Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Lantern

Hoi allemaal

Recommended Posts

Hoi 

Ik ben Lantern en ben al op leeftijd :) . Starwars Fan van het eerste uur.

Ik ben al 14 jaar de guild leader (meer legacy keeper :) )  van de Solar Trade Alliance - een Nederlandse Gaming Community (http://www.tradealliance.nl) 

Onze roots stamt uit de geweldige tijd van de game: Starwars Galaxies - An Empire Divided (MMO) en later vele diverse games (EQ2, GW2, SWTOR, LOTRO) nu ook erg actief in de card en boardgames zoals (Starwars Armada, Starwars Destiny, Starwars Rebellion). We hebben ook een Starwars Galaxies of Heroes Guild (STA) naja teveel om op te noemen :).

Misschien komen jullie nog wel eens tegen ! 

Groetjes

Lantern

Ha Lantern,

Welkom! Leuk dat jullie elkaar al zo lang kennen en door de jaren heen verschillende games met elkaar spelen. Ik zie dat je vooral MMO's noemt, waar ik zelf ook veel tijd in heb gestoken. Battlefront spelen jullie niet samen?

En wel Armada maar geen X-Wing noemen? :o Shame! ;)

Veel plezier op het forum!

Ja we hebben een dikke MMO geschiedenis maar ook Battlefront en Battlefront II spelen wij.

Hehe ja de keuze is gevallen op Armada  :) we hebben wel gekeken naar X Wing - (ook leuk trouwens) en naar Imperial Assault ( ook leuk trouwens ) . Het vloot element t.o.v. fighter vonden we iets meer aanspreken :). Nu heb je dat Legion bijv ( lijkt me ook leuk ) maar dat is wel meer dan alleen ff een potje spelen en het gaat ook wel in de papieren lopen :) al dat FFG spul :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this