Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Nieuwe characters of oude favorieten?

Recommended Posts

Het lijkt erop dat we het allebei krijgen, maar welke aanpak zie je liever voor de komende anthology films? Een nieuwe cast om te leren kennen, of verdieping van personages die we al kennen?

Persoonlijk heb ik liever personages die gloednieuw zijn of uit een boek/comic komen, al is het maar om hercasten te voorkomen. Ben dan ook zeer blij met het feit dat Rogue One een ding is!

Op de en of andere manier geef ik de voorkeur aan bekende personages. Er zijn et nog genoeg die (veel)verder uitgediept kunnen worden. 

Als Day in The Life of Bib Fortuna 😉

Ik kijk uit naar een spin-off die ons het leven van Admiral Ackbar laat zien. Van viskom, tot degene die hij geworden is. :D

Maar serieus nu: Een nieuwe mysterieuze bountyhunter, of hitman voor de darkside of dergelijke. Dat zou best vet zijn.

Ik zou best wat nieuwe personages willen zien. Het lijkt me bijvoorbeeld tof om wat rondom Starkiller te zien (personage uit The Force Awakens), al zal die nu vast een nieuwe naam moeten krijgen. Wanneer we toch kijken naar bestaande personages; breng Ewan McGregor terug voor een Obi-Wan film! Hij heeft aangegeven het te willen, plus hij was ook even terug voor The Force Awakens...

1 uur geleden zei BasvanDun:

Ik zou best wat nieuwe personages willen zien. Het lijkt me bijvoorbeeld tof om wat rondom Starkiller te zien (personage uit The Force Awakens Unleashed), al zal die nu vast een nieuwe naam moeten krijgen. Wanneer we toch kijken naar bestaande personages; breng Ewan McGregor terug voor een Obi-Wan film! Hij heeft aangegeven het te willen, plus hij was ook even terug voor The Force Awakens...

Fixed ;) Ik heb twijfels over of we Galen Marek terug zullen zien, de game valt nu immers buiten canon en komt wellicht niet meer voor in de plannen van Disney. Zijn naam Starkiller was - zoals je wellicht weet - oorspronkelijk ooit de achternaam van Luke (jaja, de Starkiller family) en de naam is nu dus gebruikt voor de Starkiller base uit TFA. Ik vraag me ten zeerste af of ze Vader een apprentice gaan geven die gebaseerd is op Galen Marek, al zou het wel een twist zijn als hij degene zou blijken te zijn die Ahsoka in het laatste seizoen van Rebels vermoordt ofzo. :o Current apprentice vs. old apprentice. En dan kunnen we meteen verder met de live-action tv serie met in de hoofdrollen Boba Fett, (een nieuwe versie van) Galen Marek, Darth Vader en Bossk :D Oké ik fantaseer even hardop door..

Een nieuwe Obi-Wan film zie ik ook heel graag gebeuren, Ewan is inmiddels ruim 10 jaar ouder dan hij was in RotS en zou imo prima een rol kunnen spelen in een film die zich precies tussen de 20 year gap van RotS en ANH afspeelt.

Wat een Obi-Wan film betreft is het wel jammer dat Maul naar Rebels komt. Zou hem liever Obi-Wan zien opzoeken dan Ezra. Ah well.

Starkiller is al iets in de nieuwe canon, en Galen is een gerucht voor de naam van iemand in Rogue One, dus het Unleashed personage komt echt niet meer hoor.

+1 voor de inclusie van Bossk, Ramon ;)

Ik zie Maul gewoon liever lekker in de bodem van de put liggen. Ongelofelijk cool karakter en veel te weinig  screentime, maar deal with it. Alsof er geen nieuwe klassieke karakters bedacht kunnen worden. Ik zie met spanning tegemoet of dat nu echt Maul is in Rebels of een andere Zabrak. Of nog beter dat die vermeende tatoes in zn gezicht gewoon schaduwen blijken te zijn en het een heel ander karakter is.
Ga geloof ik een nieuw medium opzetten Star Wars Anti-Resurections. Maul dood, Fett dood, Palpatine dood, Jinn dood en dus please dood blijven ......

Edited by Marko

11 uur geleden zei Ramon:

Fixed ;) 

Wauw. Ik ben zo met TFA bezig dat die woorden standaard uit mijn toetsenbord komen rollen. Force Unleashed, inderdaad.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this