Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Speciale Star Wars producten en acties in Nederland

Recommended Posts

1 uur geleden zei MiguelTegen:

Ik heb zelf de laatste K2-SO meegenomen. :D

Das zo te zien ook de enige echt fatsoenlijke :D

Lang niet gezien die cuptoppers...in 1999 had je deze in de VS bij Pizzahut en TacoBell. Heb toen deze van Watto meegenomen (geen eigen foto).

Btw: bekende naam....Echobase-forum? DVD.nl?

Watto-Star-Wars-Taco-Bell-Cup-Plastic-To

3 uur geleden zei MiguelTegen:

De stickers heb ik hier nog niet gezien, maar de trading cards van Topps zijn al een tijdje verkrijgbaar bij o.a. Primera en Bruna. De website van Topps UK verstuurt ook naar Nederland, daar kun je het album, pakjes stickers en ook losse stickers bestellen (wel de UK versie natuurlijk): https://www.toppsdirect.com/collections/star-wars.html

Voor wat betreft Rogue One merchandise, bij Pathe IMAX (ik neem aan ook bij andere Pathe-bioscopen) is er een Coca-Cola-actie gaande; bij aankoop van drie flesjes cola krijg je een speciale Star Wars beker met daarop een speciale 'cup topper'. Er zijn 5 verschillende: K2-SO, Jyn, Darth Vader, Death Trooper en de Shore Trooper.

Hier wat afbeeldingen van alle beschikbare versies:
http://www.pco-group.com/unsere-produkte/film-promos/rogue-one-a-star-wars-story/topper-star-wars-rogue-one.html

Ik heb zelf de laatste K2-SO meegenomen. :D

Ja de kaartje heb ik compleet gelukkig. De stickers wil ik in het nederlands, aangezien er ook een set naar een kennis in de USA gaat.

2 uur geleden zei Dennis:

Das zo te zien ook de enige echt fatsoenlijke :D

Lang niet gezien die cuptoppers...in 1999 had je deze in de VS bij Pizzahut en TacoBell. Heb toen deze van Watto meegenomen (geen eigen foto).

Btw: bekende naam....Echobase-forum? DVD.nl?

dvd.nl inderdaad. :)

Leuke actie van Albert Heijn en Coca cola maar e.e.a is me toch niet geheel duidelijk; waar moet je nu die aankoopbon uploaden?

Je kunt een selfie met het flesje uploaden maar nergens de aankoopbon van de flesjes. Volgens mij is het het een of het andere..........

Overigens kun je 4 flesjes sparen bij de Appie (Rey, Poe, Finn & Kylo Ren/Ben Solo) en 2 (Jedi Master Luke Skywalker & Captain Phasma) bij een bezoek aan Pathe/Kinepolis of Vue. 

https://secure.coca-cola.nl/cinema

IMG_2556.jpg

Actie_Coca_Cola-_TLJ.jpg

Edited by the Prosheshy

Hier hadden ze ze nog niet.... "mogelijk morgen".

De bordjes met het SW logo etc hingen er al wel.

Vraag aan EJ / @the Prosheshy: is het een wikkel die om de flessen zit of staat het er echt op gedrukt?

De aankoopbon hoef je niet te uploaden trouwens... alleen de foto. (ik zie nergens dat je de bon moet uploaden)

Wat ook weer zo vaag is: je moet een foto van de SW fles uploaden..... terwijl je volgens de advertentie ook kunt winnen door een 1,5 literfles aan te schaffen (dus zonder speciale fles aan te schaffen). Wat is het nu?

Ook jammer dat die SW flessen Zero zijn.... met die vieze nepsuiker..... want je weet het: ik hou van buitenlands spul

36 minuten geleden zei Dennis:

De bordjes met het SW logo etc hingen er al wel.

even een zijstap van dit topic, ik mis dat in het algemeen nog. Het lijkt wel alsof er nog nergens iets hangt, terwijl in mijn herinnering voor TFA heel de stad volhing.... toch minder risico's door de ondernemers die met bergen speelgoed en andere memorabilia etc zijn blijven zitten

Dan weer on-topic. Je kan dus gewoon in de winkel fotos maken van die flesjes of de barcode...zonder dat je iets hoeft aan te schaffen? En dan meedoen aan die prijsvraag?

2 uur geleden zei Marko:

even een zijstap van dit topic, ik mis dat in het algemeen nog. Het lijkt wel alsof er nog nergens iets hangt, terwijl in mijn herinnering voor TFA heel de stad volhing.... toch minder risico's door de ondernemers die met bergen speelgoed en andere memorabilia etc zijn blijven zitten

Dan weer on-topic. Je kan dus gewoon in de winkel fotos maken van die flesjes of de barcode...zonder dat je iets hoeft aan te schaffen? En dan meedoen aan die prijsvraag?

Goeie vraag (dat laatste). Lijkt er haast wel op.

