Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

19 oktober voorverkoop?

Recommended Posts

Het lijkt me inmiddels sterk.  ben net bij Pathe binnen gelopen en men wist nog nergens van. Ook nagevraagd bij de programmeur. Pathe zal toch wel een buzz willen opbouwen Dat doe je niet 3 dagen van te voren. Of wel....

Het is inderdaad koffiedik kijken wanneer de voorverkoop van start zal gaan in Nederland. Ik verwacht ergens deze maand wel enige vorm van duidelijkheid met betrekking tot de kaartverkoop, maar dat is meer een gevoel dan daadwerkelijk op feiten gebaseerd. Feit is wel dat een medewerker van Pathé halverwege september op de pagina van het Facebookevenement schreef dat er naar verwachting in de komende weken meer duidelijkheid zal komen. Daarnaast is het zo dat ik voor de laatste sagafilm van Star Wars (ROTS in 2005) in december 2004 al kaartjes kon kopen voor mezelf en twee vrienden, terwijl de voorstelling in kwestie pas op 18 mei 2005 plaatsvond. Het is in het verleden dus wel gedaan en ik denk dat ze het nu ook hadden willen doen, maar dat dit niet eerder kon aangezien naar het schijnt regisseur JJ Abrams op dit moment nog steeds bezig is met de laatste edits aan de film en o.a. de filmlengte hierdoor nog niet bekend is.

Ik hoop dat er binnen een week of twee meer duidelijkheid is! Anders kunnen we ook niks anders doen dan wachten, maar ik weet zeker dat Pathé zelf ook dolgraag deze informatie liever zou willen delen dan iets anders. Laten we hopen dat het na de release van de trailer niet lang meer zal duren! :)

19 oktober inderdaad voorverkoop bevestigt Pathé net. Staat niet bij hoe laat, maar ik krijg een mailtje als het zover is, dusssss.

Wel apart, maar waarschijnlijk onvermijdelijk omdat het nog zo vroeg is, het is alleen de voorverkoop voor reguliere voorstellingen. Een eventuele midnight release of marathon is nog onzeker.

Waarschijnlijk zit ik morgen dus iedere minuut m'n telefoon te verversen voor de tweede (en derde) keer dat ik TFA ga zien :P

• Upvote 1

Ik had het wel verwacht maar vindt het jammer want zit morgen dus weer eens ergens met geen Wi-Fi enz. alleen mobiel internet ik heb dat het een beetje mee zit en dat ik gewoon kaarten kan gaan bestellen voor Pathé Amsterdam

In welke bioscoop gaan jullie de film kijken alle?

19 oktober inderdaad voorverkoop bevestigt Pathé net. Staat niet bij hoe laat, maar ik krijg een mailtje als het zover is, dusssss.

Wel apart, maar waarschijnlijk onvermijdelijk omdat het nog zo vroeg is, het is alleen de voorverkoop voor reguliere voorstellingen. Een eventuele midnight release of marathon is nog onzeker.

Waarschijnlijk zit ik morgen dus iedere minuut m'n telefoon te verversen voor de tweede (en derde) keer dat ik TFA ga zien :P

Je bent geweldig. Hartelijk dank!

Ik lees trouwens tickets via STARWARS.NL .....of zou dat gewoon een linkje naar Pathe zijn 

lees net op Pathé op Facebook dat zijn nog geen aankondiging hebben gemaakt voor een eventuele nacht première en dat je daar verder nog info over zal verschijnen maar ja welke dag moet ik dan gaan bestellen 15 of 16 december want het is in elkaar overlopend

Ik houd mijn vingers nog steeds gekruisd voor een marathon/nachtpremiere... Kom op, als het in Amerika kan, kan het hier ook!

+1

het moet niet gekker worden, maar hier is teaser van de trailer. ...

Edited by Marko

Kaarten zijn ook al verkrijgbaar via Pathé, maar alleen voor Amsterdam (Arena & City). Geen nachtpremiere, maar wel een voorstelling om 10:00 's ochtends. Ik wacht nog even...

Kopen joh! Nachtpremiere mag niet volgens de Pathé Facebook, dus dit is echt de eerste kans!

Overigens onzin want in Australië is er wel een nachtpremiere en dat is nog eerder :/

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now