Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
CptHansOlo

CptHansOlo is here

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Hans, en ben oud genoeg om de originele triologie in de bioscoop te hebben gezien. Maar, dat is helaas niet gebeurd. Ik heb De films voor het eerst gezien bij een vriend, op video :D.  Sinds die tijd, heeft Star Wars altijd in min-of-meerdere mate deel uitgemaakt van mijn leven. In de tijd van de Special Editions en de prequels, heb ik veel verzameld ( voornamelijk action figures), maar dat is nu wel een beetje voorbij. Het meeste is nu opgeslagen in dozen. In die tijd van de Star Wars community ook veel actiever, en dat heeft veel bijzondere herinneringen opgeleverd. De hoogte punten waren wel de bezoeken aan 2 Star Wars Celebrations in de VS. 

Maar het bloed gaat, waar het niet gaan kan. En met de aankondiging van The Force Awakens, is het te hopen dat het de start is voor een nieuwe Star Wars comminity in Nederland. Dit forum is in ieder geval een goede start.

Hans, van harte welkom op het forum. Wat bijzonder dat je 2 Star Wars Celebrations in de VS hebt bijgewoond! Volgend jaar in Londen wordt het mijn eerste. Ben je dan ook weer van de partij? ;)

Daar was ik inderdaad ook van plan om meteen naartoe te gaan! Wat gaaf lijkt het me om het gevoel te hebben om echt op die locaties met die personages rond te lopen! Leuk, misschien komen we elkaar wel tegen ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this