Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Metal \m/

Recommended Posts

Ik wilde antwoorden dat ik juist vaak in de Melkweg te vinden ben, maar bedenk me net dat dat vooral voor de -core van m'n vriendin is. 

Maar hey, als Asking Alexandria je favo band is zit je echt wel goed in A'dam! :P

Verrassend, ik zou toch verwachten dat Amsterdam meer heeft te bieden op dat gebied. Kennelijk gebeurd het toch allemaal in het zuiden des lands.

Edited by TK1972

Dé Metal hoofdstad is jarenlang mn hometown Eindhoven geweest....Dynamo Open Air (en het Dynamo café achter Stratumseind)

Metallica , Megadeth, Lamb of God, Havok, Lost Society, Crysix, Testament, Judas Priest, Black Label Society.

De iets oudere Rock Gods Deep Prurple vooral het David Coverdale/ Glen Hughes Tijdperk, Oude BlackSabbath (1970-1978), Captain Beyond, Armageddon (met Keith Relf), The Gun.

Maar naar bijvoorbeeld Rush en Led Zeppelin kan ik onuitputtelijk luisteren.

Op 14-10-2015 at 19:19 zei BoxerlessBossk:

Ach joh, moshpits zijn fijn!

Uhu.

Ergens in de pit sta/spring ik.......

7 uur geleden zei Tk 3870:

Metallica , Megadeth, Lamb of God, Havok, Lost Society, Crysix, Testament, Judas Priest, Black Label Society.

Violator? :D 

Die ken ik nog niet, maar dat genre spreekt me wel aan."Sacred Reich" lijkt er een beetje op , maar het Finse "Lost Society" bijvoorbeeld , is wat slower, maar hakkeriger , juist dat hakken in de Thrash Metal heeft mij altijd het meest aangesproken.

"Fast Loud Death" van Lost Society , wat een nummer zeg.... niet echt hakkend, maar wat mij beteft wel lekker surferig.

"Thrash all over you" spreekt voor zich

'Attaxic"ook van Lost Society , iet meer hakkend ,waanzinnig.

Ik vergeet trouwens "Death Angel" in m'n lijstje te vermelden.

Edited by Tk 3870

Bad Religion. Tja. Die zijn goed. Hun albums van eind jaren 80 t/m The Gray Race (1996) kende ik destijds van buiten.

Opvallend: Foreigner. We hebben het over Foreigner, de band die met Lou Gramm haar hoogtepunt kende? Sinds wanneer is dat metal? (ok, Bad Religion is ook geen metal, maar die kan ik op dit festival nog wel plaatsen.)

Pennywise! Yay! Zie een paar posts hierboven van een filmpje uit 1996 waar ik ergens in de pit stond.

Verder wel grappig dat diverse bands die 20+ jaar geleden op dit soort festivals speelden er nu nog steeds gewoon staan (Anthrax, Maiden, Megadeth, Paradise Lost, Obituary, D.Murphys, Slayer o.a.)

Er staan wel vaker classic rock-bandjes, vaak op mainstage overdag om lekker onder het genot van een biertje tot rust mee te komen. Maar Foreigner was een paar jaar geleden toch wel de verrassing van het festival voor mij, die mannen zijn nog steeds steengoed!

Kijk zelfs het meest uit naar de zondagavond met de laatste Benelux-show van Twisted Sister ooit en afsluiten met mijn band nr 1, Iron Maiden!

Op vrijdag en zondag zou ik de mainstage wel graag doen, verder heb ik niet te zoeken tussen dit langharig en veel te luidruchtig- metal scum -

Zo, hoe episch was Graspop weer... Afsluiten met Iron Maiden en Twisted Sister achter elkaar, allebei in bloedvorm, allebei met mijn favoriete songs in de setlist... Muzikaal hoogtepuntje!

Ga vaker naar shows jongens, is t waard ;)