EJ liet al weten dat het een losse wikkel is op de flessen, dus (imo) niet echt bijzonder. Wat dat betreft waren de blikjes die men in de VS bij TPM had leuker:

starwarspepsi.jpg

En idd: itt bij TFA is er nu minder. Ergens 'logisch' want zo groot als de hype bij TFA was (1e SW film sinds 10 jaar en dan ook nog met de oude cast) zullen we niet meer meemaken... maar ik had wel meer verwacht want nu is er nog net niet niets... maar het scheelt weinig. In 2015 had je iig nog die tasjes en bekers bij de Subway (waar ik destijds amper kwam.. maar speciaal 2x ben geweest... en waar ik nu grootafnemer ben). Over de 3D brillen horen we ook maar niets.

Edited by Dennis

5 uur geleden zei Dennis:

Vraag aan EJ / @the Prosheshy: is het een wikkel die om de flessen zit of staat het er echt op gedrukt?

Al die Subway bekers heb ik nog; ik ben er na de actie een keer geweest en toen kreeg ik in 1 keer alles van een bediende mee. :D

En ik kan me inderdaad nog al die tin cans van TPM herinneren; die waren maar wat leuk om te hebben.

Dan weer even on-topic:

Er zit dus idd een soort van wikkel om die 0,25 ml flesjes; zijn ook nog eens de Zero flesjes; ik ben zelf ook meer een fan van de orginele real thing en niet dat aspartaam spul.

Ik heb nu 3 van die flesjes (Rey, Ben Solo & Finn). Je kunt ook gewoon wat wisselen in die kartonnen "crates" en volgens mij hoef je niet met een SW flesje op de foto; een gewone 0,25 ml Coca Cola zal toch ook wel goed zijn?

V.w.b. die aankoopbon..........het staat wel op de site dat je die moet uploaden maar je kunt maar 1 bestand uploaden........lekker handig. Ik val er bijna van uit elkaar.......zo'n Coca cola actie.

IMG_0999.png

In principe niet........maar waarom dan de tekst van het aankoopbedrag invullen? Dat kun je nergens kwijt. 

Redelijk vaag; ik kan me ook zomaar voorstellen dat ze willen dat je wel daadwerkelijk wat van die flesjes hebt aangeschaft. Maar ja; never tell me the odds.

Edited by the Prosheshy

4 minuten geleden zei the Prosheshy:

Op de flesjes zonder TLJ wikkel namelijk geen barcode dus valt er niks te scannen aan de kassa.

LOL. Ze zijn slimmeriken (zoals wij) dus te slim af :P

Maarre... jij hebt dus sneaky 3 SW flessen in een 4pack gedaan en die ene normale laten scannen? :P

Edited by Dennis

16 uur geleden zei Dennis:

de Subway (waar ik destijds amper kwam.. maar speciaal 2x ben geweest... en waar ik nu grootafnemer ben).

lekker he....ik ben ook fan@!

5 uur geleden zei Marko:

lekker he....ik ben ook fan@!

Jaaaaaaaaaaaaren geleden was ik al fan. Tot ik er een keer enorm ziek van werd (boosdoener: meatball marinara)

De TFA actie trok me weer over de streep. 

Alhoewel het een wikkel is dat om de 0,25 ml Coca cola Zero flesjes zit is het net alsof alles erin gegraveerd is. Ik vind ze toch wel aardig.

Lospeuteren gaat dus niet gebeuren. Deze heb ik nu:

Iemand al de 3 anderen (Poe bij AH of Jedi Master Luke Skywalker of Captain Phasma bij de 3 bioscoopketens gezien)?

Full_Size_Render.jpg

IMG_2625.jpg

En zeker leuk om bv deze AH te zien qua TLJ actie:

IMG_0180.jpg

Edited by the Prosheshy

Gisteren voldoende Phasma's and Luke Skywalkers bij Kinepolis in Utrecht m.b.t. de glazen flesjes van Coca cola Zero; setje is nu compleet. Mocht wel; de mensen van coca Cola hebben me zo veel gegeven. :D

IMG_3129.jpg

Vandaag ontvangen van Coca Cola Nederland (ik denk als troostprijs van de prijsvraag) een flesje Coca Cola Zero van The Last Jedi met Rey.

De casing lijkt me redelijk uniek (op de zijkant Kylo Ren en op de andere Kant Captain Phasma) want die ben ik nog niet eerder in een AH of een bioscoop vorige maand tegengekomen:

721159_CD-4_A4_D-4699-93_AF-77_D96_F602_

13 uur geleden zei the Prosheshy:

Vandaag ontvangen van Coca Cola Nederland (ik denk als troostprijs van de prijsvraag) een flesje Coca Cola Zero van The Last Jedi met Rey.

De casing lijkt me redelijk uniek (op de zijkant Kylo Ren en op de andere Kant Captain Phasma) want die ben ik nog niet eerder in een AH of een bioscoop vorige maand tegengekomen:

Ik kreeg vandaag ook post van Coca Cola xD

1zmckz4.jpgyfpmu.jpg

Edited by Dennis
  • Like 1