Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BoxerlessBossk

Wat hopen we te zien?

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Dennis:

Tsss. Beste keus Naomi Scott gewoon vergeten....

Naomi-Scott-image.jpg

Kan die acteren dan? Serieuze vraag want ik weet het echt niet.

Zou haar wel liever in de film zien dan Clarke ja..

1 minuut geleden zei BoxerlessBossk:

Kan die acteren dan? Serieuze vraag want ik weet het echt niet.

Zou haar wel liever in de film zien dan Clarke ja..

Geen idee. Maar dat wisten we van Ridley ook niet (en velen ook niet van o.a. Boyega).

(zelfde gold voor Hamill, Fisher, Christensen.....allemaal tamelijk onbekend)

Het wordt steeds aannemelijker dat we Maz Kanata gaan zien in de aankomende Han Solo Stand Alone film in mei.

Denk maar aan de opmerking van Maz in TFA over Chewbacca: "I like that Wookie", en Han die Maz duidelijk al lang kent: "Maz is a bit of an acquired taste…so let me do the talking".

Want heeft iemand van Funko zich zojuist versproken m.b.t. Lupita Nyong'o?

http://wegotthiscovered.com/movies/maz-kanata-han-solo/

200?cb=20160623054458

200?cb=20160621034116

300?cb=20160416223150

Nou,  nog in vertwijfeling over TLJ hoop en ga ik wel er van uit dat Howard een wat behoudender koers vaart....

Ja ik ben erg benieuwd naar wat we krijgen te zien.

Ja hoe leert hij Chewbacca kennen? Natuurlijk iets met Jabba. Ja in de Star Wars fillms zie je dat hij toch veel schulden heeft bij verschillende mensen als ze daar iets over vertellen. Ja hoe leert hij Lando kennen. Hij en Leia trouwen. Ja als wat laten zien van Ben Solo ben daar ook wel benieuwd naar. Ja jeetje ben zeer benieuwd naar deze film.

58 minuten geleden zei 3PO:

Ja ik ben erg benieuwd naar wat we krijgen te zien.

Ja hoe leert hij Chewbacca kennen? Natuurlijk iets met Jabba. Ja in de Star Wars fillms zie je dat hij toch veel schulden heeft bij verschillende mensen als ze daar iets over vertellen. Ja hoe leert hij Lando kennen. Hij en Leia trouwen. Ja als wat laten zien van Ben Solo ben daar ook wel benieuwd naar. Ja jeetje ben zeer benieuwd naar deze film.

Leia en Ben Solo zullen niet in de film zitten; het speelt zich voor ANH af ;)

16 minuten geleden zei Dennis:

Leia en Ben Solo zullen niet in de film zitten; het speelt zich voor ANH af ;)

Jammer hoopte er wel op.  Iets van Ben Solo te zien.

Wat ik zeker hoop te zien is wat er met de Millenium Falcon gebeurd is. We zagen hem canonisch gezien voor het eerst in Episode III op Coruscant, 20 jaar voordat Luke & Obi-Wan ermee ontsnapten van Tatooine. Dat was nog voor Han of zelfs Lando ermee vloog.

Voor het geval je het niet meer weet, hier is een screenshot van de Falcon in Revenge of the Sith:

b4bd26ef981e6261c0fa703ed8005631729871df

En ja, George Lucas heeft bevestigd dat dit exact dezelfde Corellian YT-1300 is als diegene in Episode IV.

Edited by RogueVader
afbeelding was slechte kwaliteit

Wat ik zeker hoop te zien en een grote kans is:

Jabba the Hutt en zijn paleis op Tatooine

Correlia in zijn volle glorie (Wedge Antilles wellicht want hij komt van Corellia)

Maz Kanata (I like that Wookie; TFA; Maz heeft een verleden met Han)

De Spice mines van Kessel en de smokkelroute van Han & Chewie.

Boba Fett & Slave 1

Cameo's van bv. Owen Lars, Greedo,  

De Kessel Run (waarbij Han & Chewie gaan winnen in < 12 parsec)

De Corellian Spike waarin tijdens het spel Sabacc Lando Calrissian (Donald Glover) de Falcon inzet en verliest aan Han Solo (Alden Ehrenreich).

Edited by the Prosheshy

Nav de recente uitingen van Paul Bettany 

Een star wars gangster film. Dan wil ik ook klassieke one linerts..  " Boba Fett is sleeping with the Mynocks" tot "say hello to my little droid" en van "are you gonna bark all the day little  Wookiee" tot "as far back as I can remember I always wanted to be a smuggler"

Of vergeet ik nog een mooie star wars gangster quote?

Hierbij wat nieuws dat via Empire online is gezet:

It's part of Solo lore that, as a young gifted pilot, he studied at the Imperial Academy at Carida. Solo is kicked out of the Academy for rescuing Chewbacca from an Imperial Officer, and thus one of cinema's great friendships was formed. Some variation on this is likely in Solo.

Based on the evidence and teases from the director, fans might expect to see a certain moment the character loves to brag about.

During shooting additional footage, Ron Howard tweeted a picture of a mine shaft with the caption "Spicey?" This is most likely a nod to the spice mines of Kessel, a galactic prison where inmates mine a precious spice. It also suggests the Kessel Run, the hyperspace route used by smugglers, will play a part.

While fans are eager to see the Millennium Falcon in its heyday, it will likely look a bit different. Set pictures have indicated it would have the blue accent marks that were briefly seen when the Falcon showed up in Revenge of the Sith.

