Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Pim petersen

Who are you.......i'am no one

Recommended Posts

Hoi ik ben pim, 

het nieuwe lid van star wars awakens!

ik ben een erg groot star wars fan, toen ik iets jonger was heb ik heeeeellll veel lego star wars gespaard, ik heb zelf een stop motion filmpje proberen te maken. (Wat uiteindelijk nog goed gelukt was! Dacht ik dan...)

ik weet nog mijn eerste star wars pak van obi-wan, ik was er gek op! Daarbij had ik ook nog een mooi laserzwaard!!

nu spaar ik vooral veel star wars posters, accessoires, kleding en natuurlijk de actie figuren van the force awakens, ik kan niet wachten op die film!!!!!!

verder zit ik nu nog op de middelbare school en heel veel van mijn klasgenoten wisten niet wat star wars was!!???!!?..

dus toen heb ik ze alle films laten zien en nu zijn allemaal star wars fans..........

hopelijk weet je nu meer van mij! And may de force be with you! 

pim

Edited by Pim petersen

Kijk, zo hoort het, spread the word!

Vind het eigenlijk wel gek om te horen dat mensen niet wisten wat Star Wars is? Voor mijn gevoel weet zelfs de grootste scifi-hater nog dat Vader iemands vader is...

Maar goed, over een maand weet iedereen het weer, en dan gaat het voorlopig weer niet weg uit onze cultuur!

(en tot slot, welkom natuurlijk ^^ )

Welkom!

Wonderlijk dat je klasgenoten Star Wars niet kenden. De laatste films zijn wel even geleden, maar je komt toch wel vaak genoeg iets van Star Wars tegen op internet of inderdaad Lego. Goed dat je ze hebt opgevoegd!

Jeetje is het al zo erg dat we nu te maken hebben met een generatie die Star Wars niet kent? De laatste film is alweer van 10½ jaar geleden, maar toch..

Welkom op het forum Pim, ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben. :)

Ik vond het ook raar dat ze niet wisten wat star wars was maar nu hebben ze gelukkig ook het starwars-virus (het mooiste virus op aarde!!!...

oh en thnx voor de leuke reacties, en ik denk wel dat ik het hier naar mijn zin krijg!

echt leuk een site met nog meer star wars fans! :-)

may the force be with you!....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this