Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Interviews op StarWarsAwakens.nl

Recommended Posts

Voor een keer vestig ik mijn hoop op een kleinere naam dan de naam die het waarschijnlijk gaat zijn: Ik wil de ongenaamde Stormtrooper uit de Comic Con behind-the-scenes reel horen! :P

5 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Voor een keer vestig ik mijn hoop op een kleinere naam dan de naam die het waarschijnlijk gaat zijn: Ik wil de ongenaamde Stormtrooper uit de Comic Con behind-the-scenes reel horen! :P

LOL. Bedoel je hem (links)?

527135172_640.jpg

Waarom dat dan? En wie denk je dan dat het is?

Geen geheimzinnigheid deze keer: het betreft CLEM SO, die een Resistance Fighter speelde. Het is een leuk verhaal geworden en komende week zal het uitgewerkt op de site staan.

Omdat zijn enthousiasme een wezenlijk deel was van waarom ik die footage zo vaak afgespeeld heb in de maanden voor TFA.

Wie dacht ik dat het was, niemand in het bijzonder, wel iemand met een IMDb-page. En ik had gelijk! Zie meteen dat mr So in nog wel meer dingen heeft gezeten: Guardians of the Galaxy, Doctor Who, Kingsman, Sherlock, Skyfall/Spectre... This guy gets around!

Overigens komt er binnenkort -nog geen idee wanneer ik het ga plaatsen- nog een.

Een hint (vind BoxerlessBossk altijd leuk): "Domo Arigato .. ......" (deze is best lastig te raden)

Geen CW, PT, R of ST....gewoon OT.

Edited by Dennis

Mr Roboto of course, Styx ftw

Dus... iemand die gewerkt heeft aan droids in de Sandcrawler ofzo? Of de acteur van 4-LOM?

Anyway, tof interview! Vooral dat ie met KT heeft staan brabbelen is een leuk detail.

Edited by BoxerlessBossk

30 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Mr Roboto of course, Styx ftw

Dus... iemand die gewerkt heeft aan droids in de Sandcrawler ofzo? Of de acteur van 4-LOM?

Anyway, tof interview! Vooral dat ie met KT heeft staan brabbelen is een leuk detail.

You're good. Niet juist, maar wel dichtbij.

Op 15-1-2016 at 19:23 zei BoxerlessBossk:

Hoe dichtbij? We'll soon find out...

Je was heel dichtbij.

Hij maakte niet de sandcrawler droids (maar wel die van ESB en ROTJ) en hij is niet 4-LOM (maar maakte wel die andere bounty hunter: IG-88)

Ik heb het uiteraard over BILL HARGREAVES; supervising prop maker van Empire en Jedi!

http://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-met-bill-hargreaves-propmaster-empire-strikes-back-return-of-the-jedi/

• Upvote 1

Een nieuw -zeer kort- interview komt er binnenkort aan.

Voor de liefhebbers wat hints:

-Het is iemand uit The Force Awakens! (en zat niet in de OT of PT)

-Zijn grootste input was achter de schermen......maar hij is ook op het scherm te zien!

-'Journey to the Force Awakens' ;)

Hierboven had ik het over......ANDREW JACK!

In The Force Awakens speelde hij Major Ematt maar was vooral werkzaam als dialogue/dialect coach van o.a. Daisy Ridley en John Boyega! Buiten Star Wars is zijn CV erg indrukwekkend: zo was hij onder andere verantwoordelijk voor de ‘black speech’ en elfentaal in The Lord of the Rings en leerde hij Pierce Brosnan perfect Engels voor zijn rol als James Bond.

https://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-met-andrew-jack-dialect-coach-major-ematt-in-the-force-awakens/

• Upvote 1

Bovenstaande dus aankomende vrijdag.........en de vrijdag daarna (de 12e dus):

star_wars_the_force_awakens_69259.jpg

Deze is héél, héél erg goed geworden......

8 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Heb je toch die kerel opgespoord die ik eerder zei? Of heb je Daniel Craig gestrikt ;)

Nog voordat je hier over Phoenix James (de trooper van de ComicCon reel) begon had ik al contact met hem gehad ;)

Hij is echter momenteel veel aan het reizen ivm werk. (Maar wellicht gaat het er nog van komen). Ik ben dus doorgeschakeld en heb iemand van de 'Core 8' (de troopers die men continue gebruikte) benaderd en kort daarna geinterviewd. Dit is een lang, leuk en interesant verhaal geworden....ook bv omdat hij nóg een rol in TFA speelde.

Omdat ik het niet kan laten.....een teaser voor de 19e (duurt nog even, ik weet het)....een best wel belangrijk personage (allesbehalve 'achtergrond')

Nét online gegaan: het -best wel uitgebreide- interview met Mark Alec Rutter; Stormtrooper in The Force Awakens.

Dit interview is écht een aanrader daar Mark uitgebreid verteld over zijn ervaringen op de set.

https://www.starwarsawakens.nl/interviews/1726/

Volgende week: 't is oranje, draagt een bril en woont op Takodana (todat de woning werd platgegooid).

Rara.

Druk leven, dus geen tijd gehad om je laatste twee interviews te lezen, maar komt zeker nog goed!

As for the hint, ik gok dan de Frigosian die niet door Warwick gespeeld werd?

17 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

As for the hint, ik gok dan de Frigosian die niet door Warwick gespeeld werd?

Ehm neen.

Oranje, bril, Takodana..........meer hints?

-Heeft Luke's lightsaber in een kist liggen

-Is dol op Chewbacca

-Is vrouwelijk

-Staat op de poster van TFA afgebeeld

Weet je het al? ;)

Dat moet Baz Kanata zijn het verloren broertje van Maz...😉

ps dats is dus ook wel super vet, Lupita is evht wel een coming star........ Al is ze niet genomineerd voor een oscar 😷

Edited by Marko

27 minuten geleden zei Marko:

Dat moet Baz Kanata zijn het verloren broertje van Maz...😉

ps dats is dus ook wel super vet, Lupita is evht wel een coming star........ Al is ze niet genomineerd voor een oscar 😷

Baz :D

...maar het is niet Lupita...het is Arti Shah. In TFA speelde ze Maz (motion capture; gezicht en stem deed Lupita) en nog wat andere rollen.

Het zal vast wel opgevallen zijn: de afgelopen weken zijn er geen nieuwe interviews gepost. Reden is simpel: ik heb even een sabbatical......(was ik vergeten te posten, dus bij deze)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now