Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
RogueVader

2006 DVD's met originele versie

Recommended Posts

Ik verkoop mijn DVD-box van de Star Wars Original Trilogy. Niet zomaar een DVD-box, maar een Limited Edition van 2006, met de originele theater-versies als bonus. Gekocht in Luik in 2010, amper een jaar voordat deze uit de rekken gehaald werden.

Afbeelding

De menu's zijn in het Frans, maar de film zelf is Engels of Frans gesproken, met Nederlandse ondertiteling. Geloof me, het is veel minder erg dan het lijkt.

Bovendien zijn deze DVD's de enige versie van de originele onaangepaste films die George Lucas heeft uitgebracht.

Een prijs heb ik nog niet, maar op Amazon zie ik dat deze wel voor € 100 over de toonbank kunnen gaan.

2 uur geleden zei RogueVader:

Ik verkoop mijn DVD-box van de Star Wars Original Trilogy. Niet zomaar een DVD-box, maar een Limited Edition van 2006, met de originele theater-versies als bonus. Gekocht in Luik in 2010, amper een jaar voordat deze uit de rekken gehaald werden.

Afbeelding

De menu's zijn in het Frans, maar de film zelf is Engels of Frans gesproken, met Nederlandse ondertiteling. Geloof me, het is veel minder erg dan het lijkt.

Bovendien zijn deze DVD's de enige versie van de originele onaangepaste films die George Lucas heeft uitgebracht.

Een prijs heb ik nog niet, maar op Amazon zie ik dat deze wel voor € 100 over de toonbank kunnen gaan.

De menu's zijn ook in het engels... als je DVD speler op NL staat ingesteld krijg je inderdaad een frans menu; stel je je speler in op engels dan krijg je het engelse menu. (toen ze verschenen klaagden er veel hierover ;) )

Overigens is Amazon marketplace een slechte graadmeter vwb prijzen; 3rd sellers vragen daar soms onrealistische bedragen. Ik zie ze op Amazon UK wel alle 3 los staan. Resp 13, 15 en 9 pond per stuk.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this