Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

The Mandalorian

Recommended Posts

Zojuist las ik dat Darth Maul, Admiral Thrawn en de reincarnatie van Sidious .....nee grapje, maar goed om hier vast een topic over te hebben. De werkelijkheid is natuurlijk dat hier nog geen ene fuck bekend over is. Uitgezonderd de regiseurs per aflevering natuurlijk. 

• Is dat nu iets dat al eerder is voorgekomen in een star wars project, dat er geheel niet bekend was wie er in zullen gaan spelen? Zal dit er op duiden dat er vooral 'onbekende' gezichten te zien zullen zijn?
  • Wat ik me verder nogal afvraag, hoe gaan ze dit marketing technisch doen. Men zal van Solo geleerd moeten hebben hoe belangrijk product placement is (ik ben er van overtuigd dat Solo veel last heeft gehad van Deadpool en Infinitywars). De campagne voorafgaand aan Solo verdient ook geen prijzen. Ongeacht de exacte release van KungFu Manda (* en sorry) zal de reclame campagne toch ook redelijk synchroom gaan lopen met die van Episode IX.

*(de premisse van de geheimzinne exotische outlaw in een western setting doet me steeds maar denken aan de serie Kung Fu, David Carradine RIP , die op basis hiervan overigens de rol in Kill Bill kreeg)

Gisteren eindelijk the Mandalorian materiaal (bijna 8 minuten durende scene) gezien. Veel te laat natuurlijk maar het duurt nog 6 maanden voordat ik hopelijk de eerste aflevering kan gaan zien op Disney +. Maar wat een geweldig materiaal is dit zeg. Als die prachtige referenties naar de Originele Trilogie (5 jaar na ROTJ; dat merk je zeker).

Wat vonden degenen die het hebben kunnen zien van de sneak peak?

8 minuten? 😛 Eerder de helft denk ik, maar daarbij wel nog een bts-reel en een eindmontage die op een trailer leek.

Ik had het geluk om het op een groot scherm te kunnen bekijken in Chicago. Zoals we allemaal kunnen zien ziet het eruit als een volwassen serie met intriges, toffe actie en prachtige shots van (vergelijkbare) locaties uit films waar wij allemaal van houden (en die meer dan veertig jaar oud zijn). Ook het gebruik van veel practical effects (bijvoorbeeld dat schip The Razorcrest) stemt me positief en de cast is natuurlijk voortreffelijk.

De beelden zagen er fantastisch uit en ik ben heel benieuwd naar de sfeer die de serie neer gaat zetten. Daarbij kijk ik ook uit naar de muziek die wordt gecomponeerd door Ludwig Göransson. Dat geluid wat je hoort op het moment dat The Mandalorian zijn wapen richting de camera houdt en de title card in beeld komt bezorgt mij een behoorlijke 'wild west' vibe. Kan niet wachten om meer te zien, ik verwacht dat ze rond D23 Expo eind augustus eindelijk beelden officieel op YouTube gaan plempen..

Alhoewel niet bevestigd en nog immer raadselachtig of de service Disney Plus (waar the Mandalorian op te zien zal zijn) in 2019 in NL operationeel gaat worden (het bedrijf BAM Tech Media gaat de service van Disney in Europa verzorgen en heeft haar hoofdkantoor in A'dam) vind ik dit interessant om te lezen via een job description op de career pagina van Disney:

The Walt Disney Company will launch a Disney-branded streaming service in 2019 featuring an incomparable collection of content from its brands and franchises recognized and respected all over the world

Bron:

https://jobs.disneycareers.com/job/amsterdam/senior-product-manager-international/391/12613839

Leuke benefits als je hun nieuwe android enigneer wordt in A'dam LOL:

What you’ll love about us

• A competitive salary.
  • The opportunity to collaborate with the best in the industry - an amazing team of
  • engineers in varying disciplines (Python, Web, iOS)
  • 24 days of annual paid vacation.
  • A working environment that values equality, diversity, knowledge-sharing and
  • personal/professional development
  • Opportunities to attend and speak at meetups and conferences
  • A running and soccer club.
  • Perks: Cosy office in the north of Amsterdam, laptop, catered lunches, fruit, fully stocked
  • fridge, beverages, standing desks, and Friday drinks.
  • Disney perks: Free/discounted access to the Disney Parks, restaurants, cruises and
  • merchandise.

Edited by the Prosheshy

Dank voor het compliment, maar in alle eerlijkheid weet ik het nog niet E-J. Een forum uit de grond pompen is niet zo makkelijk gebleken (zie SWA). Ik ben ook niet helemaal tevreden met de forumsoftware (al is het dezelfde software die EA gebruikt voor het Battlefront forum: https://battlefront-forums.ea.com/) en zou liever die van SWA hebben gebruikt, maar dat zou betekenen dat dit SWA forum gesloopt wordt (ik ga namelijk niet een tweede softwarelicentie financieren). Voordat we daar eventueel aan beginnen wil ik eerst weten of dat Mando forum überhaupt zin heeft, dus zie wat er nu staat maar als een soort trial.

Waar ik blijer mee ben is de website van TheMandalorian.net zelf, die zal later vandaag worden gelanceerd. :) 

En terecht, wat een gave site is het geworden; nu al bijna 600 likes op de FB announcement. En met al het nieuws dat de komende tijd binnen gaat komen via o.a. D23/SWS kon dit nog wel eens aardig snel gaan groeien.

En dat het een internationaal platform/site is helpt enorm. Veel succes. Mocht ik nog een brief krijgen n.a.v. mijn idee van Disney NL over een Mando afl. zaalbijeenkomst (nu het zeer twijfelachtig is of Disney + simultaan lanceert in NL) laat ik het je weten. Ben ook benieuwd of en wat jullie gaan horen van Disney/Lucasfilm over theMandalorian.net.  

Dank voor de mooie woorden @the Prosheshy en je bijdragen op de Facebookpagina en het forum! 600 likes is nog schappelijk, dan zul je van bovenstaande post 'schrikken' (op dit moment 2.8K).

De tijd zal uitmaken hoe groot de site en de community kan worden. We (of eigenlijk Dennis) heeft al enkele figuranten aan de haak geslagen voor een interview t.z.t., dus dat onderscheidt ons ook weer wat van andere sites. Sowieso is Star Wars Interviews internationaal gezien een mooi platform om mee te schermen, hier in Nederland is de interesse daarvoor toch minder.

Laat het idd svp weten als je iets hoort van Disney! Ik ben van plan om na D23 (dus ergens begin volgende week) te mailen met vergelijkbare vragen namens TheMandalorian.net, wie weet dat we daar wel antwoord op krijgen.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now