Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Koldur

Hallo allemaal

Recommended Posts

Hallo mensen,

Volwassen die hard Star Wars fan hier. Star Wars is wat mij in mijn tiener jaren heeft doen besluiten een thuisbioscoop te bouwen waar je de Light Sabers voelt als ze van links naar rechts over het scherm bewegen. Dat is mij gelukt en maak nog veel gebruikt van mijn home theater. Ook verzamel ik Light Sabers en andere Jedi attributen, ik heb wat foto's geplaatst in het forum:

Galaxy's Edge was heel bijzonder, alleen een beetje jammer van alle verkleedde prinsen en prinsesjes alsook de Mickey diademen. Maar heb er van genoten en een bak geld leeg gegooid zoals jullie kunnen zien in de foto's ;)

Episode IV/V/VI zijn mijn meest favoriete, maar ik kan ook echt wel genieten van I/II/III en VII/VIII maar van VIII moeten in IX wel wat dingen duidelijk worden anders is dat een van de minste voor mij persoonlijk. Ik speel het spel Star Wars Galaxies op de privé server Legends https://swglegends.com/ al weer even meer dan twee jaar nadat ik op live er al ongezond veel uren in gestoken heb :P wat ik nog steeds doe. 

Ik ben lid geworden om gelijk gestemden te ontmoeten en in de hoop dat er iemand is die mij kan helpen mijn eigen gebouwde Light Saber te fixen.

Edited by Koldur

Welkom op het forum Koldur, grappig dat je je toevallig vandaag hier aanmeldt. Het is hier de afgelopen tijd redelijk stil en toevallig hebben we vandaag een nieuwe website (met forum) gelanceerd. Gaaf dat je al in Galaxy's Edge bent geweest!

Helaas zou ik niet weten hoe ik je lightsaber kan repareren, maar wie weet dat iemand hier je kan helpen. Volg ons ook even op Facebook, je kunt het ook daar in onze Facebookgroep vragen. Er zit iemand die regelmatig zelf lightsabers in elkaar flanst van eigen materiaal, hij lijkt handig genoeg om je evt. te kunnen helpen.

Dank je, heb alleen geen facebook, zal wel een bogus account aanmaken, wil het graag opgelost zien.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this