Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

19 oktober voorverkoop?

Recommended Posts

Kopen joh! Nachtpremiere mag niet volgens de Pathé Facebook, dus dit is echt de eerste kans!

Overigens onzin want in Australië is er wel een nachtpremiere en dat is nog eerder :/

Ook geen marathon :(

Den haag Spuimarkt de 'late' voorstelling van 11:00 uur.

Toch wel jammer dat alle info zo sumier is. Is er nu nog een evenement om heen en om welke voorstelling? En komt er vooraf nog een marathon......

Dat de nacht premiere niet mag, komt als een slechte smoes over. Ik denk eerder dat personeel kosten een groter aandeel hebben.

Een marathon kan je helemaal vergeten. 

16 december 10:00 in JT Eindhoven (Dolby cinema).

Kylo Ren lightsaber van  de kids confisceer ik die dag.

Edit: 19 december ook vast geregeld (Mrs. Starkiller gaat dan mee). Kylo Ren lightsaber gaat dan denk ik niet mee.

Edited by Starkiller

Misschien heeft het te maken met tijdzones?

Hmm. Goeie. Net gekeken waar die 16 december gaat draaien. Volgens mij zijn de Filipijnen het eerst, gevolgd door Taiwan, Bahrein en wat europese landen. Kan iemand de lokale bioscoop in Manila checken op nachtpremieres? :D

Australië loopt een uur of acht voor en heeft wél een nachtpremiere. Duuuus..

Honestly, voor een nachtpremiere had ik nog wel een releasedagje later kunnen trekken. But it is what it is...

Hmm. Goeie. Net gekeken waar die 16 december gaat draaien. Volgens mij zijn de Filipijnen het eerst, gevolgd door Taiwan, Bahrein en wat europese landen. Kan iemand de lokale bioscoop in Manila checken op nachtpremieres? :D

Hier is een lijstje met de landen waar en wanneer de film in premiere gaat. Ik ga mijn eigen tijdzone-argument onderuit halen, want de film gaat pas de 17e in Duitsland in premiere. Dan maken tijdzones niks uit dus. 

Edited by RogueLeader

Australië loopt een uur of acht voor en heeft wél een nachtpremiere. Duuuus..

Honestly, voor een nachtpremiere had ik nog wel een releasedagje later kunnen trekken. But it is what it is...

Echter: in Australie gaat de film de 17e draaien.

Maw: nog steeds zijn bv de Filipijnen eerder.

My bad, ik ging uit van een Facebookevenement dat de 16e zei, maar dat ligt ook aan tijdzones ofc, wij krijgen hem idd eerder.

Oké als een van de állereersten zien, daar krijg ik het toch een beetje warm van ^^"

Overigens een aanrader om hem in Dolby Cinema 3D te zien. Het is pas de tweede film die hier echt native gebruik van maakt en de JT bioscopen in Eindhoven en Hilversum zijn de eerste twee ter wereld (!) die Dolby Cinema aanbieden. Verschil ten opzichte van IMAX Is dat er met twee projectoren wordt gewerkt ipv 1 (zou beter beeld moeten betekenen: hogere helderheid, mooiere kleuren en beter contrast) en het geluid is van Dolby Atmos waarbij het uit 128 verschillende kanalen kan komen ipv 5 of 7 bij imax.

Heb zelf iig al kaartjes voor vrijdag de achttiende om hem in Dolby Cinema 3D te zien. De bioscoop die volgend jaar in Utrecht komt (grootste van NL) zal ook geen IMAX hebben maar wel Dolby. Dus dat wordt mogelijk weer een overgangsfase naar een nieuwe manier van films kijken in de bios. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now