Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Star Wars LEGO

Recommended Posts

2 uur geleden zei JediMasterAvery:

Ik hoop dat we nog rond de film december/Januari een set krijgen met de AT-ACT dat zou ook gaaf zijn denk ik maar misschien krijgen we ook nog wel weer leuke nieuwe dingen te zien over zo'n ongeveer een maand bij de star wars Celebration.

Weet iemand of star wars weer zo'n leuke interview gaat geven en die gaat uitzenden hier in Nederland in de Pathé zoals vorig jaar dat zou ook erg gaaf zijn als ze weer zo iets gaan organiseren?

Een AT-ACT zou op zn vroegst in juni 2017 zijn. In de januari wave zitten bij Star Wars nooit sets van meer dan € 100. (Een AT-ACT set lijkt me behoorlijk groot; kijkende naar de AT-AT sets uit het verleden).

De € 100+ sets zitten alleen in de zomer waves.

PS: Welk interview bedoel je?

14 uur geleden zei Dennis:

Een AT-ACT zou op zn vroegst in juni 2017 zijn. In de januari wave zitten bij Star Wars nooit sets van meer dan € 100. (Een AT-ACT set lijkt me behoorlijk groot; kijkende naar de AT-AT sets uit het verleden).

De € 100+ sets zitten alleen in de zomer waves.

PS: Welk interview bedoel je?

Nou vorig jaar was de star wars Celebration in Amerika en was daar de interview met J.J. Abrams en deze interview werd toen uitgezonden "35 bioscopen verspreid over 23 verschillende landen, waaronder 6 IMAX locaties. Zo ook in Nederland, hier wordt het Star Wars: The Force Awakens Celebration Global Fan Event evenement in Pathé Arena georganiseerd". Aangezien er dit jaar weer een Celebration komt in Londen en Gareth Edwards ook komt om een interview te geven over de nieuwe film Rogue One leek het mij dat er misschien weer zo iets zou worden georganiseerd door de Pathé. Bij de volgende sites kun je er nog wat over terug vinden.

http://www.supergeeks.nl/star-wars-celebration-in-nederlandse-bioscoop/

10 minuten geleden zei JediMasterAvery:

Ah......dat.

Daar was ik bij (in Pathe Arena), jij ook?

LEGO nieuws:

Geen Rogue One sets voor mij.....ik ga namelijk wachten op de nieuwe (en volgens diverse bronnen grotere en betere) Death Star.

Kreeg vandaag bericht dat deze (zoals eerdere geruchten) inderdaad groter en beter is én gebaseerd op de OT (niet Rogue One).

6 minuten geleden zei Dennis:

Ah......dat.

Daar was ik bij (in Pathe Arena), jij ook?

LEGO nieuws:

Geen Rogue One sets voor mij.....ik ga namelijk wachten op de nieuwe (en volgens diverse bronnen grotere en betere) Death Star.

Kreeg vandaag bericht dat deze (zoals eerdere geruchten) inderdaad groter en beter is én gebaseerd op de OT (niet Rogue One).

Ja Ja vorig jaar was ik daar bij was echt een leuke avond vooral met de release van de nieuwste trailer toen en de introductie van de karakters toen was echt leuk ik wilde toen al in kostuum komen alleen was hij toen nog niet helemaal af.

Als er een betere en grotere Death star komt dan zou ik die wel willen hebben of ze zouden zo'n remake moeten maken van een star destroyer van meer dan een meter groot . 

Hmmmm. Een nieuwe UCS Death Star.  Na het fiasco van de UCS Hoth Base mogen ze wel met iets heel goed komen. Vooral ook omdat het vreemd blijft dat een Death Star wordt vervangen door een nieuwere Death Star.

10 uur geleden zei CptHansOlo:

Hmmmm. Een nieuwe UCS Death Star.  Na het fiasco van de UCS Hoth Base mogen ze wel met iets heel goed komen. Vooral ook omdat het vreemd blijft dat een Death Star wordt vervangen door een nieuwere Death Star.

De oude Death Star set stamde uit 2008 en is bijna 8 (!) jaar lang te koop geweest; een absoluut record aangezien elke set na 1 á 2 jaar uit de schappen verdwijnt (een enkele UCS set een jaartje ofzo langer).

Deze oude set was ook écht verouderd; qua minifigs, qua onderdelen, qua bouwtechniek.....nu istie (eindelijk) discontinued en is het logisch dat er een nieuwe versie komt. Elke iconische set is een (of meermaals) vernieuwd: TIE, X-, B-, A- en Y-Wing,,  Falcon, Cantina, Jabba's palace....etc.

• Upvote 1

Hmmz.

1 van de Bothan spies (en jammergenoeg net de enige die geen 100% track record heeft) meldt dat er volgend jaar een set komt van......Yoda's Hut.

Als het waar is:

Geen idee of ze gesneuveld zijn, maar via de bekende Bothans:

-er komt een 50-70 dollar set met Zeb (zat totnutoe alleen in de -inmiddels OOP- Ghost)

-er komt een tweede wave Rogue One sets (meest logische is januari)

De Januari 2017 wave:

Buildable Figure (75123)
Buildable Figure (75124)
Buildable Figure (75125)
Microfighter (75160)
Microfighter (75161)
Microfighter (75162)
Microfighter (75163)
Rogue One – Rebel Battle Pack (75164)
Rogue One – Imperial Battle Pack (75165)
Yoda’s Jedi Starfighter (75168)
Landspeeder (75169)
Phantom (75170)
Rogue One (75172) – €69.99
Duel of the Fates (75173) – €29.99
Desert Skiff (75174) – €39.99
ROTJ Lando Set (75179)

Persoonlijk vind ik de voertuigen fantastisch. Die shuttle bijvoorbeeld; echt alles kan open. Knap staaltje techniek.

De TIE striker haal ik zeker niet (de zoveelste TIE....en qua figuren vind ik die set ook het minste) maar de andere 4.....

Ik vind het artikel absoluut nieuwswaardig, daar je ineens ziet dat die u wing zn vleugels naar achter kan gooien en er een laad ruimte onder hangt. Die shuttle van Krennic is echt een kruising tussen een lambda shuttle en dat 'bat out of hell" ding van Kylo.  Ik ben ook niet echt blown away, maar ik vind ze ook niet lelijk. Sowieso vind ik de hele art design, qua voertuigen en kostuum, sinds TFA nu al vele malen mooier als de hele prequels

Wat ik overigens wel meen te zien is een soort verzwarting :)  zwart is blijkbaarde mode. Ga maar na, gisteren was daar die zwarte astromech, maar eerder dus ook al K2SO, zwarte krennic shuttle, zwarte troopers en wellicht vergeet ik ook nog wat

52 minuten geleden zei Marko:

Dat wordt een Ali .

Bij deze nu al dé zin/uitdrukking van 2016. Een klassieker in spé.

Edited by Dennis
typo

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this