Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Star Wars LEGO

Recommended Posts

Details (in de vorm van aantal onderdelen, prijs en setnummer) over de Rogue One sets die dit najaar (30 september???) gaan verschijnen.

LEGO® Star Wars ™ Rogue One building sets

• LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75152) Confidential SW 9-385 parts - 39,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75153) Confidential SW 10-449 parts - 49,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75154) Confidential SW 11-543 parts - 69,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75155) Confidential SW 12-659 parts - 79,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75156) Confidential SW 13-863 parts - 99.99 Euro

LEGO® Star Wars ™ Rogue One action figures

• LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75119) Confidential Constraction - 104 parts - 24,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75120) Confidential Constraction - 169 parts - 24,99 Euro
  • LEGO® Star Wars ™ Rogue One (75121) Confidential Constraction - 106 parts - 24,99 Euro

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

99,99 is een AT-AT. 69,99 of 79,99 is een hovertank. Wedje leggen, iemand?

Zeker geen AT-AT in deze wave...wel (zo hebben bronnen bevestigd) een AT-ST.

Bovendien zou een AT-AT geen € 99,99 kosten maar een paar tientjes meer. (bv kijkend naar de laatste AT-AT uit 2014)

Mijn gok op het wedje leggen van Bossk. Geheel zonder voorkennis. 

AtSt

Hovertank-(je) 😅

TIE fighter

Bwing/Ywing

Imperial shuttle

18 minuten geleden zei Marko:

Er zit iig een schip bij dat compleet nieuw is en draaiende elementen zou hebben (aldus een bron die 2 beschrijvingen heeft gezien. Dit en de AT-ST)

Imperial Shuttle is er momenteel al (nog geen jaar oud).

11 minuten geleden zei Dennis:

Er zit iig een schip bij dat compleet nieuw is en draaiende elementen zou hebben (aldus een bron die 2 beschrijvingen heeft gezien. Dit en de AT-ST)

Imperial Shuttle is er momenteel al (nog geen jaar oud).

Yep ik bedoel dat exploderende schip uit de trailer. Leek op een soort shuttle xl

Edited by Marko
Edit

Ik zat via bricklink te kijken hoe duur het nu zou zijn om aan een setje bounty hunters te komen (bah wat is Bossk duur, en tien keer zo lelijk als in de game)...

...zijn er nog nooit minifigs van Zuckuss en 4-LOM uitgekomen?!

6 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ik zat via bricklink te kijken hoe duur het nu zou zijn om aan een setje bounty hunters te komen (bah wat is Bossk duur, en tien keer zo lelijk als in de game)...

...zijn er nog nooit minifigs van Zuckuss en 4-LOM uitgekomen?!

Bossk is duur omdat ie maar in 2 sets zat: Slave I (die niet meer te krijgen is in de winkel) en in de extreem dure SSD. Heb zelf de Slave I en heb hem als sleutelhanger gehaald (en die was +-€ 5) en de pin er uitgehaald zodat ik een Trandoshan in mn Cantina kon zetten.

Zuckuss en 4-LOM zijn er idd (nog) niet.

Binnenkort:

75158 - Rebel Combat Frigate

Dit is de -lang een mythe, een legende gewaande- exclusieve set van Rebels met Ahsoka.

Edited by Dennis

• Op ‎12‎-‎04‎-‎2016 at 21:05 zei Marko:

AtSt

Hovertank-(je) 😅

TIE fighter

Bwing/Ywing

Imperial shuttle

Bovenstaand was mijn inleg op het wedje @BoxerlessBossk en @Dennis ATST, Hovertank, TieFighter, Imperial Shuttle (uggh ughh Dennis) en B/Ywing en zie het laatste nieuws:

• Een voertuig dat op de First Order Snowspeeder lijkt maar dan beter uitgevoerd (we vermoeden dat het deze betreft)
  • Een groot wit schip
  • Een volledig zwarte Imperial Shuttle
  • De nieuwe TIE Striker
  • Een AT-ST, maar dan nét wat anders dan de AT-ST zoals we die kennen

Ik geloof dat ik me aan ga melden op de Bothan Academy for Force Gifted Spies....... 4 uit 5 en dan is dat witte schip nog niet eens uitgesloten en zijn zowel B als Y wing mogelijk wit.

• Upvote 1

@Marko: ik heb het artikel net wat aangepast.

Het witte schip is een blauw-wit schip (vermoedelijk de U-Wing Rogue-One-Visual-Story-Guide-00007.jpg?s

De zwarte shuttle is een shuttle-achtig schip. (ja, ik schreef Shuttle, maar er moest 'achtig' achter staan :P

Vermoedelijk deze:

K8xuk3j.jpg

precies, daar was mijn vermoeden ook op gebaseerd, een soort dubbele shuttle.....en tja B....Y.....U is tochallemaal hetzelfde :) 

2 minuten geleden zei Marko:

In de eerste plaats complimenten voor de catch.

Maar wat een wisselende serie, ) buttons galore zal ik maár zeggen, die tank vind ik abominabel, die u wing lijkt wel iets uit de allereerste prequel lijn van lego. De tie striker en zwarte shuttle zijn must haves zoals ik zie. De figures vind ik wel allemaal erg tof.

Mbt de tank ben ik het wel met je eens. De U-Wing lijkt mij juist de topset van deze 5 (heeft ook de beste figs). TIE Striker heb ik minder mee (de zoveelste TIE) maar is wel goed uitgevoerd. AT-ST boeit me ook minder, maar dat komt omdat ik de vorige uitgave (die in de Battle of Endor set zit) al heb. Resteert de zwarte shuttle die ik er behoorlijk hoekig uit vind zien.

Ik weet het nog niet. Ik merk dat ik na de (fantastische) zomerwave van 2014 niet meer zo enthousiast word van elke wave.

Of ik wat ga aanschaffen? Heb eerst betere pix nodig, het hangt van de prijzen af én wat ik van de film ga vinden.

• Upvote 1

1 minuut geleden zei BoxerlessBossk:

...Is Jyn de derde rij in het midden? Gek dat de main character het minst herkenbaar is...

Jup. Zit in set 75155 (nummer staat er onder). Zit met een helm én een haarstuk in de set. Ze hadden haar beter zonder die helm kunnen afbeelden en ook zonder die poncho.

Ik hoop dat we nog rond de film december/Januari een set krijgen met de AT-ACT dat zou ook gaaf zijn denk ik maar misschien krijgen we ook nog wel weer leuke nieuwe dingen te zien over zo'n ongeveer een maand bij de star wars Celebration.

Weet iemand of star wars weer zo'n leuke interview gaat geven en die gaat uitzenden hier in Nederland in de Pathé zoals vorig jaar dat zou ook erg gaaf zijn als ze weer zo iets gaan organiseren?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this