Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
RogueVader

Hallo iedereen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Mijn naam is Chris, ik ben 21 jaar en ik woon in Belgisch Limburg. Sinds 2014 ben ik een Star Wars fan, vanaf het moment dat ik de 6 films op Blu-Ray kocht. Ik zag dus alle 6 films ongeveer tegelijk en ik vind ze allemaal goed. Ik maak weinig onderscheid tussen de original trilogy en de prequels, voor mij vormen ze één geheel en is de ene trilogie niet beter dan de andere.

Ook op het vlak van Special Editions ben ik anders dan de meeste fans. Ik ben het meeste bekend met de Blu-Ray versie met de meeste veranderingen, en er zijn slechts een handvol Special Edition changes die ik echt haat.

De novels, strips, games ben TV shows die ik beschouw als mijn lore is een bonte verzameling van oud en nieuw, Legends en canon. Mijn topfavoriet van de Expanded Universe is de Clone Wars miniserie van 2003.

Ik hoop hier kennis te maken met vele andere Star Wars fans van Vlaanderen en Nederland en lange gesprekken te kunnen voeren.

Hoi Chris, welkom! Ik heb al wat berichten van je gelezen en denk dat je kennis over SW en kritische kanttekeningen hier meer dan prima passen.

Veel plezier op het forum!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this