Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Simon

Hey!

Recommended Posts

Hey,

Ik ben Simon. Hoewel ik al mijn leven lang fan ben van Star Wars moet ik bekennen dat ik er zeker niet alles van weet, er zijn nog veel boeken/strips die ik niet heb gelezen.

Buiten de films ben ik voornamelijk fan van de Bane triologie en het boek over darth Plagueis, waarvan we nog moeten afwachten hoeveel Disney er zich van aantrekt wat daarin geschreven is.

Ik ben voornamelijk lid geworden van dit forum aangezien ik en een paar anderen op zoek zijn naar een extra speler voor een star wars roleplaying game, ik heb hier ook een topic voor aangemaakt bij de 'meeting & events' categorie, ik hoop dat ik hem daar goed geplaatst heb :)

Aangenaam iig!

Welkom Simon! De Bane trilogie was iig fantastisch en hoewel deze niet direct canon zijn volgens Disney is het wel tof dat Bane een kleine rol had in een aflevering van de Clone Wars animatieserie.

Zal zo eens naar je topic kijken! Klinkt interessant iig.

Hoi Darth Plagueis vond ik een masterpiece, geschreven door naar mijn mening de beste starwars auteur James Luceno. Als je dat boek hebt gelezen dat geeft een heel ander licht op de Prequels (nog beter :))

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this