Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Star Wars: TFA Trailer topic

Recommended Posts

DA FUCK!

hoe kom je hier nu aan? Trailer voor de Japanse markt. In grote lijnen het zelfde maar absoluut nieuwe details. Vooral dat Kylo (oh jee ik ga nu al tutoyeren) Rey een boblijntje aan wil smeren in vol daglicht viel me erg op......

Heilige bantha-kak! En meneer Abrams maar zeggen dat er geen nieuwe beelden meer zouden komen. Ik vind deze als trailer minder goed dan de westerse versie, maar je ziet wel een stuk meer. Vooral verlengde stukken van de beelden die we al eerder zagen. En ze hebben het hele stuk van Finn eruit gehaald, vreemd.

Enne... dat shot van de TIE Fighters voor de zon... gaaf!

. En ze hebben het hele stuk van Finn eruit gehaald, vreemd.

Finn is niet waar het om draait...itt Rey.

TIE shot deed me direct denken aan Apocalypse Now.

• Upvote 1

Inderdaad. Alle shots met de TIE fighters zijn echt, echt super vet.

Finn is niet waar het om draait...itt Rey.

TIE shot deed me direct denken aan Apocalypse Now.

I love the smell of napalm in the morning....

Geen tijd voor een lange post zoals bij de echte trailer, doet iemand anders ff een breakdown ;o

use the force Boss. ....

Los van alle grappen: top dat SW leentjebuur speelt en elementen uit grote/legendarische films 'jat'. (Alhoewel dit mogelijk het enige is).

In de OT deed men dit fantastisch met invloeden van westerns, Flash Gordon, Errol Flynn, Akira Kurosawa, etc.

Er vallen me toch een aantal zaken op. Rey vertelt BB8 dat ze (ook) wacht op haar familie. Wie is die familie en waarom is ze alleen?

BB8 is niet van Rey en ook niet van Finn. Zou hij (of zij) dan een R2D2 achtige rol spelen en bijvoorbeeld een boodschap oid bevatten?

Los van alle grappen: top dat SW leentjebuur speelt en elementen uit grote/legendarische films 'jat'. (Alhoewel dit mogelijk het enige is).

In de OT deed men dit fantastisch met invloeden van westerns, Flash Gordon, Errol Flynn, Akira Kurosawa, etc.

ik keek ooit niets vermoedend naar The Searchers. Toen ik een van de meest aangrijpende scenes uit ANH nagenoeg 1-op-1 in zag, kon deze toch al fantastiche film niet meer stuk.

BB8 is niet van Rey en ook niet van Finn. Zou hij (of zij) dan een R2D2 achtige rol spelen en bijvoorbeeld een boodschap oid bevatten?

BB8 is van Poe Dameron.

Er vallen me toch een aantal zaken op. Rey vertelt BB8 dat ze (ook) wacht op haar familie. Wie is die familie en waarom is ze alleen?

Han Solo en Leia? :o

BB8 is van Poe Dameron.

ha. Dat was me ontgaan, ik probeer me dan ook van al te grote spoilers te onthouden.

Van de week zag ik op een van de grote engelstalige forums gewoon het hele verhaal staan. Leek nog te kloppen ook dus heel snel gestopt.

Uiteraard vraag ik me nu weer af hoe bb8 dan weer bij Rey terecht komt, maar ik wil het niet weten....... I .... Must......Resist!

Han Solo en Leia? :o

ik gokte dat dat de padre en madre van Kylo zijn...... Maar dit kan uiteraard ook.

De ouders van Rey

zijn volgens de laatste geruchten/bronnen leerlingen van Luke Skywalker die door de Knights of Ren zijn uitgeroeid. Rey is op Jakku gedropt en wacht daar tevergeefs op haar ouders. (vandaar de 'waiting' quote in de trailer.)

Edited by Starkiller

De ouders van Rey

Verborgen bijdragen

Ik hoop dit eerder dan het veelvoorkomende gerucht dat Kylo en Rey allebei Solo's zijn. Dat is namelijk gewoon Jacen en Jaina in een ander jasje.

Overigens zijn mijn twee favoriete nieuwe shots allebei van Kylo's saber. Ik ga steeds meer van dat ding houden.

Dank voor het delen, wat zijn we verwend dit weekend! :) Best wel een onthullende uitspraak in die tv-spot, de beelden wekken de indruk dat Maz Kanata praat tegen Rey. Als zij haar ogen inderdaad herkent.. gaat het hier dan toch om de dochter/een familielid van Luke Skywalker?

edit: Hmm, ze zou het toch ook over Finn kunnen hebben. Eigenlijk kan het natuurlijk over iedereen gaan. Maar logisch zou zijn als het om Finn of Rey zou gaan. En ik maak de koppeling met Luke, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.. leek me gewoon het meest logisch. Kan niet wachten tot de film jongens! :)

Edited by Ramon

Prijs de goden! 

Verborgen bijdragen

Volgens de geruchten is de ijsplaneet op het einde en is dat de plek waar Han (of Chewbacca) er aan gaat.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this