Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Anna

Xbox one?Ps4?welke is geschikt voor leuke games voor mij en de kinderen??

Recommended Posts

Sinterklaas komt eraan en de kinderen hebben voor de zoveelste jaar een Xbox one boven aan het lijstje staan.Erg leuk en na overleg met schoonouders¬†mag ik er 1 halen op hun kosten.Alleen welke?? Ik heb totaal geen verstand van games!ūüė≤¬†Ik stond laatst wel in de speelgoedwinkel maar zo een puberende verkoper¬†lachte me net niet uit en hielp me nauwelijks. Mijn dochter en jongste zoon willen¬†sowieso minecraft en daarnaast willen we een leuke Star Wars game.¬†

Alleen welke?? en waar moet ik opletten bij aanschaf? en hoe zit met VR brillen (had mijn oudste zoon over iets met beat saber ofzoiets)? echt ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten,ik heb nog nooit games gespeeld.Is er iemand die me kan helpen??