Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Dutch Comic Con - 31 maart & 1 april 2018

Recommended Posts

Niet dat dat gevraagd werd; maar ik ben er helaas niet. Zit met JR in Londen waar we oa een bezoek brengen aan de permanente comic con genaamd Forbidden Planet, mijn portemonne klaagt nu al....

Wel erg leuk dat ze de stripdagen erbij pakken, hoop dat dit in 1 en 1 is 3 restulteert.

11 uur geleden zei Marko:

Niet dat dat gevraagd werd; maar ik ben er helaas niet. Zit met JR in Londen waar we oa een bezoek brengen aan de permanente comic con genaamd Forbidden Planet, mijn portemonne klaagt nu al....

Wel erg leuk dat ze de stripdagen erbij pakken, hoop dat dit in 1 en 1 is 3 restulteert.

Absolute topzaak waar ze een diverser aanbod hebben dan op menig conventie. Sommige zaken te duur (vergeleken met online) maar soms ook extreme aanbiedingen.

Stripdagen vind ik ook top dat dat erbij zit. Kijken of ik wat leuks (lees: goedkoop en nog missend) van de Katamarom kan vinden.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now