Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

ik ben een force fx lightsaber verzamelaar van de Master replicas lijn en de Hasbro signature series lijn. Hieronder enkele fotos van een deel van de verzameling. Heb al de verschillende Mr lightsabers op de sw-203, sw-209NR ,sw-214SE en de sw-218G na. Voor de hasbro signatures versies zal ik in de toekomst ook nog lijn andere modellen delen. Hier heb ik alle lightsabers buiten de Obi wan (tpm) en count dooku en darth vader removalble blade.  Heb er enkele jaren over gedaan deze collectie bij een te brengen en heb van een groot deel van de lightsabers zelf ook nog de shipping carton van MR met het sw nummer op. 

Ben je of ken je iemand die bovenstaande gemiste lightsabers in zijn bezit heeft en het tijd vindt om hen een nieuw leven te geven bij een andere verzamelaar hoor ik dat graag.

May the force be with you all ;-) 

IMG_9514.JPG.c9ee7d9c06f2a043233f3b38eca92e80.JPGIMG_9523.JPG.96431bcdd53c8918dfa065be6ccb85a9.JPGIMG_9405.JPG.67a73ca8d37530cbecd0d6c18f7f326d.JPG

Enorm gaaf, zelf al jaren aan het twijfelen en opzoek naar een lightsaber, ik ben echter alleen opzoek naar een hilt, zijn bij alle ForceFX lightsabers de bladen ook verwijderbaar? Degene waar ik tot nu toe het meest in geinteresseerd ben is de MK1 Obi Wan Replica van roman props: http://romanprops.com/

alles tot in detail hetzelfde als de orginele. Wel met een prijskaartje though..

Hallo Iedereen,hierbij wou ik even mijn force fx lightsaber collectie van Master replicas "showcase"n . Die ik onlangs heb kunnen vervolledigen ;-)! . 

sw-201anakin, sw-202 Vader, sw-202s Vader, sw-203 Luke ROTJ ,sw-203s Luke, sw-205 Luke (big box), sw-205 (small box) ,sw-206 Mace (big box), sw-206 (small box) ,sw-206 (misprint box) ,sw-207Vader , sw-208 anakin, sw-209 Obi, sw-212 Luke, 2x sw-213 Maul, sw-214 Maul (double bladed) ,sw-217 Yoda, sw-218 Vader, Sw-219 construction set, sw-220 Luke

er bestaan nog 2 speciale edities die ik hoop ooit nog te bezitten. 

Sw-214 SE (1/500 stuks) special edition box.

Sw-218G (1/50stuks) 18k gold plated commemorative aan MR employees

verder zie je ook nog enkele force fxlightsabers van hasbro signature series

2x assaj ventres, Anakin skywalker ANH, Luke skywalker ROTJ mace windu, Darth Vader & Yoda 

en van de removable blade versies : 

obi wan kenobi, darth Maul, Kit fisto, anakin skywalker & darth Vader.

hier ontbreekt het me nog aan de Count dooku en obi wan TPM.

Ik denk dat ik uiteindelijk ook nog wel zal beginnen aan de hasbro black series maar aangezien deze nog gwn verkrijgbaar zijn in de winkels (buitenland) etc kan dat ng wel even wachten ;-) 

Enjoy...

may the force be with you!

IMG_0958.JPG

IMG_0966.JPG

IMG_0967.JPG

IMG_0968.JPG