Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Red Carpet The Last Jedi Los Angeles

Recommended Posts

En hierbij de Red Carpet World Premiere van The Last Jedi.

Ik breek em even in op 18.00 min in de anderhalf uur durende uitzending; waarom; omdat het nog steeds (voor mij althans) enigszins surrealistisch is dat we drie weken gelden gewoon stonden te praten met Chewbacca acteur Joonas Suotamo, handtekeningen konden krijgen en op de foto mochten.

@Dennis Was jij Anthony Carboni toch mooi even voor met de vragen :) Niks geen originele vragen; allemaal gekopieerd van jouw lijstje.

Edited by the Prosheshy

5 uur geleden zei the Prosheshy:

Ik breek em even in op 18.00 min in de anderhalf uur durende uitzending; waarom; omdat het nog steeds (voor mij althans) enigszins surrealistisch is dat we drie weken gelden gewoon stonden te praten met Chewbacca acteur Joonas Suotamo, handtekeningen konden krijgen en op de foto mochten.

@Dennis Was jij Anthony Carboni toch mooi even voor met de vragen :) Niks geen originele vragen; allemaal gekopieerd van jouw lijstje.

Mbt dat eerste: dat zeiden zowel Ramon als ik ook al. Nu willen alle grote sites/bladen hem spreken; 3 weken geleden zaten we in een afgeschermde ruimte in Utrecht met hem. Je zei dat er 3 man bij de photoshoot was toch? Bizar. Nu 'vechten' ze voor een selfie etc met hem.

En dat tweede: ik heb niet voor niks de (zelfbedachte) bijnaam 'De Ivo Niehe van Star Wars' ;)

• Like 1

Nou "Ivo" dat heb je toch mooi even gedaan; heel apart dat er rijen stonden voor bv Tom Hopper ec div andere acteurs/actrices en voor Joonas ik en slechts twee anderen; ik mocht nog voor ook want dit was volgens de organisatie van DCC Winter Edition zo gepiept was ook in minder dan tien minuten met de photoshoot allemaal voorbij. En niemand die echt op Joonas lette waardoor ik als eerste bij de signeertafels was zonder uberhaupt moeite te hoeven doen om mijn Visual Guide van The Force Awakens te laten signeren. Alhoewel dat in de VS en in de UK toendertijd ook al totaal ondenkbaar zal zijn geweest. 

IMG_2862.jpg

Toen hij werd aangekondigd voor DCC plaatste ik op de site en op onze FB pagina hier een bericht over. Er waren meerdere reacties van "Chewbacca is toch Mayhew" en "nooit van gehoord".

Ik denk écht dat men pas later gaat beseffen dat dit vrij uniek was, helemaal omdat hij in Solo de rol alleen op zich neemt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this