Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Suites

Recommended Posts

thumb_620x349_226795.jpg

The Star Wars Suites

Een muziek spektakel dat nog nooit eerder live in Nederland is opgevoerd. Meer dan 150 muzikanten brengen de muziek van Star Wars tot leven. De stukken worden gecomponeerd door de grootste Amerikaanse filmcomponist John Williams. 

The Star Wars Suites is een onvergetelijke muzikale reis langs de muzikale hoogtepunten uit de Star Wars films. Je wordt meegevoerd naar verhalen van onder meer The Duel of Fates, Luke & Leia, The Imperial March en The Throne Room. Het is een echte aanrader voor liefhebbers van klassieke muziek en fans van de films.  

In de maand november de tour door NL; the Star Wars Suites.

Wie gaat er? Ik geloof Dennis a.s. maandag 5 nov in E'hoven.

Kreeg zelf vorige week een appje dat een kennis 2 kaartjes via vakantieveilingen voor mij heeft op zaterdag 10 nov in Den Haag.

Ben erg benieuwd naar redenen van gaan, ervaring en feedback. Grz. E-J

Edited by the Prosheshy

@the Prosheshy Naar welke voorstelling op 10 november ga je? Dat is de enige dag dat ze zowel een middag als avondvoorstelling doen. :D Ik ga naar de middagvoorstelling (15:00) met m'n vriendin (had liever naar de avondvoorstelling gewild, maar dat was een probleem met oppas regelen).

Hopelijk tot dan?

6 uur geleden zei the Prosheshy:

Wie gaat er? Ik geloof Dennis a.s. maandag 5 nov in E'hoven.

Klopt.

Benieuwd naar het voorprogramma.

Sommige sites zeggen dit:

Citaat

Voorprogramma
John Williams - Superman
John Williams - Indiana Jones
John Williams - Jaws
John Williams - Jurassic Park
John Williams - E.T.
John Williams - Schindler's List
John Williams - Harry Potter-films
Voorprogramma: wijzigingen voorbehouden

Na de pauze
John Williams - The Star Wars Symphonic

Andere sites zeggen weer dit:

Citaat

Hans Zimmer Gladiator suite

John Williams Jaws The main theme

John Williams Dry your tears africa

Hans Zimmer The Dark Knight Rises (Main Theme)

John Williams Schindlers list

Danny Elfman Music From Spider-Man

Vangelis 1492: Conquest of Paradise (1992)

Pauze

Imperial March

Star Wars Main Title Theme

Anakin's Theme

Duel Of The Fates

Luke and Leia

The Asteroid field

Love Theme

Cantina Band

Princess Leia's Theme

The Flag Parade

Yoda's Theme

Battle of The Heroes

Throne Room & End Title

Programma onder voorbehoud van wijzigingen

Ik hoop dat het optie 1 is......1138x liever Superman, Indy, JP en E.T. dan Hans Zimmer, Elfman en Amistad. (als het optie 2 is ga ik het niet leuk hebben)

Edited by Dennis

Ik wil misschien op 6 november gaan in Arnhem. Ik zit wel met de tijden in verband met het werk hier thuis en de kinderen.

20 uur geleden zei Ramon:

@the Prosheshy Naar welke voorstelling op 10 november ga je? Dat is de enige dag dat ze zowel een middag als avondvoorstelling doen. :D Ik ga naar de middagvoorstelling (15:00) met m'n vriendin (had liever naar de avondvoorstelling gewild, maar dat was een probleem met oppas regelen).

Hopelijk tot dan?

Hey Ramon, ik ga met Niels 's avonds in Den Haag (aanvang 20.00). 

13 uur geleden zei Anna:

Ik wil misschien op 6 november gaan in Arnhem. Ik zit wel met de tijden in verband met het werk hier thuis en de kinderen.

Zijn er nog kaarten dan?

Ik hoorde dat Eindhoven bv al tijden is uitverkocht.

28 minuten geleden zei Dennis:

Zijn er nog kaarten dan?

Ik hoorde dat Eindhoven bv al tijden is uitverkocht.

Ik kan een kaartje overkopen van iemand die niet meer wilt gaan.Maar helaas kan ik niet gaan,teveel werk en geen oppas.

Ik ga ook zaterdag uiteraard in de mooiste stad achter de duinen. 15.00 Ik wist niet dat er ook een avond voorstelling was, maar dat verklaart waarom de tickets er voor een appel en een ei uit gingen op de vakantieveilingen. Ben heel benieuwd naar de ervaringen, vooral de setlist, ik zie dat de Gekstuuuh vanavond al aan de beurt is....

Gisteren geweest.

PLUS

-orkest is geweldig met een ziek goede vioolsolist

-dirigent

-muziekgebouw Frits Philips

MIN

-setlist voorprogramma; men adverteert met John Williams maar er worden stukken van Zimmer, Elfman en Vangelis gespeeld. Geen Superman, Indy, E.T. e.d.

Ik was er destijds bij Star Wars in Concert bij (officiële tour met megascherm, expo met props en gepresenteerd door Anthony ‘C-3PO’ Daniels) en dat was enorm, gigantisch en had een hele show eromheen.

Hierbij ligt de focus puur op de muziek, waarbij men soms wat artistieke vrijheden neemt (bij diverse tracks een koor terwijl dit bij het origineel niet was)

• Like 1

Dank voor je terugkoppeling. Goed om te vernemen. Kaarten zijn ook nog vaak te koop via vakantieveilingen (zo kwam de vriendin van onze zoon eraan voor ik geloof enkele euro's)

13 uur geleden zei the Prosheshy:

Dank voor je terugkoppeling. Goed om te vernemen. Kaarten zijn ook nog vaak te koop via vakantieveilingen (zo kwam de vriendin van onze zoon eraan voor ik geloof enkele euro's)

zo ben ik er in eerste instantie aan gekomen inderdaad, ik geloof 30 voor 2 kaarten. 

Wij hebben Balkon 2e rang plekken om 20.00 Geloof dat mijn schoondochter in spe de kaartjes voor niks heeft weten te regelen via vakantieveilingen. Zal mrg een vragen hoe haar dat gelukt is. 

Erg genoten gisteravond van the Star Wars Suite. 

Het eerste deel was verrassend (kon de muziek van o.a. Gladiator-Hans Zimmer erg waarderen) en na de pauze was het zoals ik al begreep idd puur genieten. De groep violisten en het koor bij o.a. Dual of the Fates; WoW. 150 man sterk. En ik sluit me bij Dennis aan dat dirigent Raymond Janssen een plus verdient als dirigent. 

De Cantina Band song dat zelfs als toegift nog werd gedaan was ook erg leuk. Ook the Star Wars Theme; heerlijk om mee te maken. Maar er was zoveel om te ervaren.

Totaal geen spijt dat ik erheen ben gegaan. Alleen was het wel een stukje rijden van het oosten des lands naar Den Haag maar gezellig gegeten in Ridderkerk en de toegangskaarten waren cadeau gegeven dus een must-go. 

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now