Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Willemvanvugt

Star Wars Legacy Marvel

Recommended Posts

Citaat

Hallo! Weet iemand of er een paperback Volume 3 van de Marvel heruitgave komt van Legacy?

Volume 1 en 2 zijn makkelijk te krijgen. Er moet een 3e zijn want niet alle issues zijn nu gebundeld.

Ik kan er echter niks over vinden!

Wie weet meer? :)

22 uur geleden zei Willemvanvugt:

Hallo! Weet iemand of er een paperback Volume 3 van de Marvel heruitgave komt van Legacy?

Volume 1 en 2 zijn makkelijk te krijgen. Er moet een 3e zijn want niet alle issues zijn nu gebundeld.

Ik kan er echter niks over vinden!

Wie weet meer? :)

De originele van jaren geleden is OOP.

Via de Legends Epic collection van Marvel zijn er 2 delen; een 3e zal vast nog wel volgen lijkt me.

Goed om te weten, ik overweeg deze ook nog eens aan te schaffen in fysieke vorm na de digitale versie veslonden te hebben. Wat mij betreft een van de beste Legends (vies woord)  comic series! Als iemand nog een tip heeft waar ze het meest voordelig aan te schaffen zijn?

22 minuten geleden zei Marko:

Goed om te weten, ik overweeg deze ook nog eens aan te schaffen in fysieke vorm na de digitale versie veslonden te hebben. Wat mij betreft een van de beste Legends (vies woord)  comic series! Als iemand nog een tip heeft waar ze het meest voordelig aan te schaffen zijn?

The magic word: Amazon.

Bedankt voor de reacties iedereen. Ik had gedacht dat Volume 3 al uit was, maar dan ben ik mis. Nog even afwachten dus. Ik heb ze bij Amazon US gehaald. Moet je er iets langer op wachten maar dat is het enige.

1 uur geleden zei Willemvanvugt:

Bedankt voor de reacties iedereen. Ik had gedacht dat Volume 3 al uit was, maar dan ben ik mis. Nog even afwachten dus. Ik heb ze bij Amazon US gehaald. Moet je er iets langer op wachten maar dat is het enige.

Amazon UK of DE zijn sneller (qua verzending) en vaak ook goedkoper (op DE geen verzendkosten boven een bepaald bedrag)

http://starwars.wikia.com/wiki/Epic_Collection