Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Anna

Een nieuwe lid erbij

Recommended Posts

Hoi!!

Ik ben Lisette en ben 34 jaar oud,getrouwd en moeder van 3. Ben eigenlijk al van kleins af aan fan maar thuis was Star Wars a big No Go.....dus heb al die jaren stiekem fan geweest. Nu mijn kinderen groter en ouder zijn delen ze mijn passie en kan ik helemaal los gaan in mijn passie voor Star Wars. Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen.

Welkom op het forum Lisette, leuk dat je nu samen met je kinderen van Star Wars kunt genieten! Wat was jouw eerste Star Wars herinnering?

Bedankt voor de welkom!

Mijn allereerste herinnering is dat ik het op tv zag,ik geloof dat ik toen iets van 11 was. ik weet nog dat Princes Leia in beeld kwam en ik meteen betoverd was door haar sterke overkomen.Dat heeft mij geïnspireerd om te worden wie ik nu ben. De film was Return of the Jedi en jeetje wat was ik smoorverliefd op Luke Skywalker. Het duurde toen we wel een hele tijd voordat ik alle drie de films op vhs kon zien. Ik beken dat Roque One op dit moment wel echt mijn favoriet is maar Return of the Jedi heeft een speciaal plekje in mijn hart.

Leuk om te lezen! En bijzonder dat uitgerekend RO nu je favoriet is. Toch een wat vreemde eend tussen de andere SW films denk ik, met een bijzonder deprimerend einde. Verder wel een topfilm. 🙂 Waar zou jij graag een spin-off over willen zien?

Weet je wat ik mooi vindt aan RO?.....juist het verhaal van het verzet en het trieste einde,ze laten echt duidelijk zien dat het vele levens heeft gekost om die plannen te bemachtigen. Die hele scene had me in tranen.Ik krijg vaak commetaar dat het geen echte SW film is maar ik zie SW juist niet alleen over Jedi's en Sith's. Voor mij gaat het om alles,het verhaal van de jedi maar ook het verhaal van de gewone burger die een kant kiest en welke keuzes ze maken.Jyn Erso haar karakter en de manier waarop ze haar keuze maakten spraken mij erg aan. En de uniform van Orson Krennic vindt ik prachtig.

Jeetje een spin-off.....uhm dat is een hele goeie vraag. Ik ben vooral geïnteresseerd in de verhaal lijn van Ben solo/Kylo Ren ,zijn jeugd en hoe hij het ervaarde om bij zijn oom in training te worden gezet. En ik zou graag meet over het leven van Jyn Erso willen zien. 

Leuk nog een fan erbij :) ! Lees je ook de starwars boeken ( novels )? Kan je zeker wel aanraden als je meer wilt weten over star wars en over Jyn Erso kan ik je  "Rebel Rising"  aanraden - is wel een leuk boek.

star-wars-rebel-rising.jpg

Ben zelf ook een vervent starwars novel lezer ook al moet ik wel zeggen dat sommige nieuwe canon boeken soms erg tenenkrommend zijn.

Edited by Lantern

Boeken?! Ik ben gek op boeken!Ik zeg altijd een ''a house without books is like a body without a soul'' 

Rebel Rising staat al een tijdje op het verlanglijstje, Ben nu eerst Thrawn: alliances aan het lezen en aan het voorlezen voor de oudste.Hij kan nog geen engels lezen.En ik ben erg koppig iemand die de vertalingen van tegenwoordig zo slecht vindt dat ik alleen nog maar Engels lees.

Na het stoppen met het boek: 

latest?cb=20170728204323

Sommige verhalen zijn echt vreselijk slecht geschreven en niet starwars waardig

Ben ik begonnen met The Last Jedi: Expanded Edition door Jason Fry en dat is zeker een aanrader MUST READ. 

Edited by Lantern

The last jedi heb ik al uit.......hij is goed  😃.Wordt er veel meer duidelijker dan in de film.

From a point of view ben ik ooit aan begonnen en toen kwam Han solo ''Last shot ''tussendoor whahahah en zodra die uit is ga ik verder ermee.

Edited by Anna

Ja het is wel een beetje aanpoten met al die boeken :) Claudia Gray en James Luceno zijn wel me favoriete schrijvers :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this