Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Power of the Force 2/3 mei 2020 te Oberhausen

Recommended Posts

Wel pas in mei 2020 maar zojuist 2 kaarten gekocht voor mijn broer en ik voor de vierde editie van Power of the Force Con in Oberhausen (2 mei '20). 

Tot nu toe ieder jaar geweest en ook dit jaar weer enorm naar ons zin gehad met de vele acteurs/actrices (o.a. Bob Spiker, Angela Staines, Michael Pennington, Daniel Egham, Jimmy Vee, Derek Arnold, Harley Durst, Arti Shah, Tom Wilton, Penny McCarthy, Richard Cunningham, Lewis McLeon, )  uit de div Star Wars films. Wederom een con waarbij je geen rijen hebt; sterker nog; de langste rij van 5 man was voor de Bratwurst kraam. Gewoon nog een half uur of langer persoonlijk met een acteur of actrice praten over van alles en nog wat. En je kunt er zelfs  de nieuwste spullen van Celebration US scoren; e.g. poster Vader Immortal, poster the Mandalorian (12 nov op Disney +), EA Jedi Fallen Order poster, t-shirt Galaxy's Edge van Coca Cola.

En daarnaast is Oberhausen zo'n drie kwartier rijden van Arnhem; vanuit het oosten des lands prima te doen. Wij verheugen ons nu alweer op volgend jaar. 

Hierbij een paar foto’s van dit jaar: 

IMG-5872.jpg

IMG-5870.jpg

IMG-5871.jpg

De gasten van 2019/2018/2017 kun je hier vinden: https://www.poweroftheforce.net/history.html

Edited by the Prosheshy

Super om te zien EJ , we zijn een keer geweest,  maar vanuit de  stad  achter de duinen is het helaas echt een te grote reis voor wat er geboden word bijna 3uur. Geen misverstand,  het is een enorm gezellige kleine con en ik bevestig alle  plus punten die je noemt, het is puur de reisafstand. Dat wellicht in combinatie met dat ik niets met handtekeningen doe. Ik hoop dat de echo base con in Utrecht,  december,  zich kan ontwikkelen naar een Nederlands alternatief voor PotF . Met grote cons heb ik t  sowieso helemaal gehad!! 

Hoe dan ook de foto's roepen goede herinneringen op aan een erg leuke con destijds.