maar goed dat Wikipedia bestaat, anders had ik mijn leven verder geleefd zonder ooit nog aan Lee Towers te denken.

Maar het gaat hier om de acteur achter het personage Goss Toowers!

LOL. Helemaal.....goed! Goss is van Luke Goss, de zanger van Bros "When will I be famous".

Nu die eerste 'chroom....wit' nog raden!

Net gelezen heel tof. Ook een leuke blik achter de schermen van de extras-casting. En natuurlijk de verassing dat er mariniers (?) in de R1 zitten....

Deze keer niks cryptisch....alleen de mededeling dat het een van de crewleden van The Ghost betreft....een hoofdpersonage.....en nee: geen Chopper. ;)

13 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Netjes! Wie van de vijf het ook is, ze leveren allemaal topwerk ^^

Maar ik ga lekker niet vertellen wie van de 5! Ga jij je maar lekker groen ergeren....... :P

12 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Oke, Vanessa, nice ;)

Yup: Hera! https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-vanessa-marshall-hera-syndulla/

@BoxerlessBossk...laatst reageerde je op FaceBook op mn post “van wie zouden jullie graag een interview zien”.

Je gaf aan dat je wel iemand zou willen die achter de schermen eea gedaan heeft. Nou ben ik daar uiteraard direct mee aan de slag gegaan. :POmdat ik zeker wilde zijn dat het aan je wensen zou voldoen ook maar hoog ingezet. ;) 

En jawel: het is gelukt. Binnenkort in dit theater: een interview met een van de belangrijkere personen achter de schermen bij The Force Awakens (en Rogue One…en Episode VIII)…stay tuned!

Mijn mening is de enige mening die telt!

Interessant though.. Iemand die alle drie die films doet is niet heel gewoon. Kan ook niet bij het proces van begin tot eind zijn... Propmaker/costumedesigner ofzo?

3 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Jouw mening was de enige realistische ;):D (verder werden namen als John Boyega. Daisy Ridley en Harrison Ford genoemd. Helaas komen deze niet voor in mijn rolodex)

Deze persoon heeft een Oscar en een Bafta in de kast staan.

Nu weer verder met eea uitwerken!

…en op de vroege ochtend weer een die binnenkort online gaat.

Een hint (ditmaal geen cryptische): het betreft een personage waar ik op dit forum een avatar van heb gehad! ;) (best lang volgens mij)

4 uur geleden zei Dennis:

…en op de vroege ochtend weer een die binnenkort online gaat.

Een hint (ditmaal geen cryptische): het betreft een personage waar ik op dit forum een avatar van heb gehad! ;) (best lang volgens mij)

Ik denk dan aan je oude werkgever. Human cyborg relations

Ik was vergeten dat ik daarvan idd ook een avatar heb gehad…nee, die is het niet (mn 2 interviews met hem staan op mn eigen site/blog trouwens).

Het is overigens ook niet HR Pufnstuf…das een andere franchise. :P

Voor de echte puzzelaars:

Het personage heeft dezelfde kleur als de schoenen van Elvis Presley…(nu is het best wel Easy denk ik)

Op 11-4-2016 at 16:10 zei BoxerlessBossk:

Interessant though.. Iemand die alle drie die films doet is niet heel gewoon. Kan ook niet bij het proces van begin tot eind zijn... Propmaker/costumedesigner ofzo?

Het is.....Neal Scanlan - Creature Effects Supervisor voor The Force Awakens:

https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-neal-scanlan-creature-effects-supervisor-the-force-awakens/

Op 13-4-2016 at 14:59 zei Dennis:

Ik was vergeten dat ik daarvan idd ook een avatar heb gehad…nee, die is het niet (mn 2 interviews met hem staan op mn eigen site/blog trouwens).

Het is overigens ook niet HR Pufnstuf…das een andere franchise. :P

Voor de echte puzzelaars:

Het personage heeft dezelfde kleur als de schoenen van Elvis Presley…(nu is het best wel Easy denk ik)

Niemand heeft het geraden! :|

Kleur van de schoenen van Elvis -> Blauw (Blue sude shoes)

Easy.....rijmt op Peazy......PZ.......PZ-4CO......de blauwe protocoldroid! https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-nathalie-cuzner-pz-4co/

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now