Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Speciale Star Wars producten en acties in Nederland

Recommended Posts

Nu TFA er aankomt zijn er diverse winkels en ketens die hier op inspringen en met speciale Star Wars producten komen.

Pennenfabrikant BIC heeft speciale Star Wars pennen en in de VS zijn er zelfs SW druiven.....

Deze thread is bedoeld om meldingen te doen als er in Nederland acties zijn. Te denken valt aan SW speeltjes bij cornflakes, yoghurt met Yoda er op......dat soort zaken.

Ik ga in ieder geval de Subway in de gaten houden; hopelijk komt deze actie ook naar Nederland.

Wie heeft er ook iets gespot?

Edited by Starkiller

Ach, België is postorderafstand toch :o

Klopt. Echter heb ik nog geen nederlandstalige site gevonden waar men het heeft (enkel franstalig; en das een taal die ik niet spreek) én we hebben het over pennensets van pakweg een knaak; als daarop nog (relatief) dikke verzendkosten op komen is het m.i. de moeite niet waard.

Beetje een afgang die pennen van b.i.c. De illustraties op de pennen zelf zijn nog al kinderachtig, en ik zie alleen maar "original trilogy".

Ik ga in ieder geval de Subway in de gaten houden; hopelijk komt deze actie ook naar Nederland.

Ik kreeg dit antwoord van Subway op de vraag of bovenstaande actie ook in NL komt.

Vanwege privacy concerns kunnen wij u jammer genoeg geen details geven omtrent uw vraag.

Wij kunnen u wel zeggen dat u vanaf 16 November onze facebook pagina (https://nl-nl.facebook.com/SubwayNederland/)   in de gaten kunt houden voor meer informatie.

Wij willen u nogmaals danken voor uw bericht en wensen u alvast een fijn weekend.

Klinkt best wel hoopvol......

De tassen zien er qua design goed uit. 3 ervan zou ik wel willen.Subway1.jpg?resize=1024%2C768

Subway8.jpg

Subway7.jpg

Subway3.jpg

Edited by Starkiller

......en toen was het 16 november en ben ik dus op de Subway FB pagina (waar men me naar verwees in bovenstaand bericht) gaan kijken....een banner van BB-8 en dat was het weer. Onduidelijk of dit het is....of toch niet.

......zo net even over en weer gemaild. Iedereen naar de Subway....want:

Citaat

the campaign started today!!

We have a Star Wars bag, 6 to collect, with a small light saber as part of our Kids’ menu. And we have a collectable Star Wars cup, 6 designs to collect with limited stock, which you can get when you buy a Galaxy combo (Subway Club® and 0,5 l PET bottle).

Pathé heeft een prijsvraag! 

De prijs is een Sphero BB-8, how good.

Best of all, je moet een aantal vragen beantwoorden en er zitten een paar instinkers tussen, dus dat zal de kans vergroten voor de echte nerds als ons :P

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Pathé heeft een prijsvraag! 

De prijs is een Sphero BB-8, how good.

Best of all, je moet een aantal vragen beantwoorden en er zitten een paar instinkers tussen, dus dat zal de kans vergroten voor de echte nerds als ons :P

Ik had het al gezien, maar die vragen zijn toch ontzettend makkelijk? Ik ben niet de grootste Star Wars fan op aarde maar ik wist alles zonder enige moeite.

Meegedaan voor het gala evenement. Hoe gemeen zou dat zijn, twee keer vroeg naar de film ;)

Jammer dat er geen Total op m'n route ligt, maar misschien kan ik wel één of twee keer een beetje omrijden met een lege tank... K-2 wil ik sowieso.

Ziet iemand wat het tweede glas is? Ik zie Shoretrooper, ... , Death Trooper, Jyn, Cassian en K-2SO. Hoop dat nr 2 Krennic is, dan ga ik ook voor die!

Er zit een Total op 10 minuten.....hoef ze niet alle 6; Jyn en Cassian zowiezo niet, Krennic (ervanuitgaande dat die het is) ook niet. K2 op 1, dan DT, dan ST.

Per tankbeurt heb ik altijd 1 glas.

Apart trouwens dat die actie pas 19 (!) december in gaat....5 dagen NA de release.

Ja, apart dat de actie pas 19 dec ingaat. Vndg al even bij een total langsgeweest (om ff te checken). Er loopt eerst nog een boekenactie en die moet waarschijnlijk eerst afgelopen zijn vertelde een medewerker mij.

Overigens zijn de glazen als volgt op de afbeelding:

1. Shoretrooper

2. Darth Vader

3. Death Trooper

4. Jyn Erso

5. Cassian Andor

6. K2SO

280v3lu.png

Ik ga proberen allezes de glazen te verzamelen; lukte me vorig jaar ook bij Subway (toen gaf een medewerker na de actie me alle bekers mee).

Denk overigens zelf nu in de VS Nissan een grote sponsor is van Rogue One met hun Nissan Rogue 2017 Star Wars L.E. model (en de Nissan's hebben in de EU allemaal Renault motoren) dat de Franse olieproducent vind als Nissan geen sppnsor wil/kan zijn in de EU dat Total in relatie tot Renault dat maar moet zijn of is dat erg vergezocht? 

http://www.lubricants.total.com/partnerships/automotive-partnerships.html

Edited by the Prosheshy

Hallo leden van het Star Wars Awakens Forum!