And as we got to see in Star Wars: The Last Jedi, the pair of golden dice hanging in the cockpit were near and dear to Han's heart. The smuggler won the ship from his friend Lando Calrissian in a game of Corellian Spike. Given how prominently they were teased in the newest Saga installment, we'd be shocked if they didn't show up in the upcoming spinoff.

Ik kan niet wachten op deze film; terwijl velen nog in een The Last Jedi modus zitten ben ik veel met "SOLO; a Star Wars Story" bezig.

dmwqziuvoaut69--1038845.jpg

Met in mijn optiek een zeer kundige regisseur (Ron Howard is geen onbekende bij Lucasfilm; ik vond Willow i.e.g. een fantastische film) die momenteel de post-productie voor zijn rekening aan het nemen is en een cast waar je je vingers bij kunt aflikken;

Donald Glover (Lando), Thandie Newton, Emilia Clarke (Kira), Joonas Suotamo (Chewbacca), Woody Harrelson (Beckett) en v.w.b. Alden Ehrenreich; op zijn acteerprestaties rust waarschijnlijk de grootste last als het hoofdpersonage van Han Solo. Maar dat laatste is eigenlijk voor mij niet de hoofdmoot; het is een team effort; zo ook bij SOLO!

En juist het feit dat smokkelen en gokken een rol gaat krijgen in deze film spreekt me aan; min of meer een gangster film in een SF universum klink mij als muziek in de oren.

Hier wat elementen die mij op dit moment gunstig stemmen.

Lando Calrissian (Donald Glover) in zijn gemodificeerde YT-1300f light freighter van de Corellian Engineering Corporation. We kennen het schip beter als de Millenium Falcon.

IMG_0221_1.jpg

star-wars-the-last-jedis-han-solo-gold-d

De beruchte smokkelroutes naar Kessel waar de waardevolle spice in de mijnen wordt gedolven; zouden de wookies van Kashyyyk als slaven naar Kessel zijn getransporteerd voor het werk in deze mijnen net zoals rebellenleidster Jyn Erso in Rogue One in Wobani (Obi-Wan omgedraaid) als gevangene van the Empire werd vervoerd?

The Empire schijnt een mijn corporatie te exploiteren op Kessel. 

Hier kun je e.e.a. terug lezen over de geschiedenis van: Han Solo (link)

IMG_3338.png

En dan terug naar The Empire in SOLO; bij de eerste Anthology film bekroop me al weer enigszins dat Empire Strikes Back gevoel dat ik voor het eerst meemaakte in dec. 1980; er gaan geruchten dat Tarkin zomaar zou kunnen meedoen; dit is enkel nog een gerucht maar de foto van de set (zie hieronder) zet je wel a.h. denken; hij past qua tijdlijn in het verhaal en bij mijn weten heeft Han ooit deelgenomen aan de Imperial Academy maar is daar uiteindelijk vanaf gegaan. En wie is de geheimzinninge collector (gespeeld door Paul Bettany) en waarom zijn Han & Chewie daar en wat is de rol van Kira (Emilia Clarke) in het verhaal. 23 mei is toch best nog een lange tijd. En dan rijst natuurlijk de vraag voor welke plek in the Galaxy Fuertaventura dienst heeft gedaan?

Toch Corellia? Of Kessel? 

Gezien het aantal speeders/voertuigen en dit voor een groot gedeelte een planeet is waar veel technisch vernuft vandaan komt zou dat zomaar kunnen. Nieuwe speeders zijn al waargenomen op de set. 

IMG_3340.jpg

Star_Wars_39.JPG.gallery.jpg

En wie ik natuurlijk maar al te graag wil zien is een van de grootste gangsters van the Galaxy: Jabba the Hutt

Dan zou Tatooine eigenlijk dienst moeten doen in de film; zien we Jabba's Sail barge terug in SOLO?

Fuertaventura-_SOLO.jpg

https://moviepilot.com/posts/2773680

Zoals Jabba reeds zei in de special edition van A New Hope op Tatooine: SOLO! 

is-this-the-han-solo-origin-story-we-ll-

latest?cb=20130425002122

Edited by the Prosheshy

Genoeg mogelijkheden om op te gaan  met Han 😁 kan een lange film worden.

In de comics is Han getrouwd met een dame die hem nu opjaagd. Zou wel willen weten hoe dat gelopen is.

Iets met Kashyyyk en chewie zeker na het verhaal in lift debt was het geloof ik, dat ze daar zijn gezin gaan reden.

De Kessel run hoe snel heeft hij hem nu echt genomen 12 of 14.

maar het risico  van al die verwachtingen is wel groot 

Diverse namen voor de karakter in SOLO; a Star Wars Story zijn bevestigd. Ze zijn als volgt:

Tobias Beckett (Woody Harrelson)

Qi'ra (Emilia Clarke)

Quay Tolsite (Thandie Newton)

DD-BD (Waller-Bridge)

Moloch 

Rebolt

http://ew.com/movies/2018/02/08/emilia-clarke-solo-a-star-wars-story/

Danaerys bednadrukt dat we haar niet zien na deze film, dusssss. Ik denk dat ze hem doublecrossed. Of zal ze het niet overleven...?

En Paul Bettany. Geselecteerd gebaseerd op zijn werk in het vaak vergetren Gangster nr1: In this 2000 British drama from director Paul McGuigan, Paul Bettany plays an ultra smooth criminal. His performance inspired his Solo character of Dryden Vos, a slick, handsome version of crime lord Jabba the Hutt.

Edited by Marko