Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Celebration 2019

Recommended Posts

19 hours ago, the Prosheshy said:

En, gaat er iemand volgend jaar naar The Windy City voor SW Celebration? Ik sla deze over. 

Ik ben er bij, was wel verbaasd over hoe snel kaartjes uitverkocht waren voor zowel de VIP (nog geen 15 seconden?) en de Adult 5-day tickets, die net als de Saturday day-tickets inmiddels niet meer verkrijgbaar zijn. Jammer dat je er niet bij bent E-J!

Spoiler
21 uur geleden zei Ramon:

Ik ben er bij, was wel verbaasd over hoe snel kaartjes uitverkocht waren voor zowel de VIP (nog geen 15 seconden?) en de Adult 5-day tickets, die net als de Saturday day-tickets inmiddels niet meer verkrijgbaar zijn. Jammer dat je er niet bij bent E-J!

Zegt ie even tussen neus en lippen, hell yeah wat vet zeg. Ik kan het zelf helaas niet bekostigen , maar wat ontzettend cool zeg!!

• Upvote 1

Het voelt ook nog niet echt alsof ik ga, maar kijk er zeker naar uit! Ik heb goede hoop dat het dit keer een toffe Celebration wordt; 5 dagen ipv 4 dagen, de 20e anniversary, de nieuwe live-action serie, nieuwe spin-off films aankondigingen eventueel en natuurlijk de eerste blik op de film die de drie trilogieën gaat verbinden en afsluiten. Had het geluk dat ik nog op tijd was met een kamer fixen voor het hotel dat verbonden is met het conferentiegebouw zelf (gelijk de dag van de aankondiging geboekt).

Die VIP tickets ($850 p.p.) waren wel een grap, je komt in een virtual queue en zodra je eruit bent is alles weg. Minder dan 20 seconden, bizar.

Ik zou meteen die aflevering op netflix even checken van Anthony Bourdain over Chi-town......voor de innerlijke mens :)

Op 11-6-2018 at 16:45 zei Ramon:

Het voelt ook nog niet echt alsof ik ga, maar kijk er zeker naar uit! Ik heb goede hoop dat het dit keer een toffe Celebration wordt; 5 dagen ipv 4 dagen, de 20e anniversary, de nieuwe live-action serie, nieuwe spin-off films aankondigingen eventueel en natuurlijk de eerste blik op de film die de drie trilogieën gaat verbinden en afsluiten. Had het geluk dat ik nog op tijd was met een kamer fixen voor het hotel dat verbonden is met het conferentiegebouw zelf (gelijk de dag van de aankondiging geboekt).

Die VIP tickets ($850 p.p.) waren wel een grapV, je komt in een virtual queue en zodra je eruit bent is alles weg. Minder dan 20 seconden, bizar.

Hey Ramon, was gaaf dat je naar Chicago Illinois gaat. Vorig jaar in Orlando was het I.e.g. een fantastisch Celebration tussen de vooral Amerikaanse en Engelse fans. Daarnaast is Chicago ook erg mooi. Ik heb er ooit een wedstrijd van White Sox gekeken; indrukwekkend wat er zoal gaande is. 

De prijzen voor de entrees (Jedi passes) zijn extreem maar ook de 5day passes zijn aan de prijzige kant; om nog maar te zwijgen over de extra kosten (e.g. Celebration Store). 

Mocht je uit de Store iets willen dan raad ik je aan bij opening van Celebration de eerste dag meteen die kant op te gaan; de rijen zullen “huge” zijn. 

Maar erg tof dat je gaat; ik hoop tezijnertijd een leuk verslag te kunnen lezen.

Grz. E-J

• Upvote 1

On 6/14/2018 at 8:00 PM, the Prosheshy said:

De prijzen voor de entrees (Jedi passes) zijn extreem maar ook de 5day passes zijn aan de prijzige kant; om nog maar te zwijgen over de extra kosten (e.g. Celebration Store). 

Thnx voor de tips en je ervaringen in Orlando en Chicago! Maar zijn die 5-day passes echt zo duur dan? Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik in Londen heb betaald. Maar 215 USD voor 5 dagen toegang vind ik reuze meevallen. Was bang voor 300+ eerlijk gezegd. Oh well, bizar ook hoe snel ook de 5-day tickets (en de saturday-tickets) uitverkocht zijn geraakt...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now