Vanaf 19 december kun je bij Total pompstations sparen voor Rogue One glazen :) Er zijn in totaal 6 verschillende verkrijgbaar. De actie werkt als volgt: Bij besteding van 10 euro (exclusief tabak, kansspelen of medicijnen) bij Total pompstations, ontvang je een actiesticker. Met een volle spaarkaart (6 stickers) en een kleine bijbetaling van 2 euro, kun je een mooi glas mee naar huis nemen :D De glazen zien er erg fraai uit en zijn naar mijn mening leuk om te sparen. Aangezien er verder weinig Rogue One merch aanwezig is in Nederland is deze actie vrij bijzonder. Dus mocht je een Total pompstation in de buurt hebben, dan is het als Star Wars fan erg aantrekkelijk om daar de komende tijd te tanken ;) De actie loopt tot en met 31 maart, dus je hebt nog even de tijd om te sparen ^^ 

Hier een link naar de promo-pagina: http://www.total.nl/starwars.html

Vriendelijke groeten en may the Force be with you!

Tim aka Pao

57 minuten geleden zei Pao:

Hallo leden van het Star Wars Awakens Forum!

Vanaf 19 december kun je bij Total pompstations sparen voor Rogue One glazen :) Er zijn in totaal 6 verschillende verkrijgbaar. De actie werkt als volgt: Bij besteding van 10 euro (exclusief tabak, kansspelen of medicijnen) bij Total pompstations, ontvang je een actiesticker. Met een volle spaarkaart (6 stickers) en een kleine bijbetaling van 2 euro, kun je een mooi glas mee naar huis nemen :D De glazen zien er erg fraai uit en zijn naar mijn mening leuk om te sparen. Aangezien er verder weinig Rogue One merch aanwezig is in Nederland is deze actie vrij bijzonder. Dus mocht je een Total pompstation in de buurt hebben, dan is het als Star Wars fan erg aantrekkelijk om daar de komende tijd te tanken ;) De actie loopt tot en met 31 maart, dus je hebt nog even de tijd om te sparen ^^ 

Hier een link naar de promo-pagina: http://www.total.nl/starwars.html

Vriendelijke groeten en may the Force be with you!

Tim aka Pao

Iets zegt me dat je bij de Total werkt? ;)

Ik heb je bericht even samengevoegd met de 'Acties in NL' draad; was was nl niet de eerste die met dit nieuws kwam...

Ik kon afgelopen donderdag reeds sparen voor de glazen en ze zien er idd fraai uit! Ben meteen 2 weken geleden maar Club lid geworden dan kun je ze zonder bijbetalen aanschaffen (325 pnt per glas). Op de eerste foto de stickers die je MET 1,99 bijbetalen kunnen verkrijgen.

mjvl04.jpg

swpdes.jpg

Zaterdag....net terug uit Duitsland met nog 2 druppels in de tank ben ik gaan tanken bij de pomp 'om de hoek', want die actie zou toch pas de 19e in gaan......om later die dag langs de Total te komen waar de banners al buiten hingen.....had ik dit geweten had ik al 1 1/2 glas gehad....

Vndg naar Total geweest en mijn eerste 2 glazen bij elkaar gespaard. Ik vond de Shore trooper en K2SO wel aardig mooi. Overigens geven de bedienden en stickers en punten voor de club card uit. Gaat ie dus dubbel zo snel LOL. Men zei overigens wel tegen mij dat die actie nog totaal niet loopt (kwam ook door het bijbetalen van 1,99 (per glas) en ja Star Wars. Dat zijn selected few van de gemiddelde bezinepomp bezoeker..........

2rqzfoj.jpg

2z6z76c.jpg

Op 20-12-2016 at 15:45 zei the Prosheshy:

2rqzfoj.jpg

Eergisteren met 2 kaarten naar de Total.....en ook deze 2 gehaald.

Wilde eigenlijk Darth Vader, maar die was er niet. Aparte was dat 5 schappen bomvol waren en 1 helemaal leeg. Óf ze hebben DV nooit gehad óf iedereen heeft deze genomen?

'Apart' dat je hiervoor moet bijbetalen; € 2 is (gezien de kwaliteit) een normale winkelprijs voor deze glazen.

Op 22-12-2016 at 22:02 zei Cbasd:

Iemand al het topps sticker album gezien in nederland of belgie ?

De stickers heb ik hier nog niet gezien, maar de trading cards van Topps zijn al een tijdje verkrijgbaar bij o.a. Primera en Bruna. De website van Topps UK verstuurt ook naar Nederland, daar kun je het album, pakjes stickers en ook losse stickers bestellen (wel de UK versie natuurlijk): https://www.toppsdirect.com/collections/star-wars.html

Voor wat betreft Rogue One merchandise, bij Pathe IMAX (ik neem aan ook bij andere Pathe-bioscopen) is er een Coca-Cola-actie gaande; bij aankoop van drie flesjes cola krijg je een speciale Star Wars beker met daarop een speciale 'cup topper'. Er zijn 5 verschillende: K2-SO, Jyn, Darth Vader, Death Trooper en de Shore Trooper.

Hier wat afbeeldingen van alle beschikbare versies:
http://www.pco-group.com/unsere-produkte/film-promos/rogue-one-a-star-wars-story/topper-star-wars-rogue-one.html

Ik heb zelf de laatste K2-SO meegenomen. :D
15894708_10211388361324797_6467575936284

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now