Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

WalkerOfTheDay

Is dit een goed bod voor deze collectie ? (oa YakFace)

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik wist niet zeker of ik mijn vraag hier moest stellen, of in de Trade Federation.
Ik kwam onderstaande star wars figuren tegen bij mijn ouders op zolder tegen, en had geen idee van de waarde.

Toen ik ze op Markplaats zette kreeg ik onmiddelijk een bod van € 100,- (inmiddels 120) op YakFace, en even later een bod van € 290,- op de hele
collectie.

Nu is mijn vraag zouden jullie hierop ingaan ? Bijgaand mijn collectie, en in de link de hoog resolutie foto's.

Groeten,

Rob

https://photos.google.com/share/AF1QipMv9NrpLjSCo-Q52ofeUBHs4LnFlxGPerBzJSsTfF0HfLzTu_tgXoOeXI8NrtKbUw?key=VTh4T1VpNHNCaGY3MGxsRm1WWkNxc3UxQS1HLVJ3

Collectie.JPG

Edited by WalkerOfTheDay

Ik zou even rustig doen. Ik weet niet of je alles compleet hebt, zo te zien niet. Dat bepaald een hoop en zodoende is die 290 voor alles mischien niet eens heel gek.

Je moet even naar echobase vintage benelux op facebook gaan, daar zitten eerlijke star wars verzamelaars. Dan doe je een verzoek, misschien door een pm te sturen, voor een waardebepaling. Ik ben er zelf niet zo heel goed in thuis, maar bepaalde figuren zijn in goede staat, best wat waard!

Succes

